Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-03
Bytom: Wykonanie inwentaryzacji budowlanej nieruchomości położonych na terenie miast: Bytom, Zabrze, Ruda Śląska, Radzionków, Piekary Śląskie, Wojkowice, Będzin, Dąbrowa Górnicza, Sosnowiec, Czeladź, Wałbrzych, Boguszów Gorce, Mieroszów, Szczawno Zdrój:
Część I: Inwentaryzacja uproszczona zakładowych lokali mieszkalnych, lokali użytkowych i garaży
Część II: Inwentaryzacja pełna budynków mieszkalnych
Numer ogłoszenia: 176223 - 2013; data zamieszczenia: 03.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie inwentaryzacji budowlanej nieruchomości położonych na terenie miast: Bytom, Zabrze, Ruda Śląska, Radzionków, Piekary Śląskie, Wojkowice, Będzin, Dąbrowa Górnicza, Sosnowiec, Czeladź, Wałbrzych, Boguszów Gorce, Mieroszów, Szczawno Zdrój: Część I: Inwentaryzacja uproszczona zakładowych lokali mieszkalnych, lokali użytkowych i garaży Część II: Inwentaryzacja pełna budynków mieszkalnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie inwentaryzacji budowlanej nieruchomości położonych na terenie miast: Bytom, Zabrze, Ruda Śląska, Radzionków, Piekary Śląskie, Wojkowice, Będzin, Dąbrowa Górnicza, Sosnowiec, Czeladź, Wałbrzych, Boguszów Gorce, Mieroszów, Szczawno Zdrój: Część I: Inwentaryzacja uproszczona zakładowych lokali mieszkalnych, lokali użytkowych i garaży Część II: Inwentaryzacja pełna budynków mieszkalnych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.10.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I: 4.0 00,00 zł ( słownie: cztery tysiące złotych 00/100 zł) Część II: 800,00 zł ( słownie: osiemset złotych 00/100 zł)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek w zakresie wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej jedną usługą w ramach jednej umowy o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia polegającej na: wykonaniu inwentaryzacji budowlanej nieruchomości o wartości minimum: dla Części I: 86.000,00.zł brutto, Część II: 17.000,00 zł brutto wraz z dowodami realizacji wszystkich usług ujętych w wykazie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek w zakresie dysponowania osobami za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zadania objętego zamówieniem w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, posiadającymi uprawnienia zawodowe rzeczoznawcy majątkowego zgodnie z wymogami ustawy o gospodarce nieruchomościami lub posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania o specjalności architektonicznej wraz z aktualnym wpisem do właściwej Okręgowej Izby Zawodowej (minimum 1 osoba w zakresie każdej części).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Zamawiający uzna warunek w zakresie wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej jedną usługą w ramach jednej umowy o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia polegającej na: wykonaniu inwentaryzacji budowlanej nieruchomości o wartości minimum: dla Części I: 86.000,00.zł brutto, Część II: 17.000,00 zł brutto wraz z dowodami realizacji wszystkich usług ujętych w wykazie.; - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 8, 8.1 do druku OFERTA 2. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1 ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA. Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d), zobowiązany jest uzyskać pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, które należy dołączyć do załączników nr 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SRK S.A. ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom 30,00 + VAT w przypadku odbioru osobistego (gotówka) lub pocztą (za zaliczeniem) w przypadku pobrania SIWZ ze strony internetowej - bezpłatnie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - sekretariat Spółki (II piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: Inwentaryzacja uproszczona zakładowych lokali mieszkalnych, lokali użytkowych i garaży.