eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup sprzętu i wyposażenia dla bloku operacyjnego w podziale na pakietyPakiet 1Unit dentystyczny (1 szt.) Pakiet 2Fotel dentystyczny (2 szt.) Pakiet 3Fotel operacyjny (1 szt.) Pakiet 4Blat do laboratorium i szafki Pakiet 5Stolik narzędziowy dwublatowy (2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-29

Warszawa: Zakup sprzętu i wyposażenia dla bloku operacyjnego w podziale na pakiety: Pakiet 1: Unit dentystyczny (1 szt.) Pakiet 2: Fotel dentystyczny (2 szt.) Pakiet 3: Fotel operacyjny (1 szt.) Pakiet 4: Blat do laboratorium i szafki Pakiet 5: Stolik narzędziowy dwublatowy (2 szt.), Stołek z regulowaną wysokością (2 szt.), zafki na sprzęt sterylizacyjny (3 szt.)
Numer ogłoszenia: 175102 - 2008; data zamieszczenia: 29.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5720366, fax 022 5720377.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu i wyposażenia dla bloku operacyjnego w podziale na pakiety: Pakiet 1: Unit dentystyczny (1 szt.) Pakiet 2: Fotel dentystyczny (2 szt.) Pakiet 3: Fotel operacyjny (1 szt.) Pakiet 4: Blat do laboratorium i szafki Pakiet 5: Stolik narzędziowy dwublatowy (2 szt.), Stołek z regulowaną wysokością (2 szt.), zafki na sprzęt sterylizacyjny (3 szt.).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i wyposażenia dla bloku operacyjnego w podziale na pakiety: Pakiet 1: Unit dentystyczny (1 szt.) Pakiet 2: Fotel dentystyczny (2 szt.) Pakiet 3: Fotel operacyjny (1 szt.) Pakiet 4: Blat do laboratorium i szafki Pakiet 5: Stolik narzędziowy dwublatowy (2 szt.) Stołek z regulowaną wysokością (2 szt.) Szafki na sprzęt sterylizacyjny (3 szt.) 2. iejsce dostawy: Klinika Chirurgii Czaszkowo-Szczękowo-Twarzowej, Chirurgii Jamy Ustnej i Implantologii Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, ul. Lindleya 4 paw. 8. 3. o oferty Wykonawca obowiązany jest dołączyć odpowiednio oznaczone opisy techniczne, rysunki, katalogi, zdjęcia, foldery itp., w których zaznaczone będą zaoferowane meble. 4. Ostateczna kolorystka mebli do ustalenia z Użytkownikiem. 5. Wymagane jest aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej i zapoznał się z przedmiotem zamówienia. 6. Meble powinny być ustawione i zamontowane w sposób tworzący stabilną konstrukcję całości. 7. Wykonawca zobowiązany jest do transportu, rozładunku i montażu zakupionego sprzętu i wyposażenia bloku operacyjnego 8. Montaż ma polegać na ustawieniu i wypoziomowaniu poszczególnych elementów umeblowania i dygestoriów będących przedmiotem zamówienia oraz podłączeniu ich do istniejącej w budynku instalacji wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej i gazowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.30.00 - Meble laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne Oryginalny kod CPV: 33.19.24.00 - Stanowiska stomatologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.24.00 - Stanowiska stomatologiczne Oryginalny kod CPV: 33.19.24.10 - Fotele stomatologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.24.10 - Fotele stomatologiczne Oryginalny kod CPV: 33.19.23.40 - Meble stanowiące wyposażenie sal operacyjnych, z wyjątkiem stołów Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.23.40 - Meble stanowiące wyposażenie sal operacyjnych, z wyjątkiem stołów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. a) wykażą należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, co najmniej 2 dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Spełnienie powyższych wymogów należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia oraz przedłożenie wymaganych dokumentów. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: 1. Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 2 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Dla pakietów 1-3 należy wykazać się doświadczeniem w dostawie foteli dentystycznych, operacyjnych lub unitów dentystycznych, dla pozostałych pakietów - mebli laboratoryjnych. 4. Dokumentów potwierdzających, że wykonane dostawy wyszczególnione w wykazie zostały wykonane należycie. 5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, przetłumaczone na język polski tj. deklaracja zgodności lub certyfikat CE dla oferowanego sprzętu /należy dołączyć do składanej oferty na pakiety 1, 2, 3/. 6. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, przetłumaczone na język polski tj. , tj. zastosowane materiały powinny posiadać stosowne atesty i certyfikaty dopuszczające je do stosowania w pomieszczeniach laboratoryjnych i biurowych (uchwyty, lakier, doklejka PCV, blaty laboratoryjne, płyta wiórowa, laminaty, itp.) /należy dołączyć do składanej oferty na pakiety 4 i 5/. 7. Certyfikat jakości potwierdzający, że proces produkcji przedmiotu zamówienia przebiega zgodnie z normą ISO 9001:2000 lub dokument równoważny. 8. Informację o podwykonawcach (o ile dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawski Uniwersytet Medyczny Dział Zamówień Publicznych, pok. 317 ul. Żwirki i Wigury 61 02-091 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Warszawski Uniwersytet Medyczny Dział Zamówień Publicznych, pok. 317 ul. Żwirki i Wigury 61 02-091 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Umowa w całości finansowana i realizowana w ramach projektu: Podwyższenie jakości badań naukowych, diagnostyki i leczenia w zakresie chirurgii szczękowo-twarzowej realizowanego na podstawie umowy o dofinansowanie nr WKP 1/1.4.3/2/2005/65 /184/371/2007/U z dnia 06-08-2007 roku.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Unit dentystyczny (1 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1: Unit dentystyczny (1 szt.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.24.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Fotel dentystyczny (2 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2: Fotel dentystyczny (2 szt.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.24.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Fotel operacyjny (1 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 3: Fotel operacyjny (1 szt.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.40-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Blat do laboratorium i szafki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 4: Blat do laboratorium i szafki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.30.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Stolik narzędziowy dwublatowy (2 szt.), Stołek z regulowaną wysokością (2 szt.), Szafki na sprzęt sterylizacyjny (3 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 5: Stolik narzędziowy dwublatowy (2 szt.), Stołek z regulowaną wysokością (2 szt.), Szafki na sprzęt sterylizacyjny (3 szt.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.30.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.