eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH (LETNIE I ZIMOWE) NA TERENIE POWIATU ŻYWIECKIEGO W OKRESIE DO 14 STYCZNIA 2016 R. zamówienie uzupełniające do zadaniaBIEŻĄCE UTRZYMANIE (LETNIE I ZIMOWE) DRÓG WOJEWÓDZKICH NR 781, 945, 946, 948 NA TERENIE POWIATU ŻYWIECKIEGO W OKRESIE OD 01.07.2013 R. DO 31.10.2015 R. (UMOWA NR WD/P/130508/1/1 Z DNIA 01.07.2013).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-27

Katowice: BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH (LETNIE I ZIMOWE) NA TERENIE POWIATU ŻYWIECKIEGO W OKRESIE DO 14 STYCZNIA 2016 R. zamówienie uzupełniające do zadania: BIEŻĄCE UTRZYMANIE (LETNIE I ZIMOWE) DRÓG WOJEWÓDZKICH NR 781, 945, 946, 948 NA TERENIE POWIATU ŻYWIECKIEGO W OKRESIE OD 01.07.2013 R. DO 31.10.2015 R. (UMOWA NR WD/P/130508/1/1 Z DNIA 01.07.2013).
Numer ogłoszenia: 174917 - 2015; data zamieszczenia: 27.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 168807 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach, ul. Lechicka 24, 40-609 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 7819211, faks 032 781 92 00.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH (LETNIE I ZIMOWE) NA TERENIE POWIATU ŻYWIECKIEGO W OKRESIE DO 14 STYCZNIA 2016 R. zamówienie uzupełniające do zadania: BIEŻĄCE UTRZYMANIE (LETNIE I ZIMOWE) DRÓG WOJEWÓDZKICH NR 781, 945, 946, 948 NA TERENIE POWIATU ŻYWIECKIEGO W OKRESIE OD 01.07.2013 R. DO 31.10.2015 R. (UMOWA NR WD/P/130508/1/1 Z DNIA 01.07.2013)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W zakres przedmiotem zamówienia wchodzi wykonanie: zimowego utrzymania dróg, remontów cząstkowych i naprawy oznakowania pionowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 45.23.31.40 - Roboty drogowe 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WGB FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA WOJCIECH GAWEŁ, ul. Obrońców Węgierskiej Górki 20a, 34-350 Węgierska Górka, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 580236,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 637053,54

  • Oferta z najniższą ceną: 637053,54 / Oferta z najwyższą ceną: 637053,54

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiot zamówienia stanowi zamówienie uzupełniające, jego udzielenie Zamawiający przewidział na etapie ogłoszenia o zamówieniu z dnia 20 maja 2013 r. nr 196296-2013, gdzie w punkcie II. 1. 5) i w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w punkcie 4 dla zadania pod nazwą: BIEŻĄCE UTRZYMANIE (LETNIE I ZIMOWE) DRÓG WOJEWÓDZKICH NR 781, 945, 946, 948 NA TERENIE POWIATU ŻYWIECKIEGO W OKRESIE OD 01.07.2013 R. DO 31.10.2015 R. zawarł informację o następującej treści: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających (art. 67 ust.1 pkt. 6). Zamówienia uzupełniające będą udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót. Wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające będą obejmować zakres robót / usług objętych postępowaniem związanych z bieżącym (letnim i zimowym) utrzymaniem dróg. W ramach niniejszego zamówienia wykonywane będą przede wszystkim usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich na terenie powiatu żywieckiego poprzez: - zwalczanie śliskości nawierzchnie jezdni i chodników zgodnie z przyjętymi standardami zimowego utrzymania dróg oraz zasadami odśnieżania i usuwania gołoledzi przy użyciu sprzętu określonego w warunkach wymaganych od wykonawców w tym m.in. pługów, pługopiaskarek. W ramach letniego utrzymania dróg przewidziano asortymenty robót, mające na celu bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego takie jak: - wymiana zniszczonych i nieczytelnych znaków drogowych - brak oznakowania oraz brak czytelności znaków mają zdecydowany wpływ na bezpieczeństwo uczestników ruchu, - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej masami na gorąco i na zimno (przyjęta technologia uzupełnienia ubytków w nawierzchni bitumicznej zależna jest od warunków atmosferycznych), - regulacja zapadniętych studzienek, wpustów i zasuw ulicznych, które to roboty mają znaczący wpływ na komfort jak i bezpieczeństwo podróżujących, - wycinka drzew rosnącym w pasie dróg wojewódzkich wraz z frezowaniem pniaków - z uwagi na silne wiatry oraz duże opady śniegu występujące w rejonach górskich istnieje ryzyko powalenia drzew, złamania konarów, a co za tym idzie konieczne jest sprawne ich usunięcie, - uzupełnienie kratek żeliwnych na wpustach - w ostatnich latach nasilił się proceder kradzieży żeliwnych elementów wyposażenia dróg, a ich brak ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo poruszających się pojazdów i pieszych, - usuwanie potrąconej zwierzyny z pasa drogowego, którego celem jest bezpieczeństwo, jak również czystości i estetyka pasa drogowego. Z uwagi na unieważnienie przetargu nieograniczonego pn.: Bieżące utrzymanie (letnie i zimowe) dróg wojewódzkich nr 781, 945, 946, 948 i dawna DK 69 na terenie powiatu żywieckiego od 01.11.2015 r. do 31.10.2018 r., w celu zapewnienia bieżącego utrzymania dróg, ze szczególnym uwzględnieniem zimowego utrzymania dróg zachodzi konieczność zlecenia w/w. prac. Z uwagi na ograniczenia czasowe, w tym zbliżającą się zimę, która w terenach górskich jest szczególnie trudna do przewidzenia, do czasu wyłonienia wykonawcy bieżącego utrzymania na terenie powiatu żywieckiego w okresie 2016-2018, w trybie przetargu nieograniczonego, jedynym rozwiązaniem staje się udzielnie zamówienia uzupełniającego zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych. Powyższe ma na celu przede wszystkim zapewnienie bezpieczeństwa użytkowników ruchu drogowego zarówno kierowców jak i pieszych. Wartość w/w zamówienia, zgodnie z kosztorysem inwestorskim wynosi 580 236,33 zł (netto) co stanowi 11,32 % wartości zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.