eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinBudowa siedziby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie biuro w Koszalinie w systemie zaprojektuj i wybuduj - II postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-01

Ogłoszenie nr 17590 - 2017 z dnia 2017-02-01 r.

Szczecin: Budowa siedziby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie biuro w Koszalinie w systemie zaprojektuj i wybuduj - II postępowanie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 354412


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 363528


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny 32078503900000, ul. ul. Solskiego  3, 71323   Szczecin, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 914 861 556, faks 914 861 557, e-mail zamowienia@wfos.szczecin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wfos.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorządowa osoba prawna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa siedziby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie biuro w Koszalinie w systemie zaprojektuj i wybuduj - II postępowanie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BS/ZAP/WN/203/09/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania inwestycyjnego "Budowa siedziby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie biuro w Koszalinie", od etapu dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy), dokonania rozbiórki istniejącego budynku, wykonania robót budowlanych, wraz z zagospodarowaniem terenu i małą architekturą, aż do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, uzyskanie certyfikatu finalnego BREEAM na poziomie co najmniej VERY GOOD, zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym, zwanym dalej PFU, stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 2. Dodatkowo do obowiązków Wykonawcy należeć będzie uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich decyzji o pozwoleniu na budowę (wraz ze wszystkimi niezbędnymi opiniami i pozwoleniami), wykonanie zaprojektowanych robót budowlanych, przeprowadzenie procedur odbiorowych, sprawowanie nadzoru autorskiego, rozruch instalacji i obowiązki umowne w okresie udzielonej gwarancji. 3. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót objętych niniejszym SIWZ, który jest konieczny z punktu widzenia warunków umowy, sporządzonej Dokumentacji Projektowej, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 4. Przedmiot umowy obejmuje w szczególności: a) wykonanie koncepcji projektowej wielobranżowej b) wykonanie dokumentacji projektowej tj: i. projektu budowlanego wszystkich branż (architektonicznej, konstrukcyjnej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych, instalacji teletechnicznych) wraz z zagospodarowaniem terenu i przyłączami, niezbędnymi ekspertyzami, z wymaganymi opiniami, uzgodnieniami, zatwierdzeniami oraz informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; projekt rozbiórki istniejącego obiektu wraz z pozwoleniem na rozbiórkę, projektów wykonawczych wszystkich branż (w tym projektów specjalistycznych takich jak m.in. projekt funkcjonowania paneli fotowoltaicznych, projekt systemu kontroli dostępu, projekt aranżacji wnętrz, których konieczność opracowania może wyniknąć w trakcie projektowania) oraz szczegółowych specyfikacji technicznych; c) wykonanie rozbiórki istniejącego budynku wraz z utylizacją materiałów z rozbiórki i zabezpieczeniem pasa drogowego (chodnika); d) wykonanie wszelkich robót budowlanych oraz dostaw w zakresie podanym w PFU, SIWZ, zgodnie z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną; e) wykonanie wszelkich niezbędnych prac z uwzględnieniem poniesienia wszelkich opłat administracyjnych koniecznych do realizacji robót objętych zamówieniem; f) wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcją eksploatacyjną g) przygotowanie książki obiektu w imieniu Zamawiającego dla służb nadzoru budowlanego wraz z określeniem parametrów i instrukcji dalszego użytkowania dla przebudowywanego obiektu; h) sprawowanie nadzoru autorskiego przy realizacji robót budowlanych wykonywanych na podstawie dokumentacji projektowej; i) uzyskanie wymaganych prawem decyzji administracyjnych w tym w szczególności pozwolenia na budowę i pozwolenia na użytkowanie; j) wykonanie wszelkich innych czynności, jakie okażą się niezbędne do wykonania obowiązków lub rezultatów wskazanych w pkt. b) - i) powyżej. 5. Zakres i forma dokumentacji projektowej odpowiadać powinny rozwiązaniom przyjętym w koncepcji architektoniczno-urbanistycznej i odpowiadać ściśle zamówieniu w taki sposób, w jaki określił je Zamawiający.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV: 71220000-6, 71221000-3, 45100000-8, 45110000-1, 45300000-0, 45400000-1, 42416100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT17103880.04
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PORR Polska Construction SA,  ,  ul. Hołubcowa 123,  02-854,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19391573.07
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19391573.07
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 20679752.61
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.