Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-24
Turek: Przeprowadzenie usługi audytu zewnetrznego projektów współfinansowanych z EFS realizowanych w ramach Działania 1.2 i 1.3 SPO RZL 2004 - 2006
Numer ogłoszenia: 174785 - 2007; data zamieszczenia: 24.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Turku, ul. Komunalna 6, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 2802340, 2802347, fax 0-63 2802370.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.turek.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie usługi audytu zewnetrznego projektów współfinansowanych z EFS realizowanych w ramach Działania 1.2 i 1.3 SPO RZL 2004 - 2006.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa audytu zewnętrznego projektów Zamawiającego: a) Uwierz w siebie! Aktywizacja zawodowa długotrwale bezrobotnych w powiecie tureckim realizowanego w ramach Priorytetu 1 Aktywna polityka rynku pracy oraz integracji zawodowej i społecznej, Działanie 1.3 Przeciwdziałanie i zwalczanie długotrwałego bezrobocia schemat a) Wspieranie osób bezrobotnych , w tym długotrwale bezrobotnych SPO RZL 2004-2006, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w wyniku, którego podmiot przeprowadzający audyt sprawdzi, czy realizacja projektu przebiega zgodnie z umową, harmonogramem i wnioskiem o dofinansowanie oraz czy przychody i wydatki związane z projektem są prawidłowe, wiarygodne i potwierdzone odpowiednimi dokumentami, oraz czy spełniają warunki dotyczące wydatków kwalifikujących się do objęcia dofinansowaniem, poniesionych zgodnie z zawartą umową, harmonogramem i wnioskiem o dofinansowanie projektu. Wykonawca wyda opinię i sporządzi raport z audytu w tym zakresie. b) Lepszy start. Aktywizacja zawodowa młodzieży w powiecie tureckim realizowanego w ramach Priorytetu 1 Aktywna polityka rynku pracy oraz integracji zawodowej i społecznej, Działanie 1.2 Perspektywy dla młodzieży schemat a) Wspieranie młodzieży na rynku pracy SPO RZL 2004-2006, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w wyniku, którego podmiot przeprowadzający audyt sprawdzi, czy realizacja projektu przebiega zgodnie z umową, harmonogramem i wnioskiem o dofinansowanie oraz czy przychody i wydatki związane z projektem są prawidłowe, wiarygodne i potwierdzone odpowiednimi dokumentami, oraz czy spełniają warunki dotyczące wydatków kwalifikujących się do objęcia dofinansowaniem, poniesionych zgodnie z zawartą umową, harmonogramem i wnioskiem o dofinansowanie projektu. Wykonawca wyda opinię i sporządzi raport z audytu w tym zakresie. c) Zawód z przyszłością . Aktywizacja zawodowa długotrwale bezrobotnych w powiecie tureckim realizowanego w ramach Priorytetu 1 Aktywna polityka rynku pracy oraz integracji zawodowej i społecznej, Działanie 1.3 Przeciwdziałanie i zwalczanie długotrwałego bezrobocia schemat a) Wspieranie osób bezrobotnych , w tym długotrwale bezrobotnych SPO RZL 2004-2006, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w wyniku, którego podmiot przeprowadzający audyt sprawdzi, czy realizacja projektu przebiega zgodnie z umową, harmonogramem i wnioskiem o dofinansowanie oraz czy przychody i wydatki związane z projektem są prawidłowe, wiarygodne i potwierdzone odpowiednimi dokumentami, oraz czy spełniają warunki dotyczące wydatków kwalifikujących się do objęcia dofinansowaniem, poniesionych zgodnie z zawartą umową, harmonogramem i wnioskiem o dofinansowanie projektu. Wykonawca wyda opinię i sporządzi raport z audytu w tym zakresie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.12.10.00 - Usługi księgowe i audytorskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.21.00.00 - Usługi księgowe i audytorskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tzn. spełniają co najmniej jeden z pięciu wymienionych poniżej warunków: - posiadają lub zatrudniają osoby posiadające uprawnienia do badania sprawozdań finansowych w rozumieniu art.10 ust.1 ustawy z dnia 13 października 1994 r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie (Dz. U . z 2001 r. Nr 31, poz. 359 ze zm.), - posiadają międzynarodowe uprawnienia audytora wewnętrznego, tj. certyfikaty: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control SelfAssessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), - ukończyły aplikację kontrolerską złożyły egzamin kontrolerski z wynikiem pozytywnym przed komisją egzaminacyjną powołaną przez Prezesa Najwyższej Izby Kontroli, - złożyły z wynikiem pozytywnym egzamin kwalifikacyjny na stanowisko inspektora kontroli skarbowej, - posiadają zaświadczenie o zdaniu egzaminu na audytora wewnętrznego, o którym mowa w ustawie o finansach publicznych, wystawione przez Ministerstwo Finansów. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia, tzn. wykażą wykonanie w okresie ostatnich trzech lat tj. od dnia 01.09.2004r. do 31.08.2007r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ,co najmniej trzech audytów w zakresie badania sprawozdań finansowych dla projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej o wartości równej lub wyższej od kwoty 500 tys. zł brutto każdy oraz zapewnią, co najmniej dwuosobowy zespół audytorów do realizacji zadania, w skład którego będą wchodzić osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje teoretyczne i praktyczne, posługujących się biegle językiem polskim, którzy nie występują w ofercie innego Wykonawcy, z czego jedna osoba będzie posiadać uprawnienia biegłego rewidenta lub inne kwalifikacje wymienione w pkt.9 lit. a c) znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych), e) akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunkach zamówienia. f) zarówno Wykonawca, jak i osoby przeprowadzające audyt spełniają wymóg bezstronności i niezależności w stosunku do Zamawiającego, Instytucji Wdrażającej oraz Instytucji Zarządzającej SPO RZL. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokumenty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). c) dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia. d) oświadczenie Wykonawcy o bezstronności i niezależności od badanego Beneficjenta, Instytucji Wdrażającej oraz Instytucji Zarządzającej SPO RZL - załącznik Nr 3 do Formularza ofertowego e) oświadczenie audytora o bezstronności i niezależności od badanego Beneficjenta, Instytucji Wdrażającej oraz Instytucji Zarządzającej SPO RZL - załącznik Nr 4 do Formularza ofertowego W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów: a) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat tj. od dnia 01.09.2004r. do 31.08.2007r. , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ,audytów w zakresie badania sprawozdań finansowych dla projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej o wartości równej lub wyższej od kwoty 500 tys. zł brutto każdy, wraz podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - Załącznik Nr 1 do Formularza ofertowego. b) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia oraz kopiami stosownych certyfikatów, o których mowa w pkt. 9 lit. a, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik Nr 2 do Formularza ofertowego. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wymagane dokumenty Wykonawca przedstawia w języku polskim. W przypadku dokumentów wystawionych w języku obcym ,Wykonawca zobowiązany jest przedstawić tłumaczenie dokumentu na język polski przez tłumacza przysięgłego
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.turek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Komunalna 6 62 - 700 Turek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Komunalna 6 62 - 700 Turek.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinanowany ze środków EFS w ramach Działania 1.2 i 1.3 SPO RZL 2004 - 2006
INNE PRZETARGI Z TURKU
- ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH ORAZ ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W TURKU
- ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH ORAZ ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W TURKU
- Rozbudowa dostępu obywateli i przedsiębiorców do cyfrowych usług publicznych wraz z ich automatyzacją w Gminie Turek
- Dostawa i zakup ciągnika rolniczego wraz z osprzętem: pługiem, zamiatarką, wysięgnikiem wielofunkcyjnym, głowicą koszącą, posypywarką i przyczepą
- Dostawa - sukcesywny zakup paliwa do samochodów, maszyn i urządzeń Zarządu Dróg Powiatowych w Turku w 2026 roku: oleju napędowego ON, benzyny bezołowiowej Pb 95, gazu propan-butan LPG w butlach
- " Zakup ambulansu drogowego typu C z wyposażeniem"
więcej: przetargi w Turku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





