eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w budynku Prokuratury Apelacyjnej w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 153.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-07-29

Szczecin: Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w budynku Prokuratury Apelacyjnej w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 153.
Numer ogłoszenia: 173880 - 2008; data zamieszczenia: 29.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 152703 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Apelacyjna w Szczecinie, ul. Stoisława, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4849730, fax 091 4849734.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w budynku Prokuratury Apelacyjnej w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 153..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Nazwa przedsięwzięcia: Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w budynku Prokuratury Apelacyjnej w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 153. 2.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony fizycznej wraz z wspomaganiem przez własne załogi (grupy) interwencyjne obiektu, osób i mienia w budynku Prokuratury Apelacyjnej w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 153, obejmującej: 1)stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną w godzinach 7.00 - 16.00 w dniach pracy Prokuratury wykonywaną przez jednego pracownika ochrony, posiadającego co najmniej licencję I stopnia pracownika ochrony oraz posiadającego poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli minimum ZASTRZEŻONE, 2)usługę portierską w dniach pracy Prokuratury od godziny 7.00 do godziny 16.00 wykonywaną przez pracownika bez licencji, posiadającego poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli minimum ZASTRZEŻONE, 3)usługę portierską w dniach pracy Prokuratury od godziny 16.00 do godziny 7.00 rano dnia następnego wykonywaną przez pracownika bez licencji, posiadającego poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli minimum ZASTRZEŻONE, 4)usługę portierską w dni wolne od pracy od godziny 7.00 do godziny 7.00 rano dnia następnego po dniu wolnym wykonywaną przez pracownika bez licencji, posiadającego poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli minimum ZASTRZEŻONE, 5)zapewnienie co najmniej dwóch własnych załóg (grup) interwencyjnych, wyposażonych w samochody tak, aby co najmniej jedna z nich mogła podjąć interwencję w czasie maksymalnym do 10 minut w dzień, a w nocy w czasie maksymalnym do 6 minut, 6)doraźne konwojowanie dokumentów na terenie Szczecina (np.: z ochranianego obiektu do budynku Prokuratury Apelacyjnej w Szczecinie przy ul. Stoisława 6) na wypadek wystąpienia zagrożenia w ochranianym obiekcie (np.: pożar, atak terrorystyczny, itp.). 3.Zakresem zamówienia objęty jest również obszar bezpośrednio przyległy do ochranianego obiektu. 4.Przy wejściu do ochranianego obiektu zlokalizowana jest portiernia, gdzie odbywa się kontrola ruchu osobowego poprzez ustalanie uprawnień osób do wstępu na teren obiektu, oraz są wydawane, przyjmowane i przechowywane klucze od pomieszczeń. Czynności te wykonuje Wykonawca. 5.Usługa ochrony fizycznej realizowana będzie na zasadach określonych w umowie oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tj. kodeks pracy oraz obowiązującymi u Zamawiającego przepisami bhp i ppoż. oraz instrukcją ochrony i planem ochrony. 6.Budynek Zamawiającego wyposażony jest w system nadzoru wizyjnego, system sygnalizacji włamania i napadu oraz sygnalizacji ruchu. 7.Do obowiązków Wykonawcy w szczególności należy: 1)ochrona obiektu przed włamaniem, kradzieżą mienia, dewastacją i innymi zamachami na mienie będące własnością Zamawiającego, 2)zabezpieczanie śladów i innych dowodów czynów zabronionych popełnionych na terenie obiektu, 3)kontrola osób wchodzących na teren obiektu, przede wszystkim pod kątem posiadania niebezpiecznych przedmiotów, 4)wzywanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na jego terenie lub stwierdzenie zakłócania porządku publicznego, 5)zatrzymywanie sprawców czynów zabronionych i przekazywanie ich policji, 6)sprawdzanie zabezpieczenia obiektu i pomieszczeń Zamawiającego, w szczególności miejsc wymagających szczególnej ochrony, 7)bieżące informowanie Zamawiającego o brakach w zabezpieczeniu mienia przed kradzieżą, włamaniem, a także o naruszeniu przepisów z zakresu zabezpieczenia mienia na terenie ochranianego obiektu oraz składanie raportów dotyczących zdarzeń i incydentów zaistniałych podczas dyżuru - najpóźniej w ciągu 4 godzin od zdarzenia, 8)czynna działalność zmierzająca do uniemożliwienia powstania szkód i ich minimalizacja w przypadku wybuchu pożaru i innych zdarzeń losowych, 9)sprawdzanie stanu zabezpieczenia pomieszczeń po godzinach pracy, 10)stały dozór i kontrola sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, 11)gospodarowanie kluczami do pomieszczeń w czasie godzin pracy, oraz po jej zakończeniu, 12)wyposażenie wszystkich pracowników ochrony w jednolite umundurowanie (ubranie), stosowne do wypełnianych zadań oraz imienne identyfikatory, 13)wyposażenie pracowników ochrony w techniczne środki łączności (np.: motorola, itp.), środki przymusu (kajdanki, pałki wielofunkcyjne - np.: typu TONFA, itp.) oraz inne specjalistyczne urządzenia np.: piloty antynapadowe - które zabezpieczą bezzwłoczne wezwanie załogi interwencyjnej, służące do prawidłowej realizacji umowy, 14)zapoznanie pracowników ochrony z topografią ochranianego obiektu, w tym rozkładu pomieszczeń, przebiegu dróg ewakuacyjnych, lokalizacji wyłączników głównych energii elektrycznej, wodnych, antywłamaniowych, przeciwpożarowych i innych, 15)zapoznanie pracowników ochrony z obowiązującymi na terenie ochranianego obiektu przepisami, a w szczególności z Wytycznymi dla pracowników ochrony osób i mienia wykonujących ochronę obiektu prokuratury na ul. Mickiewicza 153 w Szczecinie, planem ewakuacyjnym oraz innymi dokumentami, 16)prowadzenie książki dyżurów i raportów z przebiegu służby w sposób umożliwiający stwierdzenie godzin rozpoczęcia i zakończenia dyżuru przez każdego pracownika Wykonawcy, 17)przekazywanie Zamawiającemu wraz z comiesięczną fakturą imiennego wykazu osób pracujących w ochranianym obiekcie w danym miesiącu, za który wystawiana jest faktura wraz z datą i liczbą przepracowanych godzin przez każdego z pracowników ochrony. 8.Wykonawca będzie świadczyć usługi w oparciu o osoby: 1)nie karane, posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe, o ile są wymagane w obowiązujących w tym zakresie przepisach, 2)posiadające poświadczenia bezpieczeństwa wymagane przy dostępie do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą minimum ZASTRZEŻONE, [wg załącznika nr 4 do SIWZ]. 9.Dyżur każdego pracownika Wykonawcy w obiekcie przewidzianym do ochrony nie może być dłuższy niż to stanowią obowiązujące przepisy Kodeksu pracy. 10.Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu do wiadomości imiennych list osób przewidzianych do realizacji niniejszego zamówienia oraz informowania o każdorazowych zmianach na tej liście. Zamawiający wymaga, aby lista osób została przedłożona do akceptacji Zamawiającego przed podpisaniem umowy. 11.Lokalizacja świadczenia usługi: Szczecin, ul. Mickiewicza 151d, 153 i ul. Brzozowskiego 1, 2: 1)Budynek Prokuratury Apelacyjnej w Szczecinie usytuowany jest w śródmieściu Szczecina przy zbiegu ulicy Mickiewicza 151d, 153 i ulicy Brzozowskiego 1, 2. Jest to obiekt trzykondygnacyjny, narożnikowy, murowany z nieużytkowym poddaszem wzniesiony w 1931 roku, poprawiony i uzupełniony w grudniu tego samego roku, który przewidywał realizację trzech budynków w ciągłej zabudowie, z których dwa na skrzydłach (ul. Brzozowskiego 2 i ul. Mickiewicza 153) wykonano jako budynki mieszkalne, a środkowy jako posterunek policji. 2)Aktualna sytuacja: W obecnej chwili wokół budynku oraz na poddaszu prowadzone są od maja 2007 r. remontowe prace przystosowawcze. Planowany termin zakończenia 08.06.2010 r. 12.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, oraz nie przewiduje zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 13.Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony w niniejszej SIWZ sposób wykonania zamówienia (oferty wariantowej), Zamawiający nie przewiduje umowy ramowej. 14.Na podstawie art. 36 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie jakiegokolwiek zadania wynikającego z przedmiotu zamówienia podwykonawcom.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 177563 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIS IZOMAR Sp. z o.o., ul. Augustowska 24, 02-981 Warszawa, Biuro Ochrony Osób i Mienia SZCZECIN, pl. Zawiszy Czarnego 1, 70-212 Szczecin, pl. Zawiszy Czarnego 1, 70-212 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 140860,5
  • Oferta z najniższą ceną: 140860,5 / oferta z najwyższą ceną: 169530
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.