eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mys³owiceDostawa ró¿nych wyrobów medycznych dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2015-07-13

Mys³owice: Dostawa ró¿nych wyrobów medycznych dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach
Numer og³oszenia: 175378 - 2015; data zamieszczenia: 13.07.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mys³owicach , ul. Bytomska 41, 41-400 Mys³owice, woj. ¶l±skie, tel. 32 3183300, 3183348, 3183287, faks 32 3183300, 32 3183287.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital2myslowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa ró¿nych wyrobów medycznych dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ró¿nych wyrobów medycznych dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach w asortymencie i w szacunkowych ilo¶ciach okre¶lonych w za³±czniku nr 2 do SIWZ. 2. Specyfikacja asortymentowo-ilo¶ciowa zawiera 38 pakietów: 1 ELEKTRODA D£UGOTERMINOWA 2 WZIERNIKI USZNE 3 WYROBY APTECZNE 4 DRENY 5 ZESTAWY DO DRENA¯U 6 MASKI 7 FILTRY DO SSAKA 8 FILTRY ODDECHOWE 9 CEWNIKI, ZG£ÊBNIKI 10 STRZYKAWKI 11 IG£Y 12 IG£Y DO ZNIECZULEÑ 13 IG£Y DO ZNIECZULEÑ 14 ZESTAWY DO CEWNIKOWANIA ¯Y£ 15 ZESTAWY ANESTEZJOLOGICZNE 16 KANIULE BEZPIECZNE 17 ZESTAWY DO ¯YWIENIA POZAJELITOWEGO 18 WORKI 19 POJEMNIKI PLASTIKOWE I WYROBY SANITARNE 20 WK£ADY I POJEMNIKI DO SSAKA 21 ¯ELE DO ZNIECZULANIA 22 PAPIERY DO RTG I EKG 23 SZYNY KRAMERA 24 SZYNY ZIMMERA 25 OSTRZA CHIRURGICZNE 26 LUSTERKA 27 SPECJALISTYCZNE IG£Y OKULISTYCZNE 28 RÓ¯NE WYROBY MEDYCZNE 29 ZESTAWY DO PULSACYJNEGO P£UKANIA KO¦CI 30 PRZYRZ¡DY DO PRZETACZANIA 31 KANIULE 32 JEDNORAZOWE WYROBY DO HIGIENY PACJENTA 33 AKCESORIA DO DIATERMII 34 SPRZÊT ANESTEZJOLOGICZNY 35 DROBNY SPRZÊT MEDYCZNY 36 RURKI, SONDY, £Y¯KI 37 ¯EL DO INTUBACJI 38 PODK£ADY.

II.1.5)

  przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.10.00-0, 33.14.16.40-8, 33.14.16.40-2, 33.14.11.10-3, 33.15.78.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.12.14-4, 33.14.13.00-2, 33.14.12.20-5, 33.14.16.26-4, 33.14.16.00-6, 33.14.16.15-4, 33.16.94.00-6, 33.19.23.20-1, 34.92.84.80-6, 33.19.00.00-8, 33.66.11.00-2, 33.19.80.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 38.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga siê wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej przed³o¿onych o¶wiadczeñ i dokumentów wg. formu³y spe³nia - nie spe³nia. W tym zakresie Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y : 1. O¶wiadczenie Wykonawcy wg wzoru okre¶lonego Za³±cznikiem nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej przed³o¿onych o¶wiadczeñ i dokumentów wg. formu³y spe³nia - nie spe³nia. W tym zakresie Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y : 1. O¶wiadczenie Wykonawcy wg wzoru okre¶lonego Za³±cznikiem nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej przed³o¿onych o¶wiadczeñ i dokumentów wg. formu³y spe³nia - nie spe³nia. W tym zakresie Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y : 1. O¶wiadczenie Wykonawcy wg wzoru okre¶lonego Za³±cznikiem nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej przed³o¿onych o¶wiadczeñ i dokumentów wg. formu³y spe³nia - nie spe³nia. W tym zakresie Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y : 1. O¶wiadczenie Wykonawcy wg wzoru okre¶lonego Za³±cznikiem nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • formalno-prawnej i merytorycznej przed³o¿onych o¶wiadczeñ i dokumentów wg. formu³y spe³nia - nie spe³nia. W tym zakresie Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y : 1. O¶wiadczenie wg wzoru okre¶lonego Za³±cznikiem nr 3 do SIWZ. 2. Op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia. Warunek zostanie spe³niony je¶li wykonawca oka¿e polisê o warto¶ci nie mniejszej ni¿ podana w tabeli ( w zale¿no¶ci od pakietu). W przypadku z³o¿enia oferty na wiêcej ni¿ jeden pakiet nale¿y zsumowaæ warto¶ci dla poszczególnych pakietów. 1 ELEKTRODA D£UGOTERMINOWA 700 z³ 2 WZIERNIKI USZNE 10 z³ 3 WYROBY APTECZNE 570 z³ 4 DRENY 5 500 z³ 5 ZESTAWY DO DRENA¯U 750 z³ 6 MASKI 3 000 z³ 7 FILTRY DO SSAKA 240 z³ 8 FILTRY ODDECHOWE 1 800 z³ 9 CEWNIKI, ZG£ÊBNIKI 2 100 z³ 10 STRZYKAWKI 8 300 z³ 11 IG£Y 2 400 z³ 12 IG£Y DO ZNIECZULEÑ 3 250 z³ 13 IG£Y DO ZNIECZULEÑ 5 600 z³ 14 ZESTAWY DO CEWNIKOWANIA ¯Y£ 2 500 z³ 15 ZESTAWY ANESTEZJOLOGICZNE 3 200 z³ 16 KANIULE BEZPIECZNE 350 z³ 17 ZESTAWY DO ¯YWIENIA POZAJELITOWEGO 60 z³ 18 WORKI 3 600 z³ 19 POJEMNIKI PLASTIKOWE I WYROBY SANITARNE 2 600 z³ 20 WK£ADY I POJEMNIKI DO SSAKA 2 800 z³ 21 ¯ELE DO ZNIECZULANIA 400 z³ 22 PAPIERY DO RTG I EKG 1 500 z³ 23 SZYNY KRAMERA 350 z³ 24 SZYNY ZIMMERA 400 z³ 25 OSTRZA CHIRURGICZNE 570 z³ 26 LUSTERKA 150 z³ 27 SPECJALISTYCZNE IG£Y OKULISTYCZNE 2 900 z³ 28 RÓ¯NE WYROBY MEDYCZNE 2 200 z³ 29 ZESTAWY DO PULSACYJNEGO P£UKANIA KO¦CI 2 000 z³ 30 PRZYRZ¡DY DO PRZETACZANIA 6 800 z³ 31 KANIULE 3 000 z³ 32 JEDNORAZOWE WYROBY DO HIGIENY PACJENTA 670 z³ 33 AKCESORIA DO DIATERMII 3 400 z³ 34 SPRZÊT ANESTEZJOLOGICZNY 570 z³ 35 DROBNY SPRZÊT MEDYCZNY 570 z³ 36 RURKI, SONDY, £Y¯KI 6 200 z³ 37 ¯EL DO INTUBACJI 100 z³ 38 PODK£ADY 1 000 z³ RAZEM 82 110 z³

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedk³ada nastêpuj±ce dokumenty dotycz±ce podmiotów, zasobami których bêdzie dysponowa³ wykonawca:

