eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polanica-ZdrójBudowa punktu przeładunkowego odpadów komunalnych w Polanicy-Zdroju przy ul. Polnej 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-09

Polanica-Zdrój: Budowa punktu przeładunkowego odpadów komunalnych w Polanicy-Zdroju przy ul. Polnej 1
Numer ogłoszenia: 174707 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunalny w Polanicy Zdroju sp. z o.o. , ul. Spacerowa 2, 57-320 Polanica-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 8651780, faks 0-74 8690161.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.mzk-polanica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa punktu przeładunkowego odpadów komunalnych w Polanicy-Zdroju przy ul. Polnej 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie stacji przeładunkowej odpadów komunalnych w Polanicy-Zdroju przy ul. Polnej - działka nr 106/6 (AM-5) obręb w Polanicy-Zdroju. Powierzchnia wjazdu wraz z wagą - 280 m2, Powierzchnia rampy przeładunkowej - 608,00 m2, Powierzchnia manewrowa - 1210,00 m2, Powierzchnia drogi wjazdowej - 160,0 m2 Dostawa urządzeń: 1)kontenery samochodowe, 2)waga, 3)Rollcrush. Zakres prac obejmuje: 1.Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni chodników - 803,00 m2, 2.wykopy wąskoprzestrzenne 52,32 m3 3.ławy fundamentowe - 26,16 m3, 4.podbudowa z kruszyw - warstwa dolna - 168 m2, 5.j/w lecz górna - 168,00 m2, 6.Izolacje przeciwwilgociowe - 168 m2, 7.Słupy żelbetowe w ścianach murowanych - 19,61 m3, 8.Izolacje przeciwwilgociowe poziome - 249,90 m2, 9.Ściany z bloczków betonowych - 161,79 m2, 10.balustrady z pochwytem stalowym - 76,0 m 11.Tynki zewnętrzne nakrapiane - 249,0 m2, 12.Nawierzchnia z płyt drogowych betonowych o gr. 12 cm- 698,0 m2, 13.Zasypanie rampy warstwami z pospółki - 7084,0 m2, 14.Wykonanie zasilania do wagi i Rollcrush - 2 kpl, 15.Wywóz gruzu i ziemi - 353,97 m3, 16.Wykonanie drenażu z rur o śr. 150mm - 58,00 m 17.Dostawa kontenerów samochodowych - 4 kpl 18.Dostawa wagi - 1 szt. 19.J/w lecz Rollcrush - 1 szt. Szczegółowy zakres rzeczowego przedmiotu umowy zawarty jest w przedmiarze robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 29.56.00.00 - 29.56.00.00 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 20000,00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp, tj.: 1.spełnianiają warunki udziału w postępowaniu lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia nam potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) 1.Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (Wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do ofert. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 2.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.)W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 u.p.z.p. wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 9 u.p.z.p. wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 5.posiadać niezbędną widzę i doświadczenie pokrewne dla zakresów robót zgodnie z kategoriami robót oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1.Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2.Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 4.składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 u.p.z.p. Dokumenty, o którym mowa w pkt 1, 3 i 4 powinny być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej - Wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzk-polanica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Komunalny Spółka z o.o., ul. Spacerowa 2, 57-320 Polaica-Zdrój.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2009 godzina 09:30, miejsce: Miejski Zakład Komunalny Spółka z o.o., ul. Spacerowa 2, 57-320 Polaica-Zdrój - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający czyni starania w pozyskaniu środków finansowych w ramach Programu RPO 4.1.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.