eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żaryna przeprowadzenie działań w zakresie aktywizacji edukacyjnej, zawodowej, zdrowotnej i społecznej dla usamodzielnianych wychowanków rodzin zastępczych, placówek opiekuńczo - wychowawczych oraz pełnoletnich wychowanków pozostających w rodzinach zastępczych



Ogłoszenie z dnia 2009-06-01

Żary: na przeprowadzenie działań w zakresie aktywizacji edukacyjnej, zawodowej, zdrowotnej i społecznej dla usamodzielnianych wychowanków rodzin zastępczych, placówek opiekuńczo - wychowawczych oraz pełnoletnich wychowanków pozostających w rodzinach zastępczych.
Numer ogłoszenia: 173820 - 2009; data zamieszczenia: 01.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Artylerzystów 6, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 0-68 363-06-80, faks 0-68 363-06-88.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.powiatzarski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na przeprowadzenie działań w zakresie aktywizacji edukacyjnej, zawodowej, zdrowotnej i społecznej dla usamodzielnianych wychowanków rodzin zastępczych, placówek opiekuńczo - wychowawczych oraz pełnoletnich wychowanków pozostających w rodzinach zastępczych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie szkoleń, kursów, zorganizowanie wyjazdu szkoleniowego, modułu doradczego, zapewnienie uczestnikom szkolenia - cateringu a także przeprowadzenie kursu prawo jazdy kat. B wraz z cateringiem dla usamodzielnianych wychowanków rodzin zastępczych, placówek opiekuńczo-wychowawczych oraz pełnoletnich wychowanków pozostających w rodzinach zastępczych, z podziałem na zadania: Zadanie pierwsze: Zorganizowanie szkoleń, wyjazdu szkoleniowego, modułu doradczego, cateringu: - Przeprowadzenie szkoleń, w tym zajęć teoretycznych i praktycznych - Przeprowadzenie niezbędnych egzaminów - umożliwienie usamodzielnianym wychowankom rodzin zastępczych, placówek opiekuńczo - wychowawczych i pełnoletnim wychowankom pozostającym w rodzinach zastępczych uzyskania wymaganych uprawnień w ramach realizowanych szkoleń - Zorganizowanie wyjazdu szkoleniowego dla 28 wychowanków - Zorganizowanie modułu doradczego - Zapewnienie cateringu w trakcie szkoleń dla wychowanków a) szkolenia i kursy W ramach programu /Aktywna integracja szansą na aktywne życie/ przewiduje się realizację wymienionych poniżej szkoleń, będących przedmiotem zamówienia: L.P. NAZWA SZKOLENIA LICZBA GODZIN SZKOLENIA NA 1 OSOBĘ LICZBA OSÓB SZKOLONYCH 1. Kurs komputerowy zaawansowany 80 h 3 2. Kurs wizażysta - stylista z tipsami 110h 5 3. Kurs barman - kelner 120 h 7 4. Kierowca wózków jezdniowych 67 h 2 5. Kasa fiskalna 16 h 4 6. Spawacz C.O. 140 h 3 Kod CPV: 80420000-4 Usługi szkoleniowe Miejsce szkolenia: część teoretyczna i praktyczna- teren powiatu żarskiego. Wymagane jest aby zajęcia odbywały się w godzinach i dniach dostosowanych do potrzeb uczestników projektu. Okres trwania szkolenia: do 15 grudnia 2009 r. b) catering Wykonawca zapewni uczestnikom szkoleń, kursów i warsztatów catering w postaci kawy, herbaty, napojów, ciastek, słodkiego pieczywa). Wykonawca zobowiązany jest do: - dostarczania uczestnikom cateringu podczas zajęć teoretycznych i w miarę możliwości podczas zajęć praktycznych c) moduł doradczy Wykonawca zapewni przeprowadzenie modułu doradczego składającego się z: - 12 godzin warsztatów z psychologiem (1 spotkanie x 3 h - warsztaty integracyjne oraz 3 grupy x 3 h), - 30 godzin warsztatów z doradcą zawodowym (3 grupy x 10 h), w tym 2 h dla każdej z grup w ramach wyjazdu szkoleniowego - 30 godzin indywidualnych spotkań z doradcą zawodowym (po 1,5 godzinie dla każdego nowego uczestnika projektu). - 8 godzin warsztatów z prawnikiem ( 2 grupy x 4 h) W ramach warsztatów z doradcą zawodowym przewiduje się poruszenie między innymi następujących zagadnień: - rynek pracy w powiecie, w Polsce i na świecie, zawody przyszłości - przygotowanie dokumentów aplikacyjnych - przygotowanie się do rozmowy kwalifikacyjnej - techniki szukania pracy - analiza SWOT - komunikacja interpersonalna W ramach