Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-30
Biłgoraj: Przebudowa drogi leśnej na odcinku 975m w oddz. : 55d,f,g 17 d,a 10 i 108 a w Leśnictwie Huta.
Numer ogłoszenia: 175929 - 2008; data zamieszczenia: 30.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Biłgoraj, ul. Zamojska 96, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6860028, 6868099, fax 084 6864259.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov/pl/bilgoraj
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Godpodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi leśnej na odcinku 975m w oddz. : 55d,f,g 17 d,a 10 i 108 a w Leśnictwie Huta..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi leśnej na odcinku 975m w oddz. : 55d,f,g 17 d,a 107 i 108a w Leśnictwie Huta polegająca na: - wykonanie koryta pod nawierzchnię (droga, skrzyżowanie 3 wylotowe i mijanki w ilości 2 szt - 3676,5m2, - wykonanie nawierzchni nieulepszonej szerokości 3,50 m i grubości 13 cm z tłucznia kamiennego (kruszywa łamanego, zamiennie betonu konstrukcyjnego co najmniej B-15), - 3676,50 m2 - wykonanie nawierzchni nieulepszonej szerokości 350 m i grubości 2 cm z kruszywa łamanego dolomitowego - zaklinowanie podbudowy klińcem , - 3676,5 m2, - Roboty wykończeniowe (obustronne plantowanie poboczy gruntowych szerokości 0,75 m) , - 1501,1 m2 Zamawiający dopuszcza zastosowanie w warstwie dolnej zamiennie inne kruszywa posiadające niezbędne atesty (certyfikaty) poza niesortem wapienno-piaskowym czy też kruszywem łamanym ceglanym. Przedmiot zamówienia jest szczegółowo opisany w załączonej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w kwocie 2000 zł (słownie :dwa tysiące złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O wykonanie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy : 1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i ust. 2 Prawa Zamówień Publicznych. 2.Spełniają wymogi art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności: 2.1.Posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, 2.2.Wykonali, w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty o podobnym charakterze i rozmiarze ( o wartości nie mniejszej niż 80 tys, zł netto), odpowiednio potwierdzone , że zostały wykonane należycie. 2.3.Dysponują kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia do prowadzenia robót drogowych, potwierdzone aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 2.4.Dysponują przez posiadanie, dzierżawę, wynajem lub w inny sposób co najmniej następującym sprzętem: -równiarka samojezdna mocy 100KM, -samochody samowyładowcze ładowności 15-20t -walec statyczny samojezdny 10t, lub zamiennie -spycharka mocy 100 KM -samochody samowyładowcze ładowności 5-10t -walec statyczny samojezdny 7,5t, jako zespoły sprzętowe w różnych konfiguracjach uzupełniających się wzajemnie o zbliżonych wielkościach, mocy i parametrach. Wymagana ilość jednostek sprzętowych min. 1 kpl. (zestaw). Samochody samowyładowcze muszą być sprawne technicznie, posiadające aktualny wpis do dowodu rejestracyjnego o odbytych badaniach technicznych. Emisja szkodliwych substancji do atmosfery musi spełniać określone obowiązujące wymagania i być niższa od dopuszczalnych stężeń . Przed rozpoczęciem robót należy dokonać wymaganych oględzin oraz sprawdzeń wynikających z przebiegu oraz książki pojazdu dla każdego samochodu, celem dopuszczenia do ruchu. Zamawiający wstrzyma natychmiast roboty w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wycieków olejów zanieczyszczających środowisko. 2.5. Dysponują środkami własnymi lub zdolnością kredytową wystarczającą aby zapewnić wymagany przepływ gotówki przez okres obowiązywania umowy, tj. w kwocie minimum 80% wartości kontraktu brutto. 2.6.Ubezpieczają firmę z zakresie prowadzonej działalności gospodarczej tożsamej z przedmiotem zamówienia od odpowiedzialności cywilnej, co najmniej do kwoty stanowiącej 30% wartości kontraktu brutto. 2.7.Udzielą co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty liczonej od daty bezusterkowego odbioru robót. 2.8.Wykonają zamówienie samodzielnie, bez zatrudniania podwykonawców. 3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy: 3.1.Ustanowią lidera 3.2.Spełniają wymogi punktu 1 i 2 każdy oddzielnie 3.3.Spełniają pozostałe punkty łącznie Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne, a ponadto posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie i potencjał techniczny, oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania tego zamówienia, wraz z ofertą powinien złożyć następujące dokumenty: Wraz z ofertą powinien złożyć następujące dokumenty: 1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3/ kopię dokumentu stwierdzającego, że kierownik budowy posiada uprawnienia drogowe do nadzorowania robót oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 4/ wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania robót drogowych z podaniem ich wartości, dat wykonania, miejsca wykonania- na formularzu zał. nr 5, 5/ dokumenty potwierdzające , że roboty te zostały wykonane należycie ( referencje lub protokóły odbioru robót lub opinie) - dotyczące ww. robót drogowych z ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania. 6/ informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w których Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę stanowiącą co najmniej równowartość 80% ceny ofertowej brutto, - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7/kopię polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu stwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej 8/ oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Prawa Zamówień Publicznych ) -zał. nr 4, 9/ oświadczenie o udzielonej gwarancji zawarte we wzorze oferty, 10/oświadczenie, że zamówienie wykonają samodzielnie bez zatrudniania podwykonawców W przypadku składania oferty wspólnej: 10/ pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, z którego treści będzie wynikał zakres umocowania zał. nr 8, 11/ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , dla poszczególnych wykonawców ubiegających się wspólnie zał. nr 4 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nadlesnictwo.bilgoraj@lublin.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, 23-400 Biłgoraj, ul. Zamojska 96.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2008 godzina 08:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, 23-400 Biłgoraj, ul. Zamojska 96, sekretariat, pok. nr 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- Modernizacja boiska szkolnego w ramach: " Zagospodarowania terenu SP nr 5 im. J. Twardowskiego w Biłgoraju z uwzględnieniem rozwoju zielonej i zielono-niebieskiej infrastruktury".
- Zakup samochodu osobowo-ciężarowego 4+1
- Modernizacja (przebudowa) dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowościach Dąbrowica, Wola Duża i Majdan Gromadzki
- Zakup i dostawa mebli oraz krzeseł na potrzeby Oddziału ZUS w Biłgoraju Inspektorat w Zamościu
- Dostawa wyposażenia do pracowni gastronomicznej Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Biłgoraju - Część II
- Dostawa wyposażenia do pracowni gastronomicznej Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Biłgoraju - Część I
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
- "Przebudowa dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Kraśnik"
- Rozbudowa sieć wodociągowa z przyłączami w miejscowości Kroblice, Adamczowice gmina Klimontów
- Dostosowanie budynku Domu Studenta DS2 przy ul. Rejtana 13 w Koszalinie do wymogów ppoż. oraz potrzeb osób z niepełnosprawnościami
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.