eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłockŚWIADCZENIE USŁUG ZWIĄZANYCH Z PRZYGOTOWANIEM CAŁODZIENNEGO WYŻYWIENIA Z UWZGLĘDNIENIEM DIET I KALORYCZNOŚCI DLA PACJENTÓW SZPITALA ŚWIĘTEJ TRÓJCY WRAZ DZIERŻAWĄ POMIESZCZEŃ I URZĄDZENIAMI STANOWIĄCYMI WYPOSAŻENIE KUCHNI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-24

Płock: ŚWIADCZENIE USŁUG ZWIĄZANYCH Z PRZYGOTOWANIEM CAŁODZIENNEGO WYŻYWIENIA Z UWZGLĘDNIENIEM DIET I KALORYCZNOŚCI DLA PACJENTÓW SZPITALA ŚWIĘTEJ TRÓJCY WRAZ DZIERŻAWĄ POMIESZCZEŃ I URZĄDZENIAMI STANOWIĄCYMI WYPOSAŻENIE KUCHNI
Numer ogłoszenia: 174988 - 2007; data zamieszczenia: 24.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3645100, 3645124, fax 024 3645102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzoz-plock.bip.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG ZWIĄZANYCH Z PRZYGOTOWANIEM CAŁODZIENNEGO WYŻYWIENIA Z UWZGLĘDNIENIEM DIET I KALORYCZNOŚCI DLA PACJENTÓW SZPITALA ŚWIĘTEJ TRÓJCY WRAZ DZIERŻAWĄ POMIESZCZEŃ I URZĄDZENIAMI STANOWIĄCYMI WYPOSAŻENIE KUCHNI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z przygotowaniem całodziennego wyżywienia z uwzględnieniem diet i kaloryczności dla pacjentów Szpitala Świętej Trójcy wraz z dzierżawą pomieszczeń i urządzeniami stanowiącymi wyposażenie kuchni. Zakres świadczonych usług obejmuje przygotowanie i dostarczenie następujących posiłków: -śniadanie, -śniadanie II-Oddział Pediatryczny i poszczególne diety z oddziałów, -obiad dwudaniowy, - podwieczorek-Oddział Pediatryczny, Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy i poszczególne diety z oddziałów, -kolacja, -kolacja II-Oddział Chorób Wewnętrznych dla pacjentów z cukrzycą i poszczególni pacjenci z pozostałych oddziałów, -kolacja II-ciężarne Oddziału Ginekologiczno-Położniczego, -wyżywienie pacjentów, tzw. lunch-Dzienny Oddział Psychiatryczny. Szacunkowa ilość posiłków w ciągu roku wynosi w szpitalu około 73200 osobodni oraz w Dziennym Oddziale Psychiatrycznym około 7050 osobodni. Zamawiający wymaga od Wykonawcy przygotowania posiłków z artykułów przez siebie zakupionych z uwzględnieniem zaleceń dietetycznych. a.Klasyfikacja diet: -dieta podstawowa, -dieta bogatoresztkowa, -dieta łatwo strawna, -dieta łatwo strawna z ograniczeniem tłuszczu, -dieta łatwo strawna z ograniczeniem substancji pobudzających wydzielanie soku żołądkowego, -dieta łatwo strawna o zmienionej konsystencji-papkowata, -dieta łatwo strawna płynna, -dieta łatwo strawna płynna wzmocniona, -dieta do żywienia przez zgłębnik lub sondę, -dieta ubogoenergetyczna, -dieta łatwo strawna o kontrolowanej zawartości kwasów tłuszczowych, -dieta bogatobiałkowa, -dieta z ograniczeniem łatwo przyswajalnych węglowodanów, -dieta niskobiałkowa. Zalecane są również diety specjalistyczne na zlecenie lekarza, nie ujęte procedurach. Dieta podstawowa stanowi podstawę do planowania diet leczniczych, obejmuje ona pokarmy spożywcze dla ludzi zdrowych z wyłączeniem pokarmów trudno strawnych i wzdymających Nazwa składnika Zalecane ilości Kalorie Około 2200-2400 Węglowodany Około 350 g Białko w tym białko zwierzęce Ogółem około 80 g około 25-30 g Tłuszcz Około 70 g Zamawiający wymaga, aby posiłki przygotowywane były przez Wykonawcę wg następujących godzin: 7.00-8.00-śniadanie, śniadanie II; 11.30-13.00-obiad, podwieczorek, kolacja, kolacja II; 11.30-13.00-wyżywienie pacjentów, tzw. lunch-Dzienny Oddział Psychiatryczny w dni robocze. Posiłki przygotowane przez Wykonawcę odbierane będą przez pracowników poszczególnych oddziałów szpitalnych w ww. godzinach. Przykładowa gramatura-Załącznik Nr 3 do SIWZ. Posiłki dla pacjentów przebywający w oddziałach Szpitala Świętej Trójcy będą przygotowywane przez Wykonawcę w pomieszczeniach Kuchni Szpitalnej przy ul. Kościuszki 28. Zasady planowania żywienia i zapotrzebowania posiłków: a.Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia dietetyka. b.Posiłki przygotowywane i dostarczane będą na podstawie pisemnego dziennego zapotrzebowania z podziałem na oddziały i rodzaje diet, składanego Wykonawcy przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego do godz. 13.00 na dzień następny. Do godz. 10.00 Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty zapotrzebowania na obiad i kolację w dniu bieżącym. W przeddzień dni wolnych od pracy będzie składane zapotrzebowanie na te dni. c.