Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-18
Białystok: Nadzór inwestorski nad budową budynku biurowo - warsztatowego i infrastruktury technicznej i ociepleniem istniejącego budynku obsługi zajezdni wraz z zagospodarowaniem terenu na działkach o nr geodezyjnych 205/1, 205/2, 205/3, 212/7 i 212/8, położonych w Białymstoku przy ul. Składowej 7, w ramach projektu: Przebudowa i rozbudowa zajezdni autobusowej oraz zakup autobusów przez KPK Sp. z o. o. w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 173580 - 2010; data zamieszczenia: 18.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalne Przedsiębiorstwo Komunikacyjne sp.zo.o. , ul. Składowa 7, 15-399 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7428223, faks 085 7428223.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpk.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad budową budynku biurowo - warsztatowego i infrastruktury technicznej i ociepleniem istniejącego budynku obsługi zajezdni wraz z zagospodarowaniem terenu na działkach o nr geodezyjnych 205/1, 205/2, 205/3, 212/7 i 212/8, położonych w Białymstoku przy ul. Składowej 7, w ramach projektu: Przebudowa i rozbudowa zajezdni autobusowej oraz zakup autobusów przez KPK Sp. z o. o. w Białymstoku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad dwoma rodzajami robót budowlanych: a) robotami rozbiórkowymi budynku magazynowego i robotami rozbiórkowymi w modernizowanych budynkach (istniejący budynek obsługi zajezdni, kotłownia), b) budową nowego, dwuczęściowego budynku obsługi zajezdni (część biurowa i warsztatowa) z instalacjami wewnętrznymi: wody zimnej co, ccw, elektrycznej, elektrycznej niskoprądowej z centralnym punktem dystrybucyjnym, instalacji wentylacyjnej i sprężonego powietrza oraz przebudową instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej łącznie z przyłączami, budową instalacji oświetlenia i monitoringu terenu, remontem nawierzchni placu postojowego i wykonaniem zieleni na działkach 205/1 i 205/2,205/3,212/7 i 212/8 (w tym ułożenie warstwy bitumicznej na części istniejącej podbudowy), położonych w Białymstoku przy ul. Składowej 7 o łącznej powierzchni terenu inwestycji: ok. 21 250,00 m2, będących własnością KPK Sp. z o. o. w Białymstoku. Przedmiot zamówienia obejmuje także nadzór nad ociepleniem istniejącego budynku administracyjnego (obsługi zajezdni), wymianą obróbek blacharskich, naprawą schodów wejściowych do tego budynku oraz częściową modernizacją istniejącej kotłowni zakładowej. 2. Zakres obowiązków inspektorów nadzoru wynika z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane z dn. 7 lipca 1994 ze zm. (tj. Dz. U. z 2006rnr 156 poz. 1118 ze zm.) i będzie obejmował: a) prowadzeniu na terenie budowy, kontroli zgodności wykonywanych robót budowlanych z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, opisem przedmiotu zamówienia wykonanym przez Zamawiającego dla tej inwestycji, obowiązującymi przepisami, aktualnymi Polskimi Normami i normami branżowymi w zakresie budowy budynków, instalacji wodociągowych, elektrycznych i monitoringu, kanalizacji deszczowych i sanitarnych, budowy nawierzchni drogowych oraz z zasadami najnowszej wiedzy technicznej, b) sprawdzaniu jakości wykonywanych robót, wbudowywanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganiu zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, c) sprawdzaniu i odbiorze robót budowlanych zanikających lub ulegających zakryciu, d) uczestniczeniu przy próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, e) stwierdzaniu ewentualnych wad i usterek w wykonywaniu robót budowlanych oraz potwierdzaniu ich usunięcia, f) przygotowaniu i udziale w czynnościach odbioru zadania inwestycyjnego (w tym częściowych) oraz przekazywaniu do użytkowania, g) potwierdzaniu faktycznie wykonanych robót, h) kontrolowanie rozliczeń budowy, i) przedkładanie Zamawiającemu pisemnych, miesięcznych raportów z postępu prac i kontroli zgodności przebiegu prac z harmonogramem rzeczowo - finansowym, j) szacowanie i weryfikowanie robot dodatkowych i zamiennych zaproponowanych przez ich Wykonawcę lub Zamawiającego w zakresie rzeczowym i finansowym, k) kontrola i weryfikacja dokumentacji powykonawczej wszystkich branż, sporządzanej przez wykonawcę robót, l) udział w czynnościach przekazania ternu budowy i w naradach technicznych