  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które maj± zostaæ dostarczone, których autentyczno¶æ musi zostaæ po¶wiadczona przez wykonawcê na ¿±danie zamawiaj±cego;
  • inne dokumenty

    próbki przedmiotu zamówienia do nastêpuj±cych pakietów: a. pakiet 9 poz. 9-15 po 2 szt. b. pakiet 10 poz. 1-4, 6 i 9 po 1 szt. c. pakiet 11 poz. 1 i 2 po 2 szt. d. pakiet 16 - 2 szt. w rozmiarze 16G, 1,7x50mm, przep³yw 196ml/min e. pakiet 18 poz. 2 - 1 szt. f. pakiet 25 - po 2 szt. ka¿dego rozmiaru g. pakiet 30 poz. 1-3 po 2 szt. h. pakiet 31 poz. 1-5 po 2 szt. i. pakiet 36 poz. 2 - 2 szt.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wype³niony Formularz Oferty ( Za³±cznik nr 1) 2. Wype³niony formularz asortymentowo - cenowy ( Za³±cznik nr 2) 3. Pe³nomocnictwo do podpisania oferty okre¶laj±ce jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik podpisane przez Wykonawcê lub osobê upowa¿nion± na podstawie wpisu do odpowiedniego rejestru (W przypadku z³o¿enia kserokopii pe³nomocnictwa, musi ona byæ potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em przez osobê udzielaj±c± pe³nomocnictwa). 4. Dokumenty dotycz±ce Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie zgodnie z rozdz. V pkt. G oraz pkt. H SIWZ. 5. Pisemne Zobowi±zanie innych podmiotów, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wymagane w przypadku gdy Wykonawca polega na ich zasobach na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b, a nadto dokumenty okre¶laj±ce stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z innymi podmiotami gwarantuj±cy rzeczywisty dostêp do ich zasobów, dotycz±ce w szczególno¶ci: a) zakresu dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki bêdzie ³±czy³ wykonawcê z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 6. Wykaz próbek

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin dostawy - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±ce przes³anki do zmiany warunków zawartej umowy: a) Zmniejszenie cen okre¶lonych w umowie - w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci wynikaj±cych z zasad funkcjonowania rynku, w szczególno¶ci takich jak zmniejszenie ceny producenckiej, rabat. b) Zmianê cen w przypadkach okre¶lonych w § 3 ust. 8. c) Zmianê przedmiotu zamówienia wynikaj±cego z oferty na podstawie, której zawarta zosta³a umowa, przy ni¿szej lub nie zwiêkszonej cenie, w przypadku, gdy: a. Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spe³niaj±cy parametry okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia (tj. pod warunkiem, i¿ odpowiednik znajdzie zastosowanie w tych samych wskazaniach co produkt objêty umow±); b. Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równowa¿ny, spe³niaj±cy parametry okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia; c. Wytwórca wyrobów, bêd±cych przedmiotem umowy wstrzyma produkcjê i Wykonawca zaproponuje produkt równowa¿ny, spe³niaj±cy parametry okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia; d. Wykonawca dokona zmian numeru katalogowego e. Wytwórca wyrobów zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy. c) Zmianê danych w przypadku wyst±pienia zmian podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekszta³cenia, przejêcia. itp.), d) Zmianê terminu realizacji zamówienia - gdy zaistnieje inna, niemo¿liwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna lub techniczna, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±ca brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy zgodnie ze SIWZ. e) Zmianê terminu i formy realizacji sukcesywnych dostaw - w przypadku zmiany organizacyjnej po stronie Zamawiaj±cego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szpital2myslowice.pl/index.php/zamowienia-publiczne/przetargi
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: SP ZOZ Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mys³owicach, 41-400 Mys³owice, ul. Bytomska 41,Dzia³ Zamówieñ Publicznych, Zaopatrzenia i Magazynu - Budynek Dyrekcji Szpitala.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 22.07.2015 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej Szpitala nr 2 im. dr T. Boczonia w Mys³owicach ul. Bytomska 41, 41-400 Mys³owice.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: 1. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca mo¿e polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia, zdolno¶ciach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. W przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów Wykonawca zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Przyk³adowe rozwi±zanie stanowi za³±cznik za³. nr 5 do SIWZ. 2. Podmiot, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawc± za szkodê zamawiaj±cego powsta³± w skutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów nie ponosi winy. 1. W zakresie wykazania spe³niania przez Wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Zamawiaj±cy ¿±da za³±czenia do oferty nastêpuj±cych o¶wiadczeñ i dokumentów: a) O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - Za³±cznik Nr 3 do SIWZ. W przypadku ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców, w ofercie musi zostaæ z³o¿one przedmiotowe o¶wiadczenie i podpisane przez tych wykonawców, którzy spe³niaj± postawione warunki. Je¿eli np. wykonawca A spe³nia warunek art. 22 ust 1 pkt 1 i 2, a wykonawca B spe³nia warunek art. 22 ust 1 pkt 3 i 4, z³o¿enie podpisów tych wykonawców pod jednym o¶wiadczeniem, bêdzie uznane jako odpowiadaj±ce warunkom SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców ( podstawa art. 24 ust. 1 ) w ofercie musz± byæ z³o¿one przedmiotowe o¶wiadczenia przez ka¿dego z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± lub jedno, podpisane przez wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê. b) Op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia. Warunek zostanie spe³niony je¶li wykonawca oka¿e polisê o warto¶ci nie mniejszej ni¿ podana w tabeli pkt. E ppkt 2 (w zale¿no¶ci od pakietu). W przypadku z³o¿enia oferty na wiêcej ni¿ jeden pakiet nale¿y zsumowaæ warto¶ci dla poszczególnych pakietów..

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: ELEKTRODA D£UGOTERMINOWA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: ELEKTRODA D£UGOTERMINOWA.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.08.2016.

CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: WZIERNIKI USZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: WZIERNIKI USZNE.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.08.2016.

CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: WYROBY APTECZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: WYROBY APTECZNE.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.08.2016.

CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: DRENY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: DRENY.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.16.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.08.2016.

CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: ZESTAWY DO DRENA¯U.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: ZESTAWY DO DRENA¯U.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.16.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.08.2016.

CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: MASKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: MASKI.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.08.2016.

CZÊ¦Æ Nr: 7 NAZWA: FILTRY DO SSAKA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: FILTRY DO SSAKA.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.08.2016.

CZÊ¦Æ Nr: 8 NAZWA: FILTRY ODDECHOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: FILTRY ODDECHOWE.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.08.2016.

CZÊ¦Æ Nr: 9 NAZWA: CEWNIKI, ZG£ÊBNIKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: CEWNIKI, ZG£ÊBNIKI.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.08.2016.

CZÊ¦Æ Nr: 10 NAZWA: STRZYKAWKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: STRZYKAWKI.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.08.2016.

CZÊ¦Æ Nr: 11 NAZWA: IG£Y.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: IG£Y.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.08.2016.

CZÊ¦Æ Nr: 12 NAZWA: IG£Y DO ZNIECZULEÑ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: IG£Y DO ZNIECZULEÑ.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.08.2016.

CZÊ¦Æ Nr: 13 NAZWA: IG£Y DO ZNIECZULEÑ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: IG£Y DO ZNIECZULEÑ.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.08.2016.

CZÊ¦Æ Nr: 14 NAZWA: ZESTAWY DO CEWNIKOWANIA ¯Y£.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: ZESTAWY DO CEWNIKOWANIA ¯Y£.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.12.14-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.08.2016.

CZÊ¦Æ Nr: 15 NAZWA: ZESTAWY ANESTEZJOLOGICZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: ZESTAWY ANESTEZJOLOGICZNE.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.13.00-2, 33.14.16.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.08.2016.

CZÊ¦Æ Nr: 16 NAZWA: KANIULE BEZPIECZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: KANIULE BEZPIECZNE.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.12.20-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.08.2016.

CZÊ¦Æ Nr: 17 NAZWA: ZESTAWY DO ¯YWIENIA POZAJELITOWEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: ZESTAWY DO ¯YWIENIA POZAJELITOWEGO.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.16.26-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.08.2016.

CZÊ¦Æ Nr: 18 NAZWA: WORKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: WORKI.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.16.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.08.2016.

CZÊ¦Æ Nr: 19 NAZWA: POJEMNIKI PLASTIKOWE I WYROBY SANITARNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: POJEMNIKI PLASTIKOWE I WYROBY SANITARNE.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.16.15-4, 33.16.94.00-6, 33.19.23.20-1, 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.08.2016.

CZÊ¦Æ Nr: 20 NAZWA: WK£ADY I POJEMNIKI DO SSAKA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: WK£ADY I POJEMNIKI DO SSAKA.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.08.2016.

CZÊ¦Æ Nr: 21 NAZWA: ¯ELE DO ZNIECZULANIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: ¯ELE DO ZNIECZULANIA.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.66.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.08.2016.

CZÊ¦Æ Nr: 22 NAZWA: PAPIERY DO RTG I EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: PAPIERY DO RTG I EKG.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.08.2016.

CZÊ¦Æ Nr: 23 NAZWA: SZYNY KRAMERA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: SZYNY KRAMERA.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.17.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.08.2016.

CZÊ¦Æ Nr: 24 NAZWA: SZYNY ZIMMERA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: SZYNY ZIMMERA.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.17.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.08.2016.

CZÊ¦Æ Nr: 25 NAZWA: OSTRZA CHIRURGICZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: OSTRZA CHIRURGICZNE.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.14.11-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.08.2016.

CZÊ¦Æ Nr: 26 NAZWA: LUSTERKA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: LUSTERKA.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.13.11.41-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.08.2016.

CZÊ¦Æ Nr: 27 NAZWA: SPECJALISTYCZNE IG£Y OKULISTYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: SPECJALISTYCZNE IG£Y OKULISTYCZNE.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.08.2016.

CZÊ¦Æ Nr: 28 NAZWA: RÓ¯NE WYROBY MEDYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: RÓ¯NE WYROBY MEDYCZNE.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.08.2016.

CZÊ¦Æ Nr: 29 NAZWA: ZESTAWY DO PULSACYJNEGO P£UKANIA KO¦CI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: ZESTAWY DO PULSACYJNEGO P£UKANIA KO¦CI.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.08.2016.

CZÊ¦Æ Nr: 30 NAZWA: PRZYRZ¡DY DO PRZETACZANIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: PRZYRZ¡DY DO PRZETACZANIA.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.19.42.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.08.2016.

CZÊ¦Æ Nr: 31 NAZWA: KANIULE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: KANIULE.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.12.20-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.08.2016.

CZÊ¦Æ Nr: 32 NAZWA: JEDNORAZOWE WYROBY DO HIGIENY PACJENTA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: JEDNORAZOWE WYROBY DO HIGIENY PACJENTA.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.08.2016.

CZÊ¦Æ Nr: 33 NAZWA: AKCESORIA DO DIATERMII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: AKCESORIA DO DIATERMII.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.08.2016.

CZÊ¦Æ Nr: 34 NAZWA: SPRZÊT ANESTEZJOLOGICZNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: SPRZÊT ANESTEZJOLOGICZNY.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.13.00-2, 33.14.16.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.08.2016.

CZÊ¦Æ Nr: 35 NAZWA: DROBNY SPRZÊT MEDYCZNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: DROBNY SPRZÊT MEDYCZNY.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.08.2016.

CZÊ¦Æ Nr: 36 NAZWA: RURKI, SONDY, £Y¯KI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: RURKI, SONDY, £Y¯KI.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.17.11.00-0, 33.14.16.41-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.08.2016.

CZÊ¦Æ Nr: 37 NAZWA: ¯EL DO INTUBACJI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: ¯EL DO INTUBACJI.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.66.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.08.2016.

CZÊ¦Æ Nr: 38 NAZWA: PODK£ADY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: PODK£ADY.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.12.2016.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.