Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-21
Lubliniec: PONOWNA GLEBOZNAWCZA KLASYFIKACJA ZMIENIONYCH KLAS GRUNTÓW I UŻYTKÓW ROLNYCH
Numer ogłoszenia: 173420 - 2007; data zamieszczenia: 21.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Paderewskiego 7, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3510509, fax 034 3510511.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubliniec.starostwo.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PONOWNA GLEBOZNAWCZA KLASYFIKACJA ZMIENIONYCH KLAS GRUNTÓW I UŻYTKÓW ROLNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ponownej gleboznawczej klasyfikacji zmienionych klas gruntów i użytków rolnych wraz z gruntami zadrzewionymi i zakrzewionymi.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.90.00.00 - Różne usługi, gdzie indziej niesklasyfikowane Kod CPV wg słownika 2008: 98.39.00.00 - Inne usługi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 12.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Ustala się obowiązek wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości: 2000 zł (słownie: dwa tysiące zł)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) 2.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) 3.Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe o których mowa w art. 43 pkt 2 ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne oraz osobami wpisanymi na listę klasyfikatorów gruntów upoważnionych przez Wojewodę Śląskiego do prowadzenia gleboznawczej klasyfikