eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceRemont dachu budynku siedziby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach, Oddział w Gliwicach, ul. Mitręgi 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-29

Katowice: Remont dachu budynku siedziby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach, Oddział w Gliwicach, ul. Mitręgi 2
Numer ogłoszenia: 175034 - 2008; data zamieszczenia: 29.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach, ul. Graniczna 29, 40-017 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6041208, fax 032 6041250.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.oip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Nadzór nad warunkami pracy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu budynku siedziby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach, Oddział w Gliwicach, ul. Mitręgi 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dachu budynku siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach Oddział w Gliwicach, ul. Mitręgi 2. Prace remontowe obejmowały będą całkowitą wymianę dachówki (karpiówki) dachu o powierzchni 271 m2, całkowitą wymianę rynien na rynny cynkowo-tytanowe, pasa nadrynnowego, rur spustowych, przemurowaniu 2 kominów wychodzących powyżej dachówki oraz wymianie podbitek wraz z malowaniem.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.500,00 PLN. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed terminem złożenia oferty - po zakwalifikowaniu wykonawców do drugiego etapu postępowania (a nie przed złożeniem wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu). Zasady wniesienia wadium i numer konta, na które należy wnieść wadium zostaną określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.2.1) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia - na podstawie art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 roku Nr 87, poz. 605), tj. 1) musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 2) musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3) nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. III.2.2) Obiektywne kryteria oceny wyboru ograniczonej liczby kandydatów: 1. Do postępowania zostanie zakwalifikowanych 3 wykonawców; 2. Jeżeli liczba wniosków spełniających warunki będzie większa niż 3 zamawiający dokona oceny wniosków. Zamawiający dokona oceny wniosków na podstawie liczby wykonanych robót budowlanych, minimum trzech - polegających na wykonaniu lub remoncie dachu, w tym co najmniej 2 związanych z remontem/wykonaniem dachów pokrytych dachówką - zgodnie ze wzorem: liczba wykonanych robót budowlanych spełniających warunki wskazane w pkt III.2.8.1 ogłoszenia (wykaz + potwierdzenie należytego wykonania robót budowlanych) / największa liczba robót budowlanych spełniających warunki wskazane w pkt III.2.8.1 ogłoszenia (wynikająca ze złożonych wniosków; wykaz + potwierdzenie należytego wykonania robót budowlanych) x 100 pkt. 3. W przypadku, gdy kilku wykonawców uzyska liczbę punktów, kwalifikującą do udziału w postępowaniu na pozycji najdalej 3, zostaną oni wszyscy zaproszeniu do złożenia oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2.3) Wykazanie niepodlegania wykonawcy wykluczeniu z postępowania należy dokonać niżej wymienionymi dokumentami w postaci oryginałów lub kserokopii potwierdzonych przez wykonawcę: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 2) Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał potwierdzone prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków; 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków (jeśli dotyczy). III.2.4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wskazanych w pkt III.2.3.1, III.2.3.2 i III.2.3.4. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. - powyższe dokumenty (lit. a i b) muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. c) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków; d) jeżeli wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wskazanych w pkt III.2.3.3 składa zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju zamieszkania lub pochodzenia, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków; e) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.2.4.a, III.2.4.b i III.2.4.d zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty muszą być wystawione w terminach, o których mowa w pkt III.2.4.a, III.2.4.b i III.2.4.d. III.2.5) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w pkt III.2.3.1 - III.2.3.3 potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu - składa każdy z wykonawców oddzielnie. