eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówUsługa Druku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-25

Rzeszów: Usługa Druku
Numer ogłoszenia: 173836 - 2012; data zamieszczenia: 25.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 153994 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie, ul. Lisa Kuli 20, 35-025 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 850 92 00, faks 17 850 92 42, 17 852 44 57.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa Druku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opracowanie projektów/koncepcji formy graficznej 2 różnych ulotek informujących o usługach służb zatrudnienia i sieci Eures zawierających logotypy i kolorystykę wskazaną przez Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie, komputerowy skład, łamanie oraz przygotowanie do druku, druk, dostawę oraz rozładunek w siedzibie urzędu, a w szczególności polegające na: Składzie, łamaniu i opracowaniu projektów graficznych 2 różnych ulotek informacyjnych zgodnie z wytycznymi WUP; Redakcji technicznej zgodnie z wytycznymi Wojewódzkiego Urzędu Pracy; Korekcie tekstu obejmującej poprawki gramatyczne, ortograficzne i stylistyczne, a także sprawdzanie logicznej spójności tekstu oraz wizualnej i estetycznej prezentacji dokumentu; Przygotowaniu 3 różnych wersji propozycji do każdej ulotki informacyjnej (wersje elektroniczne); Poprawianiu usterek powstałych na etapie składu oraz wprowadzeniu korekt wydawniczych (jeśli będą konieczne); Dostarczeniu składu graficznego po wprowadzeniu każdej z korekt wydawniczych (wersje elektroniczne); Przygotowanie wydruku próbnego; Wydruku ulotek informacyjnych; Dostarczeniu do Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie wydrukowanych ulotek oraz ich rozładunku w siedzibie urzędu, Zapisaniu przez Wykonawcę wersji elektronicznej ulotek informacyjnych w formacie .cdr (z możliwością edycji dokumentu) i pdf (optymalizacja standardowa, a następnie dostarczeniu na płycie CD do siedziby urzędu wraz z dostawą w wersji papierowej. Wkład tekstowy, logotypy oraz zdjęcia do materiałów informacyjno - promocyjnych zostaną przekazane przez WUP drogą elektroniczna (e-mailem) lub pocztą w wersji papierowej Wykonawca będzie zobowiązany do ewentualnej obróbki materiałów, a także do pozyskania we własnym zakresie grafik i zdjęć odpowiadających tematyce. Parametry techniczne ulotek informacyjnych dwustronnych: Format: A5, Zadruk dwustronny - pełny kolor, Papier kreda o gramaturze: minimum 135 g/m2, Nakład:10 000 sztuk.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Oficyna Drukarska Jacek Chmielewski, ul. Sokołowska 12A, 01-142 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2327,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3567,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3567,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3567,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Mozliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Prawo zamóweiń publicznych przewidziana została w postepowaniu OA.2310.23.2011

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.