Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-02
Warszawa: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń informatycznych dla pracowników KRUS.
Numer ogłoszenia: 175685 - 2013; data zamieszczenia: 02.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala , Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5926420, 5926590, faks 022 5926663.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń informatycznych dla pracowników KRUS..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I- administrowanie systemami informatycznymi. Wprowadzenie do technologii Java Enterprise Edition dla 3 pracowników Zamawiającego, czas trwania szkolenia min. 3 dni, rodzaj szkolenia otwarte. VMware vSphere Automation Fast Track dla 2 pracowników Zamawiającego, czas trwania szkolenia min. 5 dni, rodzaj szkolenia otwarte. Administracja macierzami NetApp dla 26 pracowników Zamawiającego, czas trwania szkolenia 4 dni, rodzaj szkolenia zamknięte. Administracja macierzami EMC dla 23 pracowników Zamawiającego, czas trwania szkolenia 4 dni, rodzaj szkolenia zamknięte. MS 10135 Configuring Managing and Troubleshooting Microsoft Exchange Server 2010 dla 2 pracowników Zamawiającego, czas trwania szkolenia min. 5 dni, rodzaj szkolenia otwarte. CZĘŚĆ II- biblioteka dobrych praktyk ITILR. ITILR Intermediate Lifecycle Streem: Service Operation wraz z egzaminem dla 2 pracowników Zamawiającego, czas trwania szkolenia min. 3 dni, rodzaj szkolenia otwarte. ITILR Foundation wraz z egzaminem dla 1 pracownika Zamawiającego, czas trwania szkolenia min. 3 dni, rodzaj szkolenia otwarte. CZĘŚĆ III- Zarządzanie projektami. Zarządzanie ryzykiem (M_o_R) Foundation dla 1 pracownika Zamawiającego, czas trwania szkolenia min. 3 dni, rodzaj szkolenia otwarte. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale I, pkt. II SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla Części I. Warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje do wykonania zamówienia tj. -w zakresie szkolenia dla macierzy NetApp Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą certyfikat NCDMA oraz NCSIE (NetApp Certified SAN Implementation Engineer oraz NetApp Certified Data Management Administrator), -w zakresie szkolenia dla macierzy EMC Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą certyfikat MCTA Technology Architect VNX.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-Wypełniony Formularz oferty wg wzoru zawartego w SIWZ, Rozdział III, Formularz oferty, -Oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza lub wystawcę pełnomocnictwa - pełnomocnictwa /upoważnienia/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy, -Dokumenty potwierdzające zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku określonym w pkt IV.3 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Al. Niepodległości 190 00-608 Warszawa, pok. 215A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2013 godzina 09:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Al. Niepodległości 190 00-608 Warszawa, pok. 101- Kancelaria..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Administrowanie systemami informatycznymi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -Wprowadzenie do technologii Java Enterprise Edition dla 3 pracowników Zamawiającego, czas trwania szkolenia min. 3 dni, rodzaj szkolenia otwarte. -VMware vSphere Automation Fast Track dla 2 pracowników Zamawiającego, czas trwania szkolenia min. 5 dni, rodzaj szkolenia otwarte. -Administracja macierzami NetApp dla 26 pracowników Zamawiającego, czas trwania szkolenia 4 dni, rodzaj szkolenia zamknięte. -Administracja macierzami EMC dla 23 pracowników Zamawiającego, czas trwania szkolenia 4 dni, rodzaj szkolenia zamknięte. -MS 10135 Configuring Managing and Troubleshooting Microsoft Exchange Server 2010 dla 2 pracowników Zamawiającego, czas trwania szkolenia min. 5 dni, rodzaj szkolenia otwarte..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Biblioteka dobrych praktyk ITILR.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -ITILR Intermediate Lifecycle Streem Service Operation wraz z egzaminem dla 2 pracowników Zamawiającego, czas trwania szkolenia min. 3 dni, rodzaj szkolenia otwarte. -ITILR Foundation wraz z egzaminem dla 1 pracownika Zamawiającego, czas trwania szkolenia min. 3 dni, rodzaj szkolenia otwarte..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zarządzanie projektami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -Zarządzanie ryzykiem (M_o_R) Foundation dla 1 pracownika Zamawiającego, czas trwania szkolenia min. 3 dni, rodzaj szkolenia otwarte..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.