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie dokument wskazany w pkt III.2.3.4 potwierdzający, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu - wykonawcy wchodzący w skład podmiotu zbiorowego składają wspólnie. III.2.6) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy muszą dołączyć do wniosku oświadczenie: a) że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - w przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia przedmiotowe oświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów wchodzących w skład podmiotu wspólnego; b) o spełnieniu warunków, o których mowa w pkt 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - w przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego - oświadczenie to składa przynajmniej jeden z wykonawców lub wszyscy wykonawcy złożą to oświadczenie lub wykonawcy złożą wspólne oświadczenie, że łącznie spełniają te warunki. III.2.7) Wykonawcy występujący wspólnie o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. III.2.8) Zdolność techniczna: Doświadczenie: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizowali: co najmniej 3 roboty budowlane polegające na wykonaniu lub remoncie dachu, w tym co najmniej 2 związane z remontem/wykonaniem dachów pokrytych dachówką. Warunek ten - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - będzie oceniany łącznie. 2. Wykonawca złoży wraz z wnioskiem wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizowanych robót budowlanych, o których mowa w pkt 1 z podaniem nazw i adresów podmiotów, na rzecz których roboty budowlane były wykonane, terminów wykonania robót budowlanych (data - dzień, miesiąc i rok rozpoczęcia i zakończenia wykonania robót budowlanych), wartości wykonanych robót budowlanych oraz wskazaniem, co było przedmiotem robót budowlanych (z opisu musi jednoznacznie wynikać, że przedmiotem robót budowlanych było wykonanie lub remont dachu). 3. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zawarte w wykazie, o którym mowa w pkt 2, zostały wykonane należycie. Dokumenty te należy oznaczyć liczbami porządkowymi odpowiadającymi pozycji w wykazie, której dotyczą. Potencjał osobowy: 4. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy dysponują min. jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi koniecznymi do wykonania przedmiotu zamówienia, przewidzianą jako kierownik robót budowlanych. 5. Wykonawca złoży wraz z wnioskiem wykaz osób, które spełniają wymagania wskazane w pkt 4 oraz ważne zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykaz ma zawierać co najmniej następujące informacje: imię i nazwisko oraz wskazanie, czy ww. osoby posiadają uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z podaniem numeru tych uprawnień).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zostanie przekazana wraz z zaproszeniem do składania ofert wstępnych..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy złożyć (przesłać) w siedzibie zamawiającego - ul. Graniczna 29, 40-017 Katowice, pok. 208..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wniosek musi być złożony w formie, która uniemożliwi jego zdekompletowanie. 3. Wniosek należy sporządzić w języku polskim na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką biurową. 4. Wskazane jest ponumerowanie i parafowanie przez osobę upoważnioną zapisanych stron wniosku. 5. Wszystkie poprawki, zmiany lub skreślenia w tekście wniosku muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę upoważnioną do podpisania wniosku. 6. Wniosek i oświadczenia muszą być podpisane przez osobę osoby upoważnione do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy - zgodnie z wpisem do właściwego rejestru/ewidencji. Jeżeli upoważnienie do podpisania wniosku, reprezentowania wykonawcy w postępowaniu wynika z pełnomocnictwa - winno ono być udzielone (podpisane) przez osobę osoby uprawnione zgodnie z wpisem do właściwego rejestru ewidencji oraz dołączone do wniosku. 7. Wszystkie dokumenty muszą być dołączone do wniosku w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę oraz winny być sporządzone w języku polskim. Wymagane dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. 8. Dokumenty przedstawione przez wykonawcę w formie oryginałów i kserokopii muszą być parafowane przez osobę/osoby upoważnione do podpisania wniosku. Niezależnie od powyższego dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą ,,za zgodność z oryginałem i poświadczone parafką lub podpisem oraz imienną pieczątką. 9. Wszystkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje pomiędzy zamawiającym a wykonawcami będą przekazywane faksem lub pisemnie. 10. Wniosek musi zawierać wymagane dokumenty, oświadczenia - wskazane w ogłoszeniu. 11. Wniosek należy złożyć w zaklejonym, nienaruszonym opakowaniu z napisem ,,Remont dachu budynku siedziby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach, Oddział w Gliwicach, ul. Mitręgi 2 oraz nazwą, dokładnym adresem i numerami telefonów i faksu wykonawcy (dopuszcza się odcisk pieczęci). 12. Otwarcie wniosków nastąpi w dniu 06.08.2008 roku o godz. 10.15 w siedzibie zamawiającego - pok. 120.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.