Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-28
Gardeja: Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gm. Gardeja w oparciu o linie otwarte
Numer ogłoszenia: 173607 - 2008; data zamieszczenia: 28.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gardeja, ul. Kwidzyńska 27, 82-520 Gardeja, woj. pomorskie, tel. 055 2624050, fax 055 2624055.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gardeja.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gm. Gardeja w oparciu o linie otwarte.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie w roku szkolnym 2008/2009 usług przewozowych dzieci do placówek oświatowych na terenie gm. Gardeja. Wykonawca nie będzie świadczył usług przewozowych w okresie przerw świątecznych, ferii i wakacji a także innych dni wolnych od zajęć lekcyjnych, zgodnie z organizacją roku szkolnego. Dowożenie z miejsca zamieszkania do szkół i ze szkół do miejsca zamieszkania uczniów, będzie się odbywać tylko w dniach realizowania przez placówki oświatowe zadań dydaktyczno - wychowawczych i opiekuńczych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.40.00 - Usługi regularnego transportu osób 1 Kod CPV wg słownika 2008: 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.09.2008; lub data zakończenia: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełnić niżej wymienione warunki: - Wypełnić druk OFERTA, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego; - Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią formularza 2.2 - w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; c) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Forma dokumentów Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2) Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do załączenia do oferty umowy regulującej współpracę tych podmiotów. - W przypadku składania oferty przez konsorcjum do oferty musi być załączona umowa konsorcyjna, która musi zawierać: - określenie celu gospodarczego, - oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi, - wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, - określenie odpowiedzialności solidarnej konsorcjum względem zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: w
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Kwidzyńska 27, 82-520 Gardeja, pok. nr 22.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Kwidzyńska 27, 82-520 Gardeja, pok. nr 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gm. Gardeja w oparciu o linie otwarte.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I obejmuje: Dowóz i odwóz dzieci do i ze Szkoły Podstawowej w Morawach, Gimnazjum w Wandowie i Szkoły Podstawowej w Cyganach ( rano dowiezienie do placówek i odwiezienie po zajęciach) Na trasie: - Bądki (2 uczniów do Gimnazjum w Wandowie, 4 uczniów do SP w Morawach) - Krzykosy ( 6 uczniów do Gimnazjum w Wandowie) - Krzykosy PGR ( 9 uczniów do Gimnazjum w Wandowie, 15 uczniów do SP w Cyganach) - Otoczyn ( 11 uczniów do Gimnazjum w Wandowie, 18 do SP w Morawach) - Albertowo (2 uczniów do Gimnazjum w Wandowie) - Morawy ( 4 uczniów do Gimnazjum w Wandowie) - Nowa Wioska ( 9 uczniów do Gimnazjum w Wandowie) - Klasztorek ( 7 uczniów do gimnazjum w Wandowie) - Wandowo - Rozajny ( 6 uczniów do SP w Cyganach) - Rozajny ( 47 uczniów do SP w Cyganach) - Cygany Wymagany autobus powyżej 60 miejsc..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.40.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2008; Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gm. Gardeja w oparciu o linie otwarte.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II obejmuje: Dowóz i odwóz do i ze Szkoły Podstawowej w Cyganach, Gimnazjum w Wandowie i Szkoły Podstawowej w Morawach( rano dowiezienie do placówek i odwiezienie po zajęciach) Na trasie: - Bądki ( 2 uczniów do SP w Cyganach) - Krzykosy i Szczepkowo ( 18 uczniów do SP Cyganach) - Cygany - Cygany ( 32 uczniów do Gimnazjum w Wandowie) - Rozajny ( 14 uczniów do Gimnazjum w Wandowie) - Rozajny Małe ( 5 uczniów do Gimnazjum w Wandowie, 1 uczeń do SP w Morawach) - Wandowo - Wandowo ( 25 uczniów do SP w Morawach) - Klasztorek ( 12 uczniów do SP w Morawach - Nowa Wioska ( 29 uczniów do SP w Morawach) - Morawy Wymagany autobus powyżej 60miejsc..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.40.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2008; Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gm. Gardeja w oparciu o linie otwarte.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III obejmuje: Dowóz i odwóz do i Gimnazjum w Wandowie ( rano dowiezienie do placówek i odwiezienie po zajęciach) Na trasie: - Wilkowo ( 10 uczniów) - Trumieje ( 12 uczniów ) - Klecewo ( 6 uczniów) - Wracławek ( 14 uczniów) - Jaromierz ( 5 uczniów ) - Wandowo Wymagany autobus powyżej 50miejsc..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.40.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2008; Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gm. Gardeja w oparciu o linie otwarte.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV obejmuje: Dowóz i odwóz do i ze Szkoły Podstawowej w Otłowcu i Zespołu Szkół w Gardei( rano dowiezienie do placówek i odwiezienie po zajęciach) Na trasie: - Bądki ( 5 uczniów do SP w Otłowcu, 2 do ZS w Gardei) - Czachówek ( 22 uczniów do SP Otłowcu, 4 do ZS w Gardei) - Otłówko ( 14 uczniów do SP w Otłowcu, 15 uczniów do ZS w Gardei) - Otłowiec - Osadniki ( 5 uczniów do SP w Otłowcu, 2 do ZS w Gardei) - Otłowiec ( 17 uczniów do ZS w Gardei) - Gardeja Przedmieście ( 2 uczniów do ZS w Gardei) - Gardeja Wymagany autobus powyżej 60miejsc..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.40.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2008; Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej i Przedszkola Miejskiego prowadzonych przez Gminę Recz w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz i odwóz dzieci i uczniów z terenu Gminy Będków na zajęcia szkolne w Zespole Szkolno -Przedszkolnym w Będkowie i w placówkach oświatowych położonych poza Gminą Będków
- "Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Słowikowie"
- Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Walim do szkół specjalnych w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz dzieci i uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.