Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-26
Częstochowa: Okresowe przeglądy, konserwacja i diagnostyka instalacji ochrony przeciwpożarowej, systemu oddymiania pionów klatek schodowych, instalacji oświetlenia ewakuacyjnego oraz dźwiękowego systemu ostrzegania w budynkach Politechniki Częstochowskiej
Numer ogłoszenia: 174119 - 2015; data zamieszczenia: 26.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Częstochowska , ul. Dąbrowskiego 69, 42-201 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3250415, faks 034 3250415.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Okresowe przeglądy, konserwacja i diagnostyka instalacji ochrony przeciwpożarowej, systemu oddymiania pionów klatek schodowych, instalacji oświetlenia ewakuacyjnego oraz dźwiękowego systemu ostrzegania w budynkach Politechniki Częstochowskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i przeglądy systemu wczesnego ostrzegania przed pożarem w Domu Studenta nr - 2,5,7, Stołówce Studenckiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ; Konserwacja systemu oddymiania pionowych dróg ewakuacji i szybów windowych klatek schodowych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ; Przegląd i konserwacja instalacji oświetlenia ewakuacyjnego w Domu Studenta nr 2 BLIŹNIAK, Domu Studenta nr 5 MALUCH i Domu Studenta nr 7 HERKULES, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ; Przeglądy i konserwacja instalacji dźwiękowego systemu ostrzegania w Domu Studenta nr 2 BLIŹNIAK i Domu Studenta nr 7 HERKULES, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ; Konserwacja i przeglądy systemów ochrony przeciwpożarowej w budynkach Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ; Konserwacja i przeglądy systemu wczesnego ostrzegania przez pożarem w budynku Biblioteki Głównej Politechniki Częstochowskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ; Przeglądy i konserwacja instalacji oświetlenia ewakuacyjnego w budynku Biblioteki Głównej Politechniki Częstochowskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ; Konserwacja i przegląd okresowy instalacji oddymiania pożarowego w budynku Biblioteki Głównej Politechniki Częstochowskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ; Przegląd i konserwacja urządzeń alarmowych oraz systemu oddymiania w pomieszczeniach Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki: ul Dąbrowskiego 73, Dąbrowskiego 69 i al. Armii Krajowej 21, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 75.25.11.10-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 2 000.00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100) Zadanie nr 2 - 800.00 zł (słownie: osiemset 00/100) Zadanie nr 3 - 1 000.00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100) Zadanie nr 4 - 300.00 zł (słownie: trzysta 00/100) Zadanie nr 5 - 350.00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt 00/100) Zadanie nr 6 - 200.00 zł (słownie: dwieście 00/100) Zadanie nr 7 - 200.00 zł (słownie: dwieście 00/100) Zadanie nr 8 - 70.00 zł (słownie: siedemdziesiąt 00/100) Zadanie nr 9 - 250.00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do świadczenia usług instalatora izotopowych czujek dymu (warunek dla zadania 1, 5).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako wykonanie lub wykonywanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, następujących zamówień: min. dwóch usług w budynku użyteczności publicznej lub zamieszkania zbiorowego o kubaturze co najmniej 17 000 m3 każdy (dla zadania nr 5 i 6) oraz 20 000 m3 każdy (dla zadania nr 1) , polegających na konserwacji systemu wczesnego ostrzegania przed pożarem z okresem świadczenia co najmniej 12 miesięcy każda, (warunek dla zadania 1, 5, 6). Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako zrealizowanie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej usługi polegającej na montażu i uruchomieniu lub konserwacji w okresie co najmniej 12 miesięcy instalacji oświetlenia ewakuacyjnego działającej w budynku użyteczności publicznej lub zamieszkania zbiorowego o kubaturze nie mniejszej niż 17 000 m3 ( dla zadania nr 7) oraz 20 000 m3 (dla zadania nr 3), (warunek dla zadania 3, 7). Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako zrealizowanie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej usługi polegającej na montażu i uruchomieniu lub konserwacji podobnego do objętego zamówieniem systemu działającego w budynku użyteczności publicznej lub zamieszkania zbiorowego o kubaturze nie mniejszej niż 20 000 m3. Za systemy podobne Zamawiający uznaje dźwiękowe systemy ostrzegawcze, w których działa taka sama ilość urządzeń ( głośniki), jak wskazana w SIWZ lub ilość 650 urządzeń odbiegająca od wskazanej w SIWZ o 20%.(warunek dla zadania 4). Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako zrealizowanie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej usługi polegającej na montażu i uruchomieniu lub konserwacji w okresie co najmniej 12 miesięcy instalacji oddymiania działającej w budynku użyteczności publicznej lub zamieszkania zbiorowego o kubaturze nie mniejszej niż 17 000 m3 (dla zadania nr 8) oraz 20 000 m3 (dla zadania nr 2), (warunek dla zadania 2 i 8).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Czas reakcji serwisu na przystąpienie do usunięcia awarii - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2015 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 28 - Sekretariat Kanclerza.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja i przeglądy systemu wczesnego ostrzegania przed pożarem w Domu Studenta nr - 2,5,7, Stołówce Studenckiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i przeglądy systemu wczesnego ostrzegania przed pożarem w Domu Studenta nr - 2,5,7, Stołówce Studenckiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 75.25.