eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówUSŁUGA DRUKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-14

Rzeszów: USŁUGA DRUKU
Numer ogłoszenia: 153994 - 2012; data zamieszczenia: 14.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie, ul. Lisa Kuli 20, 35-025 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 850 92 00, faks 17 850 92 42, 17 852 44 57 , strona internetowa www.wup-rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA DRUKU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektów/koncepcji formy graficznej 2 różnych ulotek informujących o usługach służb zatrudnienia i sieci Eures zawierających logotypy i kolorystykę wskazaną przez Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie, komputerowy skład, łamanie oraz przygotowanie do druku, druk, dostawę oraz rozładunek w siedzibie urzędu, a w szczególności polegające na: a)Składzie, łamaniu i opracowaniu projektów graficznych 2 różnych ulotek informacyjnych zgodnie z wytycznymi WUP; b)Redakcji technicznej zgodnie z wytycznymi Wojewódzkiego Urzędu Pracy; c)Korekcie tekstu obejmującej poprawki gramatyczne, ortograficzne i stylistyczne, a także sprawdzanie logicznej spójności tekstu oraz wizualnej i estetycznej prezentacji dokumentu; d)Przygotowaniu 3 różnych wersji propozycji do każdej ulotki informacyjnej (wersje elektroniczne); e)Poprawianiu usterek powstałych na etapie składu oraz wprowadzeniu korekt wydawniczych (jeśli będą konieczne); f)Dostarczeniu składu graficznego po wprowadzeniu każdej z korekt wydawniczych (wersje elektroniczne); g)Przygotowanie wydruku próbnego; h)Wydruku ulotek informacyjnych; i)Dostarczeniu do Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie wydrukowanych ulotek oraz ich rozładunku w siedzibie urzędu, j)Zapisaniu przez Wykonawcę wersji elektronicznej ulotek informacyjnych w formacie .cdr (z możliwością edycji dokumentu) i pdf (optymalizacja standardowa, a następnie dostarczeniu na płycie CD do siedziby urzędu wraz z dostawą w wersji papierowej. Wkład tekstowy, logotypy oraz zdjęcia do materiałów informacyjno - promocyjnych zostaną przekazane przez WUP drogą elektroniczna (e-mailem) lub pocztą w wersji papierowej Wykonawca będzie zobowiązany do ewentualnej obróbki materiałów, a także do pozyskania we własnym zakresie grafik i zdjęć odpowiadających tematyce. Parametry techniczne ulotek informacyjnych dwustronnych: Format: A5, Zadruk dwustronny - pełny kolor, Papier kreda o gramaturze: minimum 135 g/m2, Nakład: 10 000 sztuk..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego; Przedmiotem zamówienia jest zamówienie uzupełniające udzielane w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego na usługę druku -OA.2310.23.2011, dotychczasowemu Wykonawcy usług, stanowi nie więcej niż 50 % zamówienia podstawowego, polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego w roku 2011, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Oficyna Drukarska Jacek Chmielewski, ul. Sokołowska 12 A, 01-142 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.