eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa leków, materiałów medycznych, sprzętu i materiałów stomatologicznych, mebli lekarskich, chłodziarek farmaceutycznych oraz sprzętu komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-01

Warszawa: Dostawa leków, materiałów medycznych, sprzętu i materiałów stomatologicznych, mebli lekarskich, chłodziarek farmaceutycznych oraz sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 174480 - 2009; data zamieszczenia: 01.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 4198 , ul. Żwirki i Wigury 1C, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6821316, faks 022 6821316.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1blot.sp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa nr 4198.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków, materiałów medycznych, sprzętu i materiałów stomatologicznych, mebli lekarskich, chłodziarek farmaceutycznych oraz sprzętu komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Dostawa leków i materiałów medycznych. Zadanie nr 2: Dostawa materiałów i sprzętu stomatologicznego. Zadanie nr 3: Dostawa mebli lekarskich. Zadanie nr 4: Dostawa sprzętu komputerowego. Zadanie nr 5: Dostawa chłodziarek farmaceutycznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.61.20.00 - Produkty lecznicze do leczenia zaburzeń w funkcjonowaniu przewodu pokarmowego 33.14.18.00 - Wyroby stomatologiczne 33.19.20.00 - Meble medyczne 30.21.31.00 - Komputery przenośne 39.71.11.00 - Chłodziarki i zamrażarki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 z późn. zm.), - spełniają warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów złożonych przez wykonawców w systemie (spełnia - nie spełnia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. (dotyczy wszystkich zadań) 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) i ewentualnie zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. (dotyczy wszystkich zadań) 3. Wydruk ze strony Microsoft - potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z ww. systemem operacyjnym. (dotyczy zadania nr 4 pozycji nr 2) 4. Oświadczenie producenta lub jego reprezentanta wraz z raportem badawczym wystawionym przez akredytowaną jednostkę, że głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE) wynosząca maksymalnie 21 dB . (dotyczy zadania nr 4 pozycji nr 2) 5. Deklaracja zgodności CE. (dotyczy zadania nr 4 pozycji nr 2 i zadania nr 5) 6. Oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. (dotyczy zadania nr 4 pozycji nr 1 i nr 2) 7. Dokumenty potwierdzające, że firma serwisująca posiada autoryzacje producenta komputera. (dotyczy zadania nr 4 pozycji nr 1).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1blot.sp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa nr 4198, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 51, pokój nr 16..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa nr 4198, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 51, pokój 214 - Kancelaria..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa leków i materiałów medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia Jm. Ilość ogółem 1. Adrenalina 10 amp/op op. 2 2. Papawerinum chydrochloricum 40mg/2ml x 10 op. 3 3. Clemastinum 2mg/2ml x 5 amp op. 7 4. No-Spa 40mg/2ml x 5 ml op. 10 5. Phenazolinum 50mg/ml x 10 amp op. 4 6. Ketonal 50mg/amp x 10 amp op. 4 7. Corhydron 100 mg 5 amp. / op. op. 5 8. Glukoza 20 % 10amp./op. op. 3 9. Glukoza 5 % but. 500 ml but. 20 10. PWE but. 500 ml but. 20 11. Tramal 50mg/ml x 5 amp. op. 6 12. Bactigras 10x10 cm szt. 40 13. Bactigras 15x20 cm x 10 op. 2 14. Bactigras 5x5 cm szt. 40 15. No-Spa forte tabl x 20 tabl op. 10 16. Paracetamol 500 mg x 20 tabl op. 10 17. Nitrimint spray szt. 5 18. NaCl 0,9 % 10 ml 100 amp/op op. 4 19. Incidin/incidur 5 litrów op. 4 20. Incidin/incidur 1 litr op. 20 21. balsam do rąk Silonda op. 30 22. żel dezynfekcyjny do rąk Prosavon/spitaderm op. 30 23. Panthenol szt. 5 24. Kodan op. 6 25. pojemnik na mocz szt. 100 26. pojemnik na kał szt. 100 27. chusta trójkątna szt. 20 28. woda utleniona 200 mg szt. 100 29. kompresy jałowe 5x5 x 3 szt. op. 100 30. otoskop Zest. 1 31. końcówki jednorazowe do otoskopu op. 3 32. Prześcieradła w rolce jednorazowego użytku szer.50 op. 10 Wymagania dodatkowe: 1. Dostawa na koszt Wykonawcy do Ambulatorium z Izbą Chorych JW 4198 ul. Kajakowa 11, 02-800 Warszawa. 2. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta, co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania (instrukcja użytkowania) i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności, której pozycji oferta dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 3. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać wymagane odrębnymi przepisami właściwe zezwolenia dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach opieki zdrowotnej. 4. Termin przydatności oferowanych produktów do użycia nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty odbioru dostawy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.61.20.00-3, 33.64.22.00-4, 33.63.14.00-6, 33.67.50.00-2, 33.63.16.00-8, 33.62.21.00-7, 33.74.12.00-8, 33.74.13.00-9, 33.69.00.00-3, 33.63.16.00-3, 33.14.16.15-4, 33.14.16.00-6, 33.14.11.10-4, 33.14.11.19-7, 33.12.41.00-6, 33.12.41.30-5, 33.13.13.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów i sprzętu stomatologicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia Jm. Ilość ogółem 1. Citocartin 1:100 000 op. 3 2. Xylodont 1:50 000 op. 1 3. Caustinerf Fort 45g op. 1 4. Thymodentin 100g lub równoważny op. 4 5. Eugenol 10g op. 2 6. Endomenthazon 14g op. 1 7. Spongostan op. 1 8. Pulpomixina pasta 5g op. 2 9. Chloran 2% 250 g op. 6 10. Cresophene 13ml op. 2 11. Biopulp 10g op. 2 12. Nipas op. 2 13. Gutta - Percha asortyment op. 4 14. Wytrawiacz Arkona 13 g lub równoważny op. 4 15. Endosal 150 g op. 2 16. Alvogyl 12g op. 2 17. Harvard cement(proszek 35g + płyn15ml) op. 4 18. Jodoform 30g op. 1 19. Natr.chloratum 0,9 500ml. op. 30 20. Aqua pro inj. 5ml x 100 amp op. 3 21. Dycal (baza + katalizator) op. 1 22. Solcoseryl dental pasta 5g szt. 2 23. Sachol żel szt. 2 24. Charisma chemoutwardzalna A30 op. 2 25. Amalgamat - AMALCAP PLUS Nr 1 op. 2 26. Amalgamat - AMALCAP PLUS Nr 2 op. 3 27. Sporal A op. 6 28. Poszerzacz kanałowy typK Reamer nr 15 op. (6 szt.). 4 29. Poszerzacz kanałowy typK Reamer nr 20 op. (6 szt.) 2 30. Ślinociągi op. (100 szt.) 10 31. Tacki jednorazowego użytku stomatologiczne 50 szt. op. 8 32. Kubki plastikowe jed.użytku op. 10 33. Nici do szycia DAFILON 3/0 75 cm DS 24 24 mm op. 1 34. Luna wałeczki - 500 sztuk op. 2 35. Sączki papierowe op.(200 sztuk w asortymencie) op. 10 36. Serwety stomatologiczne (500 sztuk) op. 2 37. Śliniaki z kieszenią (100 sztuk) op. 8 38. Rękawiczki latex x 100 szt - rozmiar S (6-7) op. 10 39. Rękawiczki nitrylowe x 100 szt. -rozmiar M (7-8) op. 10 40. Rękawiczki lateksowe antyalergiczne/bezpudrowe - rozmiar S(6-7) op. 20 41. lignina rolka szt. 50 42. Igły do carpuli długie 0,4 dł.35mm. (100 szt. w opakowaniu) op. 1 43. Igły do carpuli krótkie 0,3 dł.16mm. (100 szt. w opakowaniu) op. 2 44. Wiertła diamentowe na turbinę - F 801314 nr 16 wg firmy EDENTA lub równoważne szt. 14 45. Wiertła diamentowe na turbinę - F 859314 nr 16 wg firmy EDENTA lub równoważne szt. 6 46. Wiertła na turbinę Finiry nr katalogowy wg firmy EDENTA C267 316 lub równoważne szt. 4 47. Wiertła na kątnicę nr katalogowy wg firmy EDENTA 012 lub równoważny szt. 10 48. Wiertła na kątnicę nr katalogowy wg firmy EDENTA 016 lub równoważny szt. 10 49. Wiertła na kątnicę nr katalogowy wg firmy EDENTA 021 lub równoważny szt. 10 50. Wiertła na kątnicę nr katalogowy wg firmy EDENTA 023 lub równoważny szt. 10 51. Wiertła na kątnicę nr katalogowy wg firmy EDENTA 025 lub równoważny szt. 10 52. Rękaw do sterylizacji szer. 250 mm op. 4 53. Myjka ultradźwiekowa 2,5 l szt. 1 54. Koszyczki do myjki do wierteł szt. 2 55. Vitrebond zestaw duży 7510 op. 1 56. Ketac-Molar Aplicap asort. 50 kaps. op. 1 57. Aktywator do kapsułek + aplikator do kapsułek op. 1 58. Fuji IX zestaw (3 x proszek +2 x płyn) op. 1 59. AH Plus (baza + katalizator) op. 2 60. Hawe Superpolish op. 2 61. Hawe Cleanic z fluorem 100 g. op. 2 62. Hawe kliny światło 790 S set200szt. Ass op. 1 63. Hawe paski cel. rolka op. 3 64. Paski do form. Tłoczone na trzonowce i przedtrzonowce op. 12 65. Paski cel. Ścierne rolka op. 3 66. Sof-Lex set 2380 op. 1 67. Gumki Vivadent POLITIP 24 szt.lub równoważne op. 1 68. Opti Bond solo plus szt. 1 69. Szczotki metalowe do wierteł szt. 4 70. Zestaw czyszczący do Assistiny W&H service Oil Cleaning Solution op. 1 71. Plugger Roeko ass 4 szt. 0,6-1,2 op. 1 72. Okulary ochronne 3 M pomarańczowe lub równoważne szt. 2 73. Przyłbica ochronna oprawka + 5 wymiennych folii szt. 2 74. Dźwignia Bein - prosta wąska szt. 2 75. Dźwignia Bein - boczna prawa szt. 2 76. Dźwignia Bein - boczna lewa szt. 2 77. Endometr 5-tej generacji, wyświetlacz kolorowy szt. 1 78. Mieszalnik do amalgamatu i do innych mat. kaps. z wyświetlaczem, możliwość reg.czasu 1-99s , osłona szt. 2 79. Kątnica 1:1 tytanowa na mikrosilnik, podświetlenie, chłodzenie wew., spray szt. 2 80. Turbina tytanowa na szybkozłączkę, z podświetleniem diodowym, ceramiczne łożyska, spray 5 krotny szt. 2 81. Szybkozłączka do turbiny tytanowa z podświetleniem szt. 2 82. Wskaźniki chemiczne do autoklawu op. 1 83. Ostrze skalera EMS TIP A szt. 2 84. Ostrze skalera AMDENT nr 33 szt. 2 85. Sterisol mydło 0,7 l szt. 4 86. FD 333 - płyn do szybkiej dezynf. sprzętu stom. op. 3 87. ID 220 - koncentrat do czyszczenia wierteł op. 2 88. ID 213 - koncentrat do czyszczenia narzędzi obr. op. 2 89. FD300 -koncentrat do dezynfekcji dużych pow. op. 2 Wymagania dodatkowe: 1. Dostawa na koszt Wykonawcy do Ambulatorium z Izbą Chorych JW 4198 ul. Kajakowa 11, 02-800 Warszawa. 2. Termin przydatności oferowanych produktów do użycia nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty odbioru dostawy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.18.00-8, 33.66.11.00-2, 33.14.18.40-0, 33.14.18.30-7, 33.69.25.00-2, 33.14.18.10-1, 33.19.11.00-6, 33.13.10.00-7, 33.13.13.00-0, 33.13.12.00-9, 33.14.18.50-3, 33.13.15.10-5, 33.31.26.00-9, 33.14.18.10-1, 33.13.16.00-3, 33.13.60.00-2, 33.63.16.00-8, 18.14.20.00-6, 33.13.11.23-5, 33.13.40.00-8, 33.13.16.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mebli lekarskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa przedmiotu zamówienia Ilość Opis Szafa lekarska szt. 1 Wymiary max 1640x1000x530 mm (wys. x szer. x głęb.) Szafa stojąca, metalowa dwudrzwiowa z drzwiami przeszklonymi (przeszklenie przezroczyste w ramkach metalowych o szer. ok. 55 mm); z uszczelkami i zamkiem meblowym umożliwiającym blokowanie drzwi w dolnej części, z pięcioma półkami lakierowanymi, front szafki malowany proszkowo na kolor RAL 6034, pozostałe elementy malowane na kolor RAL 7035. Zawiasy w drzwiach samodomykające. Szafa lekarska szt. 2 Wymiary max 1640x1000x530 mm (wys. x szer. x głęb.) Szafa stojąca, metalowa dwudrzwiowa z drzwiami przeszklonymi (przeszklenie przezroczyste w ramkach metalowych o szer. ok. 55 mm); z uszczelkami i zamkiem meblowym umożliwiającym blokowanie drzwi w dolnej części, z pięcioma półkami lakierowanymi, front szafki malowany proszkowo na kolor RAL 6019, pozostałe elementy malowane na kolor RAL 7035. Zawiasy w drzwiach samodomykające. Fotel lekarski gładki szt. 3 Siedzisko i oparcie pleców tapicerowane gąbką, pokrycie skóra ekologiczna, w kolorze czarnym. Regulacja wysokości siedziska sprężyną gazową z blokadą. Przejezdna pięcioramienna podstawa wykonana z tworzywa. 2 podłokietniki o szer. min. 60 mm. Regulacja wysokości siedziska: 430-620 mm(?20mm). Kąt odchylenia pleców 22 st. (?2 st.). Szafa kartotekowa szt. 4 Metalowe szafy kartotekowe na koperty formatu B5 w pionie. Całość szuflady zamykana jednym centralnym zamkiem. Szafa posiada blokadę pozwalającą na wysuniecie tylko jednej szuflady, co zachowuje jej stabilność. Szuflady przesuwają się po prowadnicach kulkowych z samodomykaczem i blokadą zabezpieczająca przed wypadnięciem. Szafa 4-szufladowa możliwość ułożenia dwóch rzędów kopert w szufladach, malowana proszkowo. wymiary zewnętrzne szafy: max szerokość 470 mm x głębokość 580mm x wysokość 1500mm , wymiary użytkowe szuflady : max szerokość 390 mm x głębokość 500mm x wysokość 300mm 2 sztuki: fronty RAL6019, pozostałe elementy w kolorze RAL 7035 2 sztuki: czoła w kolorze RAL6034 pozostałe elementy w kolorze RAL 7035 Biurko lekarskie szt. 3 Biurko składające się z n/w elementów: Biurko proste o wymiarach (szer. x głęb. x wys.). 1200x700x750mm, nogi z płyty laminowanej w kolorze D 9164 BS (katalog Kronopolu lub równoważny), 2 przeloty na okablowanie w blacie rozmieszczone w narożnikach od strony frontowej; gr. blatu 28 mm, kolor blatu D 2460 MAT (katalog Kronopolu lub równoważny). Półka pod klawiaturę Zabudowa od tyłu ? wys. biurka w kolorze D 9164 BS (katalog Kronopolu lub równoważny) - 2 sztuki. Kontener mobilny 3 szufladowy z centralnym zamkiem w kolorze: płaszcz RAL 1013, front RAL 8028 - 2 sztuki. Skrzynka na komputer po stronie prawej (szer. x głęb. x wys.) 300x570x730mm - 2 szt. Dostawka ? elipsy o wym. (szer. x głęb. x wys.) 450x1100x750mm, blat w kolorze D 2460 MAT (katalog Kronopolu lub równoważny) na 2 nogach metalowych w kolorze satyny, blat gr. 28 mm - 1 szt. Biurko proste o wymiarach (szer. x głęb. x wys.). 2000x600x900mm, z dwoma, wbudowanymi kontenerami 5 szufladowymi o głębokości min. 120 mm, rozmieszczonymi symetrycznie w kolorze: front RAL 5017, płaszcz w kolorze RAL 7035, kontenery zamontowane po stronie prawej, każdy o szer. 450 mm, gr. blatu 28 mm, kolor blatu 2270 (katalog JUAN lub równoważny) - 1 sztuka. Wymagania dodatkowe: 1. Wyżej wymienione meble będą wniesione i zamontowane we wskazanej przez zamawiającego lokalizacji. Dostawa i montaż na koszt Wykonawcy do Ambulatorium z Izbą Chorych JW 4198 ul. Kajakowa 11, 02-800 Warszawa. 2. Wszystkie powierzchnie wyżej wymienionych mebli powinny mieć wszystkie powierzchnie zmywalne. 3. Uchwyty meblowe do wyboru przez zamawiającego. 4. Okres gwarancji minimum 24 miesiące licząc od daty odbioru dostawy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pozycja nr 1: Dostawa Notebooków (laptopów) NBT w ilości - 2 szt. Pozycja nr 2: Dostawa zestawów: komputer + monitor w ilości - 5 szt. Pozycja nr 3: Dostawa drukarek laserowych monochromatycznych A4 w ilości - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia , znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.33.00-8, 30.23.21.10-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa chłodziarek farmaceutycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa chłodziarek farmaceutycznych w ilości - 2 kpl. Opis parametrów technicznych: Pionowa witryna chłodnicza z przeszklonymi drzwiami. Pojemność mieszcząca w zakresie 150 L - 200 L netto (bez zamrażalnika). Temperatura mieszcząca się w zakresie 0 do +10 oC. Wewnętrzne oświetlenie. Półki druciane - minimum 3. Automatyczne odszranianie. Zasilanie 230V AC 50 Hz. Klasa energooszczędności co najmniej A. Kolor biały. System samozamykający drzwi. Serwis i gwarancja: Autoryzowany serwis gwarancyjny na terenie POLSKI. Długość udzielanej gwarancji minimum 24 miesiące. Gwarancja produkcji części zamiennych [ilość lat] min 10. Dodatkowe wymagania: 1. Deklaracja zgodności CE (Zgodnie z wymogami prawa polskiego). 2. Instrukcja obsługi i opis techniczny w języku polskim. 3. Dostawa wraz z montażem wyżej wymienionego sprzętu na koszt Wykonawcy do Ambulatorium z Izbą Chorych JW. 4198 ul. Kajakowa 11 02-800 Warszawa oraz do Ambulatorium JW. 4198 ,ul Żwirki i Wigury 1 C, 00-909 Warszawa. 4. Oferowany sprzęt musi być kompletny i po dostarczeniu gotowy do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.