eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOdnowienie i rozbudowa funkcjonalna usług ochrony przed szkodliwym oprogramowaniem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-30

Warszawa: Odnowienie i rozbudowa funkcjonalna usług ochrony przed szkodliwym oprogramowaniem
Numer ogłoszenia: 174247 - 2013; data zamieszczenia: 30.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bank Gospodarstwa Krajowego , Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 599 80 48, faks +48 22 596 59 05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bgk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowienie i rozbudowa funkcjonalna usług ochrony przed szkodliwym oprogramowaniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - ochrona antywirusowa dla stacji roboczych i laptopów - 1500 szt. - ochrona antywirusowa dla urządzeń mobilnych - 580 szt. - ochrona antywirusowa dla serwerów - 300 szt. - zarządzanie Systemami ochrony przed złośliwym oprogramowaniem dla stacji roboczych, laptopów, urządzeń mobilnych i serwerów, - ochrona antywirusowa i antyspyware - serwer Web Filter / Proxy dla 1500 użytkowników, - ochrona antywirusowa i spam - serwer email & spam gateway dla 1500 użytkowników, - konsola Zdalnej Administracji dla ochrony stacji roboczych oraz serwerów, - konsola Zdalnej Administracji dla WEB Filter oraz Email & SPAM, - wdrożenie rozwiązania wraz z przygotowaniem szkolenia e-learning dla użytkowników, - warsztatowe przekazanie wiedzy, - usługi serwisowe. Szczegóły znajdują się w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz w istotnych postanowieniach umowy (IPU) stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. W ramach zamówienia Zamawiający może skorzystać z prawa opcji. W ramach prawa opcji Zamawiający może dodatkowo dokonać zakupu: - 140 szt. ochrony antywirusowej dla urządzeń mobilnych. Szczegóły znajdują się w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz w istotnych postanowieniach umowy (IPU) stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. Prawo opcji jest prawem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 48.82.00.00 - Serwery .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: pietnaście tysięcy złotych 00/100). Wadium musi obejmować okres związania ofertą

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał: - co najmniej dwa (2) zamówienia, których przedmiotem było dostarczenie, wdrożenie systemu ochrony przed szkodliwym oprogramowaniem i świadczenie serwisu dla dostarczonego rozwiązania. Zamawiający wymaga, by wartość każdego z wykazywanych zamówień wynosiła minimum 350 000,00 zł brutto (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto), a w ramach jego realizacji wykonane były: a)obsługa nie mniej niż 1200 (jeden tysiąc dwieście) użytkowników (komputery PC) i nie mniej niż 150 (sto piędziesiąt) serwerów Windows oraz b)usługa świadczenie serwisu dla dostarczonego środowiska przez okres nie krótszy niż 6 (sześć) miesięcy. Zamawiający informuje również, że w przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe lub ciągłe, dopuszcza się nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku Zamawiający wymaga, by część zamówienia wykonanego do terminu składania ofert wynosiła minimum 350 000,00 zł brutto (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto) i obejmowała dostawę, wdrożenie oraz minimum 6 (sześć) miesięcy świadczenie serwisu dla dostarczonego środowiska a w ramach jej realizacji wykonana była obsługa nie mniej niż 1200 użytkowników (komputery PC) i nie mniej niż 150 serwerów Windows. W przypadku, gdy Wykonawca rozliczał się w walucie innej niż PLN, w celu dokonania przeliczenia na złote polskie należy przyjąć średni kurs danej waluty, opublikowany przez NBP (wg tabeli A kursów średnich walut obcych) w dniu opublikowania ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje zespołem osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia i które posiadają następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: a) minimum dwie (2) osoby z co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie projektowania architektury i wdrażania infrastruktury systemu ochrony przed szkodliwym oprogramowaniem, posiadającymi certyfikat inżynierski producentów rozwiązań zaoferowanych w niniejszym postępowaniu, b) minimum dwiema (2) osobami posiadającymi wiedzę i doświadczenie w zakresie wdrażania (instalacji i konfiguracji) systemów ochrony przed szkodliwym oprogramowaniem; doświadczenie musi być potwierdzone uczestniczeniem w co najmniej 2 projektach w zakresie systemów ochrony przed szkodliwym oprogramowaniem wdrożonych w firmach zewnętrznych oraz certyfikatem z autoryzowanych szkoleń Producentów w zakresie instalacji i konfiguracji składowych systemu ochrony przed szkodliwym oprogramowaniem, zaoferowanych w niniejszym postępowaniu oraz c) minimum jedną (1) osobą, która zostanie wyznaczona na stanowisko kierownika projektu z ramienia Wykonawcy, posiadającą certyfikat potwierdzający kompetencje w zakresie zarządzania projektami: Prince 2 R Practitioner. Zamawiający dopuszcza sytuację, w której Wykonawca wykaże tą sama osoba w lit. a) i b) pod warunkiem, że osoba ta będzie spełniać wymagania określone przez Zamawiającego w lit. a) i b) ninijeszego ustępu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96
  • 2 - spełnienie opcji funkcjonalnych - 4

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zostały okreslone w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących Załacznik nr 2 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bgk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bank Gospodarstwa Krajowego, Biuro Zamówień Publicznych, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa nr faksu: + 48 22 596 5905, e-mail: magdalena.sawicka@bgk.com.pl, sekretariatbzp@bgk.com.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2013 godzina 11:00, miejsce: Bank Gospodarstwa Krajowego Biuro Zamówień Publicznych Aleje Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa KANCELARIA OGÓLNA.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: sygnatura postępowania: BZP/84/DI/2013. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 09.09.2013 r. o godz. 11:30, w siedzibie Zamawiającego. Osoby zainteresowane udziałem w otwarciu ofert proszone są o wcześniejsze zgłoszenie się do Recepcji BGK..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.