eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleRemont nawierzchni drogi krajowej nr 45 Gr.państwa-Opole-Kluczbork- Praszka-Złoczew odc. Węgry - Osowiec km 113 + 656 - km 118 + 000 - Nr referencyjny Zamawiajacego - GDDKiA - O/Op-R-2/87-418/42/07

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-24

Opole: Remont nawierzchni drogi krajowej nr 45 Gr.państwa-Opole-Kluczbork- Praszka-Złoczew odc. Węgry - Osowiec km 113 + 656 - km 118 + 000 - Nr referencyjny Zamawiajacego - GDDKiA - O/Op-R-2/87-418/42/07
Numer ogłoszenia: 174848 - 2007; data zamieszczenia: 24.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax 077 4544468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni drogi krajowej nr 45 Gr.państwa-Opole-Kluczbork- Praszka-Złoczew odc. Węgry - Osowiec km 113 + 656 - km 118 + 000 - Nr referencyjny Zamawiajacego - GDDKiA - O/Op-R-2/87-418/42/07.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi krajowej nr 45 na odcinku Węgry - Osowiec , w tym między innymi : - wzmocnienie istniejącej konstrukcji jezdni i zjazdów , - oczyszczenie rowów i przepustów z namułu , - wykonanie oznakowania poziomego docelowego oraz wszelkie inne roboty określone kreślone szczegółowo w Tomie III , IV i V specyfikacji istotnych warunków zamówienia W ramach zamówienia , oprócz robót wynikających z dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany będzie również do : - opracowania PZJ i planu BIOZ oraz szczegółowego harmonogramu robót , - opracowani i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas budowy , - wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz rozbiórki po zakończeniu robót , - wykonania pomiaru powykonawczego i przekazania wymaganej liczby egzemplarzy ( po uprzednim potwierdzeniu przez ODG ) , - organizacji placu budowy oraz wykonania wszelkich innych prac , robót i czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotowego zamówienia . Zamawiający wymaga , aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 110.000 PLN (słownie złotych: sto dziesięć tysięcy 00/100 złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: Nie podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy Pzp ; 1.1) posiadać średni przychód za ostatnie pełne trzy lata obrotowe , a jeżeli okres działalności jest krótszy to za wszystkie pełne lata obrotowe - na podstawie Rachunku zysków i strat, pozycja -Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub -Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi - w wysokości nie mniejszej niż 6,0 mln zł ; 1.2) dysponować środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1,0 mln zł; 1.3) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 1,0 mln zł lub równowartość w EURO lub w dolarach wg kursu z dnia poprzedzającego dzień składania ofert , 2. Wykonawca musi wykazać, że będzie miał do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone . Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde , niżej wymienione stanowiska : - Kierownik budowy - upr. drogowe , co najmniej 3 letnie doświadczenie na takim stanowisku ( po uzyskaniu uprawnień ) - Osoba na w/w stanowisku winny posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności właściwej do powierzonego stanowiska lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydawane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i posiadać ważne zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa , Doświadczenie Kierownika Budowy - wykazać się doświadczeniem kierowania robotami nad co najmniej trzema zadaniami o podobnym charakterze tj. remont , przebudowa lub budową dróg . - Kierownik robót drogowych - upr. drogowe , co najmniej 2 letnie doświadczenie na takim stanowisku ( po uzyskaniu uprawnień ) - Specjalista d/s geodezyjnych - upr. geodezyjne Nr 4 , 3. dysponować niżej wymienionym sprzętem : - wytwórnia mas bitumicznych o wydaj. min. 100 Mg/h - 1 szt, - walce wibracyjne stalowe min. 10 Mg - 3 szt , walce ogumione - 2 szt , układarka mas bitumicznych z elektronicznym sterowaniem - 1 szt , skrapiarka do bitumu ( samojezdną ) - 1 szt , koparka o poj. łyżki min. 0,25 m3 - 1 szt ,spycharka - 1 szt , równiarkę - 1 szt . piła do betonu - 2 szt , płyta wibracyjna - 2 szt; 4. posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu ( zakończeniu ) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 2 zadań remonty , przebudowy lub budowy odcinka drogi polegające na wykonaniu łącznie - min. 20.000 m2 nawierzchni z mieszanki typu SMA .Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców - na zasadzie spełnia / nie spełnia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 oświadczenie o spełnienieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ; 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ; 1.3 aktualne informacje z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp ; 1.4 aktualne informacje z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp ; 1.5 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych ( lub KRUS ) ; 2.1. Oświadczenie finansowe potwierdzone rachunkami zysku i strat a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania w/w dokumentów - potwierdzone innymi dokumentami określającymi przychody - za okres ostatnich 3 pełnych lat obrotowych , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres potwierdzające spełnienie warunku w zakresie przychodu ; 2.2 informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy ; 2.3 polisa ,a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności ; 2.4 informaja o osobach - kierownika budowy i kierowniku robót branzowych ,wraz z uprawnieniami oraz potwierdzeniem przynależności do Krajowej Izby Inzynierów i dla kierownika budowy doświadczenie kierownika Budowy oraz informacja o geodecie ; 2.5 informacja o sprzęcie będącym w dyspozycji Wykonawcy ; 2.6 informacja o doświadczeniu Wykonawcy potwierdzająca spełnienie warunku w zakresie doświadczenia wraz z dokumentami potwierdzającymi że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl SIWZ Tom I , II oraz www.opole.gddkia.gov.pl-dokum. proj. , SST i przedmiary.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiajacego bezpłatnie po uprzednim zapotrzebowaniu ..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2007 godzina 09:50, miejsce: siedziba Zamawiającego przy ul. Niedziałkowskiego 6 w Opolu , pok. nr 215 - sekretariat ( II piętro ).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.