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inwentaryzacja uproszczona zakładowych lokali mieszkalnych, lokali użytkowych i garaży obejmuje: pomiary, obliczenia powierzchni użytkowej lokali oraz pomieszczeń przynależnych, obliczenie wysokości udziałów w nieruchomości wspólnej i gruntowej, wykonanie rzutów kondygnacji budynku. 1)usytuowanie lokalu mieszkalnego/użytkowego w budynku, 2)sporządzenie szkicu rozkładu mieszkania/lokalu użytkowego, 3)pomiar poszczególnych pomieszczeń lokalu mieszkalnego/użytkowego, 4)sporządzenie szkicu pomieszczeń przynależnych, 5)pomiar pomieszczeń przynależnych, 6)naniesienie lokalu na rzut odpowiedniej kondygnacji budynku, 7)obliczenie powierzchni mieszkania/lokalu użytkowego i pomieszczeń przynależnych, 8)obliczenie udziału lokalu mieszkalnego/użytkowego w częściach wspólnych nieruchomości oraz wielkości udziału w gruncie, 9)obliczenie i zestawienie powierzchni pomieszczeń wspólnych. Zamówienie obejmuje wykonanie inwentaryzacji maksymalnie dla: 3 500 lokali mieszkalnych, 15 lokali użytkowych, 10 lokali garażowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: Inwentaryzacja pełna budynków mieszkalnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inwentaryzacja pełna budynków mieszkalnych zgodnie z następującymi założeniami: 1) inwentaryzację należy wykonać w skali 1:50 i winna ona obejmować przynależne do budynku zabudowania gospodarcze, garaże itp. 2) w inwentaryzacji budowlanej należy nanieść wszystkie urządzenia grzewcze takie jak: piece kaflowe, kuchenne, c.o., ogrzewacze wody itp. 3) do inwentaryzacji należy dołączyć wypełnione zestawienia powierzchni użytkowych lokali mieszkalnych, użytkowych w obrębie obiektu i poza nim. 4) inwentaryzacja musi zawierać ponadto: opis techniczny z uwzględnieniem lokalizacji, rodzaju i charakteru budynku, liczby kondygnacji, jego wysokości i powierzchni, opis materiałów budowlanych, z jakich wykonane zostały poszczególne elementy budynku, rzut działki w skali 1:500 z naniesionym budynkiem wraz ze schodami, chodnikiem, ogrodzeniem, podziemnymi i naziemnymi przyłączami i sąsiednia zabudowa, rzut dachu w skali 1:50 z naniesionymi elementami więźby, przewodami kominowymi i wentylacyjnymi oraz sposobem odwodnienia, przekroje przez wszystkie kondygnacje z zaznaczonymi wysokościami charakterystycznych punktów, 5) Projektant ma obowiązek spisać z Zamawiającym założenia do inwentaryzacji. Zamówienie obejmuje wykonanie maksymalnie inwentaryzację 10 budynków o łącznej kubaturze 29.200 m3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Utworzenie Żłobka Miejskiego nr 3 w budynku przy ul. Strzelców Bytomskich 248a w Bytomiu
- Część I: Remont pokrycia dachowego, przemurowanie kominów, (...) przy ul. Rybnicka 261 w Radlinie, Część II: Remont dachu z dachówki wraz z naprawą tynku (...)przy ul. Reja 5/1 i 2 w Zabrzu
- Świadczenie usług administrowania i serwisowanie oprogramowania SZYK oraz jego rozwój
- Letnie utrzymanie pasa drogowego na terenie miasta Bytomia z podziałem na części
- Dostawa łopatek laminatowych wirnika wentylatora WOK 3,0/I zabudowanego przy szybie "V-Zachodni" dla SRK S.A Oddział CZOK
- Wykonanie robót instalacyjnych elektrycznych w budynkach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania - ul. Staromiejska 2+2of, ul. Staromiejska 3
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Wojtkowej
- Przebudowa części parteru budynku nr 4 dla potrzeb Oddziału Chorób Wewnętrznych i Diabetologii
- Aktualizacja ewidencji gruntów i budynków - część obrębu 0081 - Uszyce
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Pabianicach, ul. Zamkowa 6
- Aktualizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów: Bogucin Duży, Golczowice, Jaroszowiec, Rodaki, Ryczówek
- Opracowanie dokumentacji projektowej w tym projektu budowlanego i audytu energetycznego wraz z nadzorem autorskim i konserwatorskim -termomodernizacja zabytkowego budynku ul. Mickiewicza 36 w Sopocie
więcej: Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.