Żywienie pacjentów realizowane będzie na podstawie uzgodnionego pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym jadłospisu dekadowego (uzgodnienie nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za jakość żywienia) oraz uzgodnionych diet. Jadłospis będzie składany do uzgodnienia dziesięć dni przed rozpoczęciem jego realizacji i będzie zawierał następujące informacje: wyszczególnienie potraw składających się na poszczególne posiłki, wyszczególnienie użytych produktów, ich wagę, wartości energetyczne i odżywcze. Przykładowy jadłospis dotychczas stosowany w szpitalu-Załącznik Nr 4 do SIWZ. Każdorazowo do kuchni oddziałowej wraz z posiłkami dostarczony będzie przez Wykonawcę aktualny wyciąg z jadłospisu i zapotrzebowania zawierający ilość porcji oraz wagę pojedynczej porcji (ilość, objętość) w zamówionych dietach. Wykonawca do produkcji potraw używał będzie wyłącznie produktów pierwszej jakości, a Zamawiający będzie miał prawo kontroli, czy produkty wykorzystywane przez Wykonawcę odpowiadają stawianym wymogom jakościowym. Wykonawca zobowiązuje się ponadto do dzierżawienia pomieszczeń Szpitala Świętej Trójcy na prowadzenie powyższej usługi. Zamawiający oddaje w dzierżawę: -pomieszczenia, w tym: Magazyn 15,81 m2 Obieralnia kuchni 28,78 m2 Korytarz 34,80 m2 Kuchnia 23,38 m2 Klatka schodowa 7,50 m2 Wc 2,56 m2 Biuro 15,60 m2 Razem: 128,43 m2 -urządzenia stanowiące wyposażenie kuchni (na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego zawierającego specyfikację przekazanego sprzętu): Nazwa Szt. Biurko drewiniane 2 Gaśnica 1 Fotel obrotowy 1 Kalkulator 1 Krzesło 1 Regały metalowe 5 Waga dziesiętna 2 Waga szlkowa 2 Szafa chłodniowa 2 Taboret elektryczny 4 Kuchnia elektryczna 1 Maszynka do mięsa 2 Patelnia elektryczna 1 Robot kuchenny 1 Maszyna do pisania 1 Grzejnik elektryczny 1 Zamawiający ustala, iż kwota dzierżawy za pomieszczenia i urządzenia stanowiące wyposażenie kuchni wynosi 1500,00 zł netto miesięcznie. Zamawiający dostarczy Wykonawcy energię elektryczną, wodę, C.O. oraz telefon stacjonarny. Opłaty za powyższe będą naliczane Wykonawcy wg. faktycznego zużycia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków Oryginalny kod CPV: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt. 1 - 10 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 1 - 4 ustawy. 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a.warunek określony w pkt. 1) spełnia każdy z Wykonawców, b.warunek określony w pkt. 2) spełnia każdy z Wykonawców, c.warunek określony w pkt. 3) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, d.warunek określony w pkt. 4) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych poniżej. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie (spółki cywilne, konsorcja) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. II.Do oferty należy załączyć również: 1.Ofertę - należy sporządzić na formularzu oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. 3.Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje personelem o kwalifikacjach niezbędnych do wykonywania świadczeń w zakresie przedmiotu zamówienia z podaniem liczby pracowników, którzy będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 4.Zaparafowany wzór umowy (Dział III SIWZ). 5.W celu potwierdzenia, ze Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tzn. obejmujący także przedmiot zamówienia. Zakres ubezpieczenia musi obejmować zatrucia pokarmowe. Suma gwarancyjna i ewentualne limity odpowiedzialności nie niższe niż 250.000,00 zł. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest ubezpieczony w w/w zakresie lub gdy suma gwarancyjna opiewa na kwotę niższą niż wymagana, dopuszcza się złożenie aktualnie posiadanej polisy i stosownego oświadczenia o zawarciu wymaganej w niniejszym postępowaniu umowy ubezpieczenia przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą i z którym Zamawiający zawrze umowę. 6.Oświadczenie, że Wykonawca: a.nie zleci wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom a całość prac wykona w ramach działań swojego przedsiębiorstwa lub b.zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom w oświadczeniu będącym Załącznikiem Nr 2 do SIWZ. W przypadku złożenia oferty wspólnej pełnomocnictwo musi zawierać jednoznaczne upoważnienie do zaciągania zobowiązań, podpisywania umowy i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, podpisane przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. Dokumenty, o których mowa w pkt, I. 1 - 3 oraz pkt. II. 4 - 6 winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną. Dokumenty wymienione w pkt. I. 2 - 3 oraz w pkt. II. 5 należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Brak w ofercie przetargowej jakiegokolwiek dokumentu lub oświadczenia jak również złożenie ich w niewłaściwej formie lub o niewłaściwej treści może spowodować odpowiednio wykluczenie Wykonawcy z postępowania i/lub odrzucenie jego oferty (podstawa prawna art. 24 ust. 1 pkt. 10 i ust. 2 oraz art. 89 ustawy). W związku z dyspozycją przepisu art. 8 ust. 3 ustawy uprzedzamy wszystkich Wykonawców biorących udział w niniejszym postępowaniu o możliwości zastrzeżenia pewnych informacji zawartych w ofercie do wiadomości jedynie Zamawiającego poprzez złożenie stosownego oświadczenia, iż określone dokumenty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: strony internetowej www.ipzp.pl oraz w siedzibie Zamawiającego, tj.: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09-402 Płock, pok. 202..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2007 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09-402 Płock, pok. 202.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.