warsztatów z psychologiem planowane są: -ćwiczenia integracyjne -trening rozwoju osobistego w zakresie budowania pewności siebie i poznawania swoich mocnych i słabych stron, predyspozycji zawodowych - trening radzenia sobie z emocjami W ramach warsztatów z prawnikiem planowane jest : - omówienie przepisów Kodeksu Pracy (na przykład urlopy pracownicze, stosunek pracy uprawnienia pracowników, itp.) d) wyjazd szkoleniowy Wykonawca zorganizuje dla uczestników szkolenia wyjazd szkoleniowy wraz z modułem doradczym w terminie 26 - 28 czerwca 2009 r.. Do organizatora wyjazdu szkoleniowego dla 28 osób należy: przewóz uczestników, zapewnienie 2 noclegów oraz sali szkoleniowej, pełnego wyżywienia, pokrycia kosztów związanych z przejazdem oraz ubezpieczenia uczestników w czasie przewozu i w czasie pobytu a także zapewnienie zajęć integracyjnych, typu: wycieczka, ognisko, wspólna zabawa, itp. W ramach wyjazdu wykonawca zapewnia także 1 opiekuna oraz pokrycie kosztów wyjazdu 2 opiekunów - pracowników PCPR. Wyjazd planowany jest poza powiat żarski, np. w góry, w okolicach których są możliwości dodatkowego zagospodarowania czasu wolnego, np. atrakcje turystyczne, itd. Wymagania dotyczące modułu doradczego- organizator winien zapewnić uczestnikom 2 godziny zajęć warsztatowych dla każdej z grup z doradcą zawodowym (3 grupy x 2 godziny). Zadanie drugie: Przeprowadzenie kursu prawo jazdy kat.B: - Przeprowadzenie kursu, w tym zajęć teoretycznych i praktycznych - Przeprowadzenie niezbędnych egzaminów wewnętrznych i jednego egzaminu zewnętrznego (teoretycznego i praktycznego) - Zapewnienie cateringu w trakcie zajęć teoretycznych W ramach programu /Aktywna integracja szansą na aktywne życie/ przewiduje się realizację kursu prawa jazdy kat. B dla 14 osób. Miejsce szkolenia: część teoretyczna - teren miasta Żary. Wymagane jest aby zajęcia odbywały się w godzinach i dniach dostosowanych do potrzeb uczestników projektu. Okres trwania szkolenia: do 15 grudnia 2009 r. Wykonawca zapewni uczestnikom teoretycznej części kursu catering (tj. kawa, herbata, napoje, ciastka, słodkie pieczywo). Wykonawcy obu zadań zobowiązani są do: 1) Zapewnienia warunków pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny w trakcie trwania szkolenia, kursów, doradztwa, wyjazdu. 2) Zapewnienia uczestnikom szkoleń, kursów i warsztatów sprzętu niezbędnego na czas trwania szkolenia, w tym zapewnienia (zakup) uczestnikom szkolenia odpowiednich materiałów szkoleniowych (tzn. podręczniki, zeszyty, materiały piśmienne, itp.), które po zakończeniu szkolenia przejdą w posiadanie absolwentów ww. kursów. 3) Przedkładanie raz w tygodniu list obecności uczestników na poszczególnych zajęciach oraz list poświadczających odbiór materiałów dydaktycznych oraz cateringu. 4) Ubezpieczenia uczestników szkolenia, od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniami oraz w drodze do i z miejsca szkolenia, których wykaz przesłany zostanie Wykonawcy najpóźniej dzień przed rozpoczęciem szkolenia. 5) W terminie 7 dni od daty zakończenia szkolenia Wykonawca przekaże do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Żarach oryginały zaświadczeń o ukończeniu szkolenia oraz ich kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem. 6) W terminie do 15 grudnia 2009 r. Wykonawca przekaże do PCPR w Żarach oryginały uprawnień zawodowych oraz ich kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem - dotyczy osób, które uzyskały pozytywny wynik egzaminu. 7) Umieszczenia na zaświadczeniach o ukończeniu szkolenia poniższej informacji: Szkolenie w ramach projektu pn. Aktywna integracja szansą na aktywne życie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego- Priorytet VII- Promocja integracji społecznej; Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji; Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie oraz ologowania zaświadczeń, list, w miarę możliwości materiałów dydaktycznych symbolami: logo UE z podpisem Unia Europejska EFS, PO KL..