Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-04-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa i montaż przetwornic statycznych do elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EN 57 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: "Koleje Mazowieckie - KM" Sp. z o.o., do kontaktów: Piotr Wakuła (022) 47-38-644; Bożena Sosnowska (022) 47-37-353, ul. Lubelska 1, 03-802 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4737646, 4737204, 4737353, fax 022 4738814, 4737518, e-mail: ekonomiczny@mazowieckie.com.pl, www.koleje.mazowieckie.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i montaż przetwornic statycznych do elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EN 57. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 29 sztuk fabrycznie nowych przetwornic statycznych, wykonanie niezbędnego okablowania, oraz ich montaż w elektrycznych zespołóach trakcyjnych serii EN 57. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był najwyższej jakości, spełniał parametry wskazane w SIWZ. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Dostawa i montaż przetwornic statycznych do EZT będzie dokonana w ZNTK Mińsk Mazowiecki S.A. z siedzibą w Mińsku Mazowieckim przy ul. Gen.K. Sosnkowskiego 34 w EZT będących w naprawie rewizyjnej. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.15.10.00 - Przekształtniki Kod CPV wg słownika 2008: 31.15.10.00 - Przekształtniki Oryginalny kod CPV: 50.91.10.00 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego Kod CPV wg słownika 2008: 51.11.00.00 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Poniżej 5 000 000 Euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 26 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zapłata za zrealizowanie przedmiotu zamówienia po wykonaniu dostawy i montażu w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty wpływu faktury VAT do Zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: zgodnie z art 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest spełnienie n/w warunków: 1)spełnienie warunków, o których mowa w art 22 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz 2) wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art 24 ust 1 i 2 Ustawy 3) wykonawca musi wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę minimum 800 000,00PLN 4) Wykonawca musi wykazać, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1)oświadczenie o spełniu warunków określonych w art 22 ust 1 Ustawy, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,2) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzedu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji własciwego organu - wystawione nie wczesniej niż 3 misiące przed upływem terminu składania ofert 4) Aktualan informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art 24 ust 1 pkt 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa jest nie mniejsza niż 800 000,00 PLN - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw dotyczących przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie 2) dokumentu potwierdzającego spełnienie parametrów technicznych wystawionego przez jednostkę uprawnioną do wykonywania badań. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: MER-0241-24/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 19.05.2006, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówką w siedzibie Zamawiającego,na konto 16 1870 0006 0000 0454 0111 0020,za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 24.05.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Członkowie komisji, Wykonawcy, osoby zainteresowane. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 24.05.2006, godzina 11:00, Siedziba zamawiającego , 03-802 Warszawa ul Lubelska 1 pok nr 213.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 30.03.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa pościeli i bielizny pościelowej dla Domu Studenckiego "Pineska-Tulipan"
- Zakup subskrypcji, licencji czasowych i wsparcia merytorycznego do oprogramowania Trellix i Trend Micro Deep Security
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz napojów na potrzeby obsługi konferencji i spotkań w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym.
- Inwentaryzacja budowlana wraz z oceną techniczną obiektów i instalacji przemysłowych przy ul. Szarych Szeregów 5 w Warszawie.
- Dostawa płynów infuzyjnych, płynów do dializ, płynów do irygacji określonych w 2 pakietach.
- Usługa kompleksowej organizacji 9 warsztatów poświęconych tematyce zdrowia psychicznego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji oświetlenia iluminacyjnego komory Modena - podziemna ekspozycja MŻKW III poziom kopalni soli Wieliczka
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA PRZEBUDOWIE PRACOWNI ORAZ DOSTOSOWANIU INFRASTRUKTURY TELEINFORMATYCZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH NR 3 W JAWORZNIE
więcej: Przekształtniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.