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas reakcji serwisu na przystąpienie do usunięcia awarii - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja systemu oddymiania pionowych dróg ewakuacji i szybów windowych klatek schodowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja systemu oddymiania pionowych dróg ewakuacji i szybów windowych klatek schodowych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.10-4, 50.80.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas reakcji serwisu na przystąpienie do usunięcia awarii - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przegląd i konserwacja instalacji oświetlenia ewakuacyjnego w Domu Studenta nr 2 BLIŹNIAK, Domu Studenta nr 5 MALUCH i Domu Studenta nr 7 HERKULES.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd i konserwacja instalacji oświetlenia ewakuacyjnego w Domu Studenta nr 2 BLIŹNIAK, Domu Studenta nr 5 MALUCH i Domu Studenta nr 7 HERKULES, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.10-4, 50.80.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas reakcji serwisu na przystąpienie do usunięcia awarii - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeglądy i konserwacja instalacji dźwiękowego systemu ostrzegania w Domu Studenta nr 2 BLIŹNIAK i Domu Studenta nr 7 HERKULES.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy i konserwacja instalacji dźwiękowego systemu ostrzegania w Domu Studenta nr 2 BLIŹNIAK i Domu Studenta nr 7 HERKULES, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.10-4, 50.80.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas reakcji serwisu na przystąpienie do usunięcia awarii - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Konserwacja i przeglądy systemów ochrony przeciwpożarowej w budynkach Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i przeglądy systemów ochrony przeciwpożarowej w budynkach Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.10-4, 50.80.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas reakcji serwisu na przystąpienie do usunięcia awarii - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Konserwacja i przeglądy systemu wczesnego ostrzegania przez pożarem w budynku Biblioteki Głównej Politechniki Częstochowskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i przeglądy systemu wczesnego ostrzegania przez pożarem w budynku Biblioteki Głównej Politechniki Częstochowskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.10-4, 50.80.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas reakcji serwisu na przystąpienie do usunięcia awarii - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przeglądy i konserwacja instalacji oświetlenia ewakuacyjnego w budynku Biblioteki Głównej Politechniki Częstochowskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy i konserwacja instalacji oświetlenia ewakuacyjnego w budynku Biblioteki Głównej Politechniki Częstochowskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.10-4, 50.80.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas reakcji serwisu na przystąpienie do usunięcia awarii - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Konserwacja i przegląd okresowy instalacji oddymiania pożarowego w budynku Biblioteki Głównej Politechniki Częstochowskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i przegląd okresowy instalacji oddymiania pożarowego w budynku Biblioteki Głównej Politechniki Częstochowskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.10-4, 50.80.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas reakcji serwisu na przystąpienie do usunięcia awarii - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przegląd i konserwacja urządzeń alarmowych oraz systemu oddymiania w pomieszczeniach Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki: ul Dąbrowskiego 73, Dąbrowskiego 69 i al. Armii Krajowej 21.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd i konserwacja urządzeń alarmowych oraz systemu oddymiania w pomieszczeniach Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Informatyki: ul Dąbrowskiego 73, Dąbrowskiego 69 i al. Armii Krajowej 21, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.10-4, 50.80.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas reakcji serwisu na przystąpienie do usunięcia awarii - 5
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Bieżąca konserwacja urządzeń dźwigowych z całodobowym nadzorem nad ich sprawnością na terenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. NMP w Częstochowie
- Organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych w zakresie MBA dla pracowników jst na terenie miasta Częstochowa, powiatu częstochowskiego, powiatu kłobuckiego, powiatu myszkowskiego
- Wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania pn.: "Budowa boiska sportowego dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 6 ul. Przestrzenna 68/70, 42-280 Częstochowa" - II postępowanie.
- Dostawa ręcznego, metrologicznego i laserowego systemu skanowania 3D dla Wydziału Budownictwa Politechniki Częstochowskiej.
- Ochrona mienia wraz z obsługą portierni i szatni w obiektach Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa ul. Zakopiańskiej i ul. Mazowieckiej od ul. Kieleckiej w kierunku północnym wraz z budową zbiornika chłonno-odparowującego.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie przez okres 12 miesięcy usług całodobowej obsługi technicznej siedziby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach
- Świadczenie usług pogotowia technicznego (awaryjnego) dla nieruchomości zarządzanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o.
- Konserwacja i usuwanie awarii (w tym zagrożeń awarią) w budynkach i na terenach stanowiących własność MTBS Sp.z o.o.
- Prace konserwatorskie i restauratorskie przy ołtarzu głównym z obrazami i rzeźbami z Kościoła Parafialnego pw. Wszystkich Świętych w Giecznie
- Oczyszczanie pasów drogowych na terenie miasta Legnicy w okresie: 01.07.2024r. ÷ 31.08.2024r.
- Prace konserwacyjne budowlano-sanitarne oraz drobne prace remontowe budowlano-sanitarne w budynkach własnych i administrowanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.