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.; - Wykonawca składający ofertę musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi i prowadzić działalność uprawniającą do wykonania niniejszego zamówienia 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 2.1. w zakresie zaplecza technicznego: a) zadanie 1 - sala z co najmniej trzema komputerami wraz z dostępem do drukarki i Internetu, - dostęp do komputera z drukarką dla doradcy zawodowego - dostęp do alkoholu , soków, ozdób do drinków, szklanek, kieliszków itd. uczestnikom kursu barman - kelner - adekwatna ilość sal szkoleniowych - kursy, szkolenia, warsztaty, spotkania indywidualne z doradcą - dostęp do kosmetyków, przyrządów niezbędnych do realizacji kursu wizażysta - stylista z tipsami - dostęp do kasy fiskalnej - dostęp do wózka jezdniowego - posiadanie urządzeń do spawania oraz odzieży ochronnej - wyposażenie w niezbędne pomoce dydaktyczne - w zakresie wyjazdu szkoleniowego: jedna sala szkoleniowa, stołówka, adekwatna liczba pokoi, łazienek, flipchart, b) zadanie 2 - dostęp do co najmniej 2 samochodów szkoleniowych, placu manewrowego, - dostęp do adekwatnej liczby komputerów umożliwiającej ćwiczenie testów w zakresie prawa jazdy - wyposażenie w niezbędne pomoce dydaktyczne 2.2. w zakresie potencjału osobowego a) zadanie 1 - psycholog - doradca zawodowy - prawnik - osoby uprawnione do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach kursów: kasa fiskalna, komputerowy zaawansowany, wizażysta - stylista z tipsami, barman - kelner, kierowca wózków jezdniowych, spawacz C.O. - osoba do kontaktów z PCPR oraz osoba obsługująca catering - zapewnienie jednego opiekuna w ramach wyjazdu szkoleniowego b) zadanie 2 - zapewnienie co najmniej 3 instruktorów uprawnionych do prowadzenia nauki jazdy - zapewnienie wykładowcy do części teoretycznej - osoba do kontaktów z PCPR oraz osoba obsługująca catering 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r(Dz.U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 oraz Dz.U. z 2008 r. Nr 171 poz.1058 z późn.zm.)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z dnia 23 września 2008 r., nr 223, poz. 1655)-zgodnie z załącznikiem nr 1. 3) Oświadczenie Wykonawcy o nie wykluczeniu z art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z dnia z 2007 r., nr 223, poz. 1655) -zgodnie z załącznikiem nr 2 4) Program szkolenia zawierający w szczególności: - Nazwę i zakres szkolenia; - Czas trwania i sposób organizacji szkolenia; - Wymagania wstępne dla uczestnika szkolenia; - Cele szkolenia; - Plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem w miarę potrzeb, części teoretycznej i części praktycznej; - Wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych; - Sposób sprawdzenia efektów szkolenia; - Informację nt. wykorzystania standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej (www.standardyiiszkolenia.praca.gov.pl); 5) Harmonogram realizacji poszczególnych działań 6) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( wykaz sporządzi Wykonawca). 7) Informacja dotycząca wyposażenia w sprzęt dydaktyczny (z określeniem np. liczby komputerów, spawarek innych), pomieszczenia dydaktyczne (wykaz sal wykładowych z określeniem liczby miejsc szkoleniowych), pomoce naukowe oraz wyposażenie w sprzęt i urządzenia niezbędne do przeprowadzenia zajęć praktycznych (np. rzutnik multimedialny, itp. )dla danego kierunku szkolenia; 8) Informacja na temat dokładnego miejsca przeprowadzenia szkolenia; 9) Informacja dotycząca przebiegu wyjazdu studyjnego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiatzarski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Żarach ul.Artylerzystów 6 pokój nr 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Żarach ul.Artylerzystów 6 pokój nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: d. Przeprowadzenie w ramach projektu pn. Aktywna integracja szansą na aktywne życie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego- Priorytet VII- Promocja integracji społecznej; Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji; Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.