eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zarszyn › Wywóz i zagospodarowanie odwodnionego osadu nadmiernego z oczyszczalni ścieków w Zarszynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-09

Zarszyn: Wywóz i zagospodarowanie odwodnionego osadu nadmiernego z oczyszczalni ścieków w Zarszynie
Numer ogłoszenia: 174343 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej , Zarszyn, 38-530 Zarszyn, woj. podkarpackie, tel. 0-13 4671022, faks 0-13 4617001 wew. 51.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz i zagospodarowanie odwodnionego osadu nadmiernego z oczyszczalni ścieków w Zarszynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz i zagospodarowanie lub składowanie odwodnionego osadu nadmiernego - ustabilizowany komunalny osad ściekowy kod odpadu 19 08 05 z oczyszczalni ścieków w ilości około 300 m3 rocznie (dane dotyczące ilości osadu na podstawie danych z projektu technologiczno procesowego). Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia: Dane techniczno-organizacyjne: 1. Ilość odwodnionego osadu nadmiernego ok. 330 m3 rocznie 2. Zawartość suchej masy - do 26,6 % 3. Sposób stabilizacji: stabilizacja tlenowa w komorze biostabilizacji reaktora, a następnie wapnowanie odwodnionego osadu. 4. Wykonawca powinien posiadać zezwolenie na transport oraz decyzję pozwalającą na odzysk i unieszkodliwianie odpadów. Przedstawiona przez oferenta decyzja powinna w myśl obowiązujących przepisów przenosić odpowiedzialność za odpad z Zamawiającego na Wykonawcę umowy. Zamawiający jako wytwórca odpadu przekaże odpady następnemu posiadaczowi odpadów, który ma zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania tymi odpadami. Przekazanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych odbywa się na terenie oczyszczalni ścieków w Zarszynie. 5. Wykonawca powinien przedstawić sposób ilościowego rozliczania się z wywożonego osadu (oczyszczalnia nie posiada wagi samochodowej). 6. Wykonawca powinien dysponować środkami transportu przystosowanymi do przewozu osadu nadmiernego o podanym stopniu uwodnienia 7. Wykonawca powinien zapewnić systematyczny, bieżący odbiór osadu ze względu brak na oczyszczalni składowiska pozwalającego na dłuższe magazynowanie osadu (powyżej 1 dnia). Odbiór osadu musi odbywać się także w temperaturach poniżej 00 C 8. Wykonawca powinien przedstawić ofertę zawierającą cenę brutto za 1 tonę osadu wywiezionego i zagospodarowanego lub składowanego. 9. Zamawiający umożliwi oferentowi wizję lokalną na terenie oczyszczalni oraz przedstawi do wglądu badania fizykochemiczne i mikrobiologiczne odwodnionego osadu. 10. Wykonawca zobowiązany jest do wykorzystania odpadu zgodnie z umową i obowiązującymi przepisami. 11. Gotowość do odbioru odpadu musi nastąpić po podpisaniu umowy. Termin rozpoczęcia wywozu osadu to styczeń 2010r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.36.00 - Usługi usuwania osadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 1)Wykonawca musi posiadać doświadczenie z ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu, wyrażające się tym, że jako główny wykonawca usług wykonał co najmniej jedno przedsięwzięcie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. 2)Wykonawca powinien posiadać zezwolenie na transport oraz decyzję pozwalającą na odzysk i unieszkodliwianie odpadów (w przypadku rolniczego wykorzystania decyzja na odzysk i unieszkodliwianie nie jest wymagana). 3)Wykonawca musi posiadać niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia i urządzenia, jakimi dysponuje lub będzie dysponował, w tym środki transportu przystosowanymi do przewozu osadu nadmiernego o podanym stopniu uwodnienia. 3.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca składa następujące oświadczenia lub dokumenty: 1)formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 do SIWZ, 2)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Pzp - zgodnie z treścią załącznika Nr 5 do SIWZ, 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 5)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował, w tym środki transportu przystosowanymi do przewozu osadu nadmiernego o podanym stopniu uwodnienia. 9)zezwolenie na transport oraz decyzję pozwalającą na odzysk i unieszkodliwianie odpadów (w przypadku rolniczego wykorzystania decyzja na odzysk i unieszkodliwianie nie jest wymagana). 10)wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługi stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik Nr 2 do SIWZ, 11)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 12)parafowany projekt umowy - wg załącznika Nr 3 do SIWZ. 13)wykaz podwykonawców - na formularzu zgodnym z załącznikiem Nr 4 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zarszyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej, 38-530 Zarszyn 380.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej, 38-530 Zarszyn 380.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.