Ogłoszenie z dnia 2012-05-28
Gdańsk: dostawa i montaż elementów systemu komunikacji wizualnej w budynku Centrum Medycyny Inwazyjnej, jako zamówień uzupełniających do zamówienia podstawowego nr ZP/98/2011
Numer ogłoszenia: 175830 - 2012; data zamieszczenia: 28.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Uniwersytet Medyczny, ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a, 80-210 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 349 12 23, faks (058) 349 12 24.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i montaż elementów systemu komunikacji wizualnej w budynku Centrum Medycyny Inwazyjnej, jako zamówień uzupełniających do zamówienia podstawowego nr ZP/98/2011.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów systemu komunikacji wizualnej w budynku Centrum Medycyny Inwazyjnej, jako zamówień uzupełniających do zamówienia podstawowego nr ZP/98/2011.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.32.00 - Trwałe znaki informacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe ABAT Sp.j. Andrzej Janus, Roman Chocholsli, ul. Budowlanych 6B, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22850,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28105,84
Oferta z najniższą ceną: 28105,84 / Oferta z najwyższą ceną: 28105,84
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający przeprowadzając postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę i montaż elementów systemu komunikacji wizualnej w budynku CMI znak sprawy ZP/98/2011 przewidział udzielenie zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 7) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami), który stanowi, że Zamawiający może udzielić dotychczasowemu wykonawcy dostawy zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co spowodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Na etapie wszczęcia postępowania o numerze ZP/98/2011 nie była znana ostateczna liczba i rodzaj oznakowania pomieszczeń Centrum Medycyny Inwazyjnej (CMI) z uwagi na możliwość zmiany funkcjonalności pomieszczeń w zależności od bieżących potrzeb przenoszonych do budynku CMI Klinik. Dlatego mając na uwadze kompatybilność tabliczek informacyjnych wskazanym jest zachowanie tych samych parametrów technicznych i jakościowych oznakowania (materiałów, kolorystyki, wzornictwa itp.). Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza 12,50 % wartości zamówienia podstawowego i polega na rozszerzeniu dostaw wyposażenia systemu komunikacji wizualnej w budynku CMI
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- dostawa wraz z montażem węzła ciepłowniczego do budynku Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku
- Dostawa kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - wyczyszczenie i chemiczne zabezpieczenie mikrobiologiczne elewacji północnej i zachodniej budynku B WETI PG.
- Wykonanie przeglądów serwisowych stacjonarnych monitorów promieniowania
- Przeprowadzenie konkursów przedmiotowych dla uczniów klas IV-VIII szkół podstawowych województwa pomorskiego w roku szkolnym 2025/2026
- Dostawa, wniesienie oraz montaż wraz z podłączeniem do istniejących instalacji, dydaktycznego systemu przemysłowego spełniającego - ZP/66/055/D/25
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego we Wrocławiu oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych
- Modernizacja infrastruktury turystycznej na terenie miasta Gostynina
więcej: Trwałe znaki informacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.