Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-30
Michów: Budowa wydzielonego oświetlenia drogowego w ciągu ulicy Koszykowej, ul. Skłodowskiej i ul. Szkolnej II w Michowie.
Numer ogłoszenia: 175848 - 2008; data zamieszczenia: 30.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Michów, Rynek I/16, 21-140 Michów, woj. lubelskie, tel. 081 8566001, fax 081 8566001 w. 29.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.michow.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wydzielonego oświetlenia drogowego w ciągu ulicy Koszykowej, ul. Skłodowskiej i ul. Szkolnej II w Michowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Montaż i zabudowę latarni z oprawami oświetleniowymi nn 2.Montaż na latarniach skrzynek złączowych nn 3.Montaż na istniejącym słupie rozkracznym napowietrznej linii nn ochrony przeciw przepięciowej nn 4.Budowa elektroenergetycznej, kablowej linii oświetleniowej nn 5.Wydzielone oświetlenie drogowe w ciągu ulicy Koszykowej i ul. Skłodowskiej wykonać z zastosowaniem następujących materiałów podstawowych: -Kabel nn YAKY - 4x25mm - 570,0 mb - 9 odcinków; -Latarnie - ŻN - 10 z ustojami - 8 szt.; -Oprawy oświetleniowe - OUSb - 100 II - S z wysięgnikami - 4 szt.; -Oprawy oświetleniowe - OUSb - 150 II - S z wysięgnikami - 4 szt.; -Lampy - WLS 100 W - 4 szt.; -Lampy - WLS 150 W - 4 szt.; -Ogranicznik przepięć - BOP - 0,5/5,0 - 4 szt; -Płaskownik FeZn - 30 x 4 mm - 250,0 mb; -Sondy - 17,2 mm x 3000mm (łączone-bezpol-galmar) - 25 szt.; -Rura BE - 50 mm x 1750 mm - 1 szt.; -Przepusty DVK - 110 mm - 80,0 mb; -Rura SV - 50 mm - 20,0mb; -Skrzynka złączowa z zabezpieczeniami - 8 szt.; -Szafka sterująca - kompletna - 1 szt.; 6.Wydzielone oświetlenie drogowe w ciągu ulicy Szkolnej II wykonać z zastosowaniem następujących materiałów podstawowych: -Kabel nn YAKY - 4x25mm - 650,0 mb - 7 odcinków; -Latarnie - ŻN - 10 z ustojami - 7 szt.; -Oprawy oświetleniowe - OUSb - 100 II - S z wysięgnikami - 7 szt.; -Lampy - WLS 100 W - 7 szt.; -Ogranicznik przepięć - BOP - 0,5/5,0 - 4 szt; -Płaskownik FeZn - 30 x 4 mm - 150,0 mb; -Sondy - 17,2 mm x 3000mm (łączone-bezpol-galmar) - 15 szt.; -Rura BE - 50 mm x 3000 mm - 1 szt.; -Przepusty DVK - 110 mm - 11,0 mb; -Przepusty PCVc - 50 mm - 38,0 mb; -Rura SV - 50 mm - 23,0mb; -Skrzynka złączowa z zabezpieczeniami - 7 szt.; 7.Obsługę geodezyjną prowadzonych robót, 8.Inwentaryzację powykonawczą.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, spełniający warunki określone w art. 22 ust 1ustawy Pzp, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, objętej przedmiotem zamówienia, 2)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, 3)Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. mogącymi wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w zakresie sieci i instalacji elektrycznych - 1 osoba, oraz geodety posiadającego uprawnienia do wykonywania działalności geodezyjnej - 1 osoba, 4)Zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za robotę odpowiadającą rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia rozumie się robotę obejmującą budowę lub przebudowę oświetlenia drogowego o wartości przedmiotu zamówienia co najmniej 110 000,00 zł netto, 5)Posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków określonych w niniejszej SIWZ metodą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią choć jednego z ww. warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - (wg załączonego wzoru - zał. nr 1 do SIWZ) 2)Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - (wg załączonego wzoru - zał. nr 2 do SIWZ) 3)Na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie V 1) SIWZ należy dołączyć: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4)Na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie V 2) SIWZ należy dołączyć: a)oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 - (wg załączonego wzoru - zał. nr 3 do SIWZ) 5)Na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie V 3) SIWZ należy dołączyć: a)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - dotyczy osoby wskazanej na stanowisko kierownika robót i geodety - (wg załączonego wzoru - zał. nr 4 do SIWZ); b)Dokumenty stwierdzające, że osoba przewidziana na stanowisko kierownika robót, posiada wymagane uprawnienia: -decyzja stwierdzająca posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie sieci i instalacji elektrycznych; -aktualne zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego; c)Dokumenty stwierdzające, że osoba przewidziana na stanowisko geodety posiada wymagane uprawnienia; -dokument stwierdzający nadanie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii 6)Na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie V 4) SIWZ należy dołączyć: a)Wykaz wykonanych co najmniej 3 robót budowlanych, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że roboty te wykonane zostały należycie - (wg załączonego wzoru - zał. nr 5 do SIWZ) 7)Na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie V 5) SIWZ należy dołączyć: a)Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/michow ; www.michow.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Michów ul. Rynek I 16 21-140 Michów pok. nr 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Michów ul. Rynek I 16 21-140 Michów pok. nr 12.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ulic Złote Piaski i Aloesowej w Kosakowie oraz Leszczynowej, Liściastej i Ogrodowej w Mostach - etap obejmujący ul. Złote Piaski w Kosakowie i ul. Ogrodową w Mostach
- Budowa dróg ul. Kasztanowej i Klonowej w miejscowości Jemielnica wraz z budową odwodnienia
- PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI ULICY HANKI ORDONÓWNY W OSTRÓDZIE
- Budowa przyłącza elektroenergetycznego dla tymczasowego generatora w budynku BFG
- Instalacja klimatyzacyjna w siedzibie nadleśnictwa
- Termomodernizacja Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Żaganiu przy ul. Gimnazjalnej 13
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





