To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-01
Ogłoszenie nr 17585 - 2017 z dnia 2017-02-01 r.
Mogilno: Wykonanie, dostawa i odbioru tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Mogilnie w latach 2017, 2018, 2019
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 33315-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Mogileński, krajowy numer identyfikacyjny
9235081400000, ul.
ul. Gabriela Narutowicza
1,
88300
Mogilno, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
52 318 03 04, faks
52 318 03 04, e-mail
sekretariat@powiat.mogilno.pl
Adres strony internetowej (URL): https://pow-mogilenski.rbip.mojregion.info
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie, dostawa i odbioru tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Mogilnie w latach 2017, 2018, 2019
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):OR.272.12.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z odbiorem w latach 2017 - 2019. Wykonawca dostarczy wykonane tablice w partiach na podstawie zapotrzebowania Zamawiającego - każdorazowo ilość tablic zgodną ze złożonym zapotrzebowaniem, nie później niż w terminie 10 dni od złożenia zapotrzebowania. Wykonawca zobowiązany jest wytwarzać i dostarczać Zamawiającemu na koszt własny tablice rejestracyjne wytworzone według wzorów i zasad technicznych zawartych w załączniku nr 8 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. z 2016 roku, poz.1038 j.t) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 585). Podane dla wykonawców w punkcie 4.2 ilości zamawianych poszczególnych rodzajów tablic mają charakter szacunkowy, a górną granicę stanowi ogólna liczba zamawianych sztuk. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia, rozszerzenia lub zmiany zamawianych poszczególnych rodzajów tablic w zależności od faktycznego zapotrzebowania. W przypadku zwiększenia zapotrzebowania na tablice rejestracyjne w okresie obowiązywania umowy, które przekroczy wartość określoną w umowie do 15%, przewiduje się możliwość złożenia zamówienia dodatkowego na podstawie art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku zwiększenia zapotrzebowania na tablice rejestracyjne w okresie obowiązywania umowy, które przekroczy wartość określoną w umowie do 15%, przewiduje się możliwość złożenia zamówienia dodatkowego na podstawie art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku zmiany wzorów tablic rejestracyjnych wprowadzonych w drodze zmiany obowiązujących przepisów, o których mowa wyżej, Wykonawca będzie wykonywał tablice według nowych wzorów od dnia wejścia w życie tych przepisów. Wykonawca jest zobowiązany do odpowiedniego zabezpieczenia dostawy przedmiotu zamówienia z miejsca załadunku do miejsca przeznaczenia. Wykonane tablice muszą być objęte minimum 3 - letnią gwarancją. Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego sporządzonego po otrzymaniu każdej partii dostawy, stanowiącego załącznik do faktury.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
30195000-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2015, poz. 2164 ze zm.), Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "Wykonanie, dostawa i odbioru tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Mogilnie w latach 2017, 2018, 2019". Uzasadnienie: Cena korzystniejszej oferty złożonej przez firmę Utal Sp. z o.o., Poznań Gruszczyn, ul. Katarzyńska 9, 62-006 Kobylnica, tj. 194.150,10 zł brutto przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 180.000,00 zł brutto. Jednocześnie informuję, iż brak jest możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MOGILNA
- Dostawa oleju napędowego do zbiornika o pojemności 2500 litrów
- Zakup (w formie leasingu z pełną obsługą gwarancyjną w całym okresie finansowania) oraz dostawa ambulansu drogowego typu C wraz z wyposażeniem medycznym, na potrzeby SP ZOZ w Mogilnie
więcej: przetargi w Mogilnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