ł) przybyciu na tern budowy na każde, uzasadnione wezwanie Zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych, m) kontrola i weryfikacja atestów i certyfikatów materiałów wykorzystywanych do budowy nadzorowanych obiektów oraz protokółów badań wykonanych instalacji. n) udział w przeglądzie gwarancyjnym po ok. roku użytkowania nadzorowanych w czasie budowy obiektów. Częstotliwość wizyt i pobytu na terenie budowy nie może być mniejsza niż 3 razy w tygodniu. W ramach obowiązków, o których mowa wyżej Inspektor nadzoru może: a) wydawać kierownikowi budowy polecenia potwierdzone wpisem do dziennika budowy dotyczące : - usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, - przedstawienia dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wmontowywanych wyrobów i urządzeń technicznych, b) żądać od kierownika budowy : - dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, - wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 3.Szczegółowe informacje o nadzorowanych robotach zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Dojazdy na teren budowy i do siedziby Zamawiającego, związane z realizacją przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni we własnym zakresie i wliczy je w cenę oferty..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiajacy nie określa wymagań
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługę nadzoru nad co najmniej jedną robotą budowlaną o porównywalnym zakresie robót. Przez roboty porównywalne z przedmiotem zamówienia Zamawiający rozumie nadzorowanie budów składających się z elementów: - nadzór nad budową obiektów kubaturowych: budynków mieszkalnych wielorodzinnych lub budynków zamieszkania zbiorowego, lub budynków użyteczności publicznej, lub stacji serwisowych pojazdów, różnego typu hal i pawilonów, wraz z instancjami: elektrycznymi, sanitarnymi i wentylacyjnymi, występującymi w przedmiocie zamówienia, o wartości minimum 4 000 000 zł każda, - nadzór nad budowę ulic, dojazdów, placów postojowych i parkingów wraz z uzbrojeniem technicznym i oświetleniem terenu, o wartości minimum 1 300 000 zł każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiajacy nie określa warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1/ Dysponowania zespołem inspektorów nadzoru, posiadających aktualne uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w specjalnościach branżowych (przynajmniej po jednej osobie), występujących w przedmiocie zamówienia: a) bez ograniczeń w specjalnościach: - instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i lektroenergetycznych, - konstrukcyjno - budowlanej, b) z ograniczonym zakresem uprawnień w specjalności: - drogowej. Zamawiający uzna decyzje o nadaniu uprawnień budowlanych wydane w państwach członkowskich UE, o ile zostaną one zweryfikowane zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 18.03.2008r, o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r, nr 63, poz. 394). 2/ Od osób określonych w pkt 1 wymaga się: a) posiadania kwalifikacji i minimum pięcioletniego doświadczenia zawodowego, pozwalających pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, obejmujące nadzorowane prace w specjalności (zgodnie z wymaganiami art. 12 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r), którą reprezentuje w postępowaniu, b) sprawowania w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, przynajmniej jednego nadzoru nad robotami porównywalnymi do występujących w przedmiocie zamówienia: 1) inspektor w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych - nadzorowania robót w zakresie budowy (wymiany) instalacji elektrycznych wewnętrznych w budynkach lub oświetlenia terenu o wartości nie niższej niż 500 000 zł, 2) inspektor w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji cieplnych, wentylacyjnych i wodociągowych - nadzorowania robót w zakresie budowy instalacji sanitarnych w budynkach lub kanalizacyjnych zewnętrznych lub wentylacyjnych o wartości nie niższej niż 1 000 000 zł, 3) inspektor w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - nadzorowania robót w zakresie budowy lub modernizacji budynków kubaturowych o wartości nie niższej niż 2 500 000 zł, 4) inspektor w specjalności drogowej - nadzorowania robót w zakresie budowy nawierzchni ulic, placów, parkingów o wartości nie niższej niż 1 300 000 zł. c) przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- posiadają aktualne i opłacone ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł. Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, posiadania takiego ubezpieczenia przez okres 30 dni dłuższy niż termin wykonania nadzorowanych robót.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Aktualną kopię wpisu do ewidencji działalnosci gospodarczej lub inny dokument określający sposób reprezentacji przedsiebiorcy, 2. Pisemne zobowiązana (oświadczenia) innych podmiotów o oddaniu do dyspozycji Wykonawcy swoich zasobów technicznych, osobowych lub finansowych, na okres realizacji zamówienia - jezeli dotyczy, 3, Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Termin wykonania przedmiotu umowy. Wydłużenie terminu realizacji umowy w okolicznościach: opóźnienie terminu realizacji nadzorowanych robót, niezależne od pełniących nadzór inwestorski. 2.Zmiana wynagrodzenia określonego umową. Okoliczności wpływające na jego zmianę: a)zwiększenie zakresu robót do wykonania, określonego umową miedzy wykonawcą robót a Zamawiającym, b)wydłużenie terminu realizacji nadzorowanych robót o okres dłuższy niż 30 dni, w stosunku do terminu określonego w umowie o pełnienie nadzoru inwestorskiego, z zastrzeżeniem, ze wydłużenie realizacji robót nie zostało spowodowane warunkami uniemożliwiającymi ich wykonywanie, c)wzrost wynagrodzenia w przypadku znaczącego wzrostu wskaźnika inflacji - przekroczenie 5% w trakcie realizacji umowy. d)zmiany urzędowej stawki podatku VAT na czynności będące przedmiotem umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpk.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: sekretariat KPK Sp. z o. o. Białystok ul. Skladowa 7 pok. 103 za odpłatnoscią 18,0 zł lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2010 godzina 13:30, miejsce: sekretariat KPK Sp. z o. o. 15 - 399 Białystok ul. Skladowa 7 pok. 103..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Rozwój transportu publicznego - Przebudowa i rozbudowa zajezdni autobusowej oraz zakup autobusów przez KPK Sp. z o. o. w Białymstoku,współfinansowany ze środków ze środków Europejskiego Funduszu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007 - 2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Budowa ulicy Św. Jana Chrzciciela na odc. od ul. Stoczni Gdańskiej do ul. Zalesie w Białymstoku wraz budową i przebudową infrastruktury technicznej
- "DZIERŻAWA AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA IMMUNOCHEMICZNEGO Z DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW DO SAMODZIELNEGO SZPITALA MIEJSKIEGO IM. PCK W BIAŁYMSTOKU"
- Dostawa mebli na potrzeby Politechniki Białostockiej ; Nr postępowania: ZK-DZP.262.64.2025
- Zakup sprzętu komputerowego oraz drukarki wielkoformatowej
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ulicy Skalnej i Brylantowej w Białymstoku wraz z budową/przebudową infrastruktury technicznej.
- Opracowanie dokumentacji projektowej i budowa ogrodzenia Szkoły Podstawowej nr 9, ul. Legionowa 7 w Białymstoku wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- AKTUALIZACJA DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ WRAZ Z PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO DLA ETAPU II ZADANIA NR 91852 PN.: "PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA I NADBUDOWA BUD. NR 90 WRAZ Z PRZEBUDOWĄ BUD. NR 26"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wielobranżowego w ramach zadania pn."Rozbudowa infrastruktury drogowej w strefie przemysłowej na terenie Gminy Siechnice" w podziale na części.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zadania SBO w Podjuchach i na osiedlu Dąbie w Szczecinie z uzyskaniem uzgodnień i pozwoleń oraz pełnieniem nadzoru autorskiego - 2 części
- Kompleksowy, wielobranżowy nadzór inwestorski w trakcie realizacji inwestycji pn. "Budowa Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w SPWZOZ w Stargardzie w celu poprawy dostępności do opieki długoterminowe...".
- Budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Skierniewice w ramach zadania "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Skierniewice"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. "Remont chodników w Zalesiu Małym i Zalesiu Wielkim, Gmina Kobylin.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.