eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańskdostawa i montaż elementów systemu komunikacji wizualnej w budynku Centrum Medycyny Inwazyjnej, jako zamówień uzupełniających do zamówienia podstawowego nr ZP/98/2011



Ogłoszenie z dnia 2012-05-28

Gdańsk: dostawa i montaż elementów systemu komunikacji wizualnej w budynku Centrum Medycyny Inwazyjnej, jako zamówień uzupełniających do zamówienia podstawowego nr ZP/98/2011
Numer ogłoszenia: 175830 - 2012; data zamieszczenia: 28.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Uniwersytet Medyczny, ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a, 80-210 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 349 12 23, faks (058) 349 12 24.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i montaż elementów systemu komunikacji wizualnej w budynku Centrum Medycyny Inwazyjnej, jako zamówień uzupełniających do zamówienia podstawowego nr ZP/98/2011.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów systemu komunikacji wizualnej w budynku Centrum Medycyny Inwazyjnej, jako zamówień uzupełniających do zamówienia podstawowego nr ZP/98/2011.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.32.00 - Trwałe znaki informacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe ABAT Sp.j. Andrzej Janus, Roman Chocholsli, ul. Budowlanych 6B, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22850,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28105,84

  • Oferta z najniższą ceną: 28105,84 / Oferta z najwyższą ceną: 28105,84

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający przeprowadzając postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę i montaż elementów systemu komunikacji wizualnej w budynku CMI znak sprawy ZP/98/2011 przewidział udzielenie zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 7) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami), który stanowi, że Zamawiający może udzielić dotychczasowemu wykonawcy dostawy zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co spowodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Na etapie wszczęcia postępowania o numerze ZP/98/2011 nie była znana ostateczna liczba i rodzaj oznakowania pomieszczeń Centrum Medycyny Inwazyjnej (CMI) z uwagi na możliwość zmiany funkcjonalności pomieszczeń w zależności od bieżących potrzeb przenoszonych do budynku CMI Klinik. Dlatego mając na uwadze kompatybilność tabliczek informacyjnych wskazanym jest zachowanie tych samych parametrów technicznych i jakościowych oznakowania (materiałów, kolorystyki, wzornictwa itp.). Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza 12,50 % wartości zamówienia podstawowego i polega na rozszerzeniu dostaw wyposażenia systemu komunikacji wizualnej w budynku CMI

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.