Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-01
Gostynin: Dostawa oleju opałowego (CPV 09.13.51.00-5) oraz oleju napędowego (CPV 09.13.41.00-8) dla potrzeb Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gostyninie
Numer ogłoszenia: 174202 - 2009; data zamieszczenia: 01.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gostyninie , ul. Przemysłowa 1, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 024 236 02 00, faks 024 235 33 33.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://kppspgostynin.binp.info
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Straż Pożarna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego (CPV 09.13.51.00-5) oraz oleju napędowego (CPV 09.13.41.00-8) dla potrzeb Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gostyninie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostaw lekkiego oleju opałowego ( CPV 09.13.51.00-5), w łącznej ilości 25000 litrów oraz oleju napędowego ( CPV 09.13.41.00-8) w łącznej ilości 10000 litrów. Paliwa muszą spełniać obowiązujące standardy jakościowe wg obowiązujących przepisów w tym zakresie. Do każdej dostawy załączony zostanie dokument potwierdzający ilość i jakość dostarczonego paliwa, świadectwo jakości (w języku polskim) wydane przez podmiot uprawniony (producent - rafineria / dostawca). Dostawy będą polegać na dostarczaniu do siedziby kupującego transportem sprzedającego wyposażonym w legalizowany przyrząd pomiarowy do opróżniania cysterny, części zamówienia po telefonicznym zawiadomieniu przez kupującego o potrzebie dostarczenia danego paliwa o powszechnie obowiązujących standardach jakościowych. Dostawy będą realizowane według potrzeb zamawiającego, do czasu wykorzystania limitu określonego w przetargu przez okres jednego roku od daty podpisania umowy, pomimo nie wykorzystania limitu określonego tym przetargiem..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.35.10.0 - Olej opałowy 91.34.10.0 - Olej napędowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą dostawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonych dostaw, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) dysponują potencjałem technicznym i ludzkim zdolnym do wykonania dostaw, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie dostaw, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2.Dostawcy, w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków, winien przedstawić: a) oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2, b) aktualny wypis z rejestru handlowego stwierdzający, że oferent prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, c) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, za aktualne będą uznawane takie, których data wystawienia będzie nie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed wyznaczeniem terminu do składania ofert, d) zaświadczenie z ZUS-u o płaceniu składek na ubezpieczenie społeczne, za aktualne będzie uznawane takie, których data wystawienia będzie nie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed wyznaczeniem terminu do składania ofert. 3) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według kryterium (spełnia - nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta winna zawierać: a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 b)aktualny wypis z rejestru handlowego stwierdzający, że oferent prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, c)zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych za aktualne będą uznawane takie, których data wystawienia będzie nie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed wyznaczeniem terminu do składania ofert, d) zaświadczenia z ZUS o płaceniu składek na ubezpieczenie społeczne za aktualne będą uznawane takie, których data wystawienia będzie nie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed wyznaczeniem terminu składania ofert. 2.Przygotowanie ofert: a)każda strona oferty winna być ponumerowana kolejno następującymi po sobie numerami, b)załączniki do oferty winny być takiej samej treści jak określone w SIWZ, c)oferta winna być podpisana przez upoważnioną osobę do reprezentowania wykonawcy (stosowne upoważnienie winno wynikać z dokumentu rejestracyjnego) w przypadku podpisania oferty przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym, należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby, których uprawnienia wynikają z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), d)w przypadku składania dokumentów w formie kserokopii, muszą być one poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy niniejsze poświadczenie winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikacje podpisu, e) oferta winna być sporządzona w języku polskim, f) wykonawca złożyć może tylko jedną ofertę, g)zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej, h)zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty częściowej, i)koszty przygotowania i złożenia oferty ponosi wykonawca..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://kppspgostynin.binp.info.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gostyninie
ul. Przemysłowa 1
09-500 Gostynin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gostyninie ul. Przemysłowa 1 09-500 Gostynin ( 1 piętro sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup oleju napędowego (ON), benzyny bezołowiowej (Pb95), skroplonego gazu ropopochodnego(LPG) i płynu Adblue w systemie bezgotówkowym do pojazdów oraz sprzętu spalinowego INNEKO RCS w Gorzowie Wlkp.
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego wraz z dzierżawą zbiornika
- SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH DLA POTRZEB LEŚNY PARK KULTURY I WYPOCZYNKU "MYŚLĘCINEK" SP. Z O.O. W BYDGOSZCZY REALIZOWANE W SYSTEMIE SPRZEDAŻY BEZGOTÓWKOWEJ
- Dostawa oleju napędowego
- Sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw ciekłych do zbiorników przenośnych oraz pojazdów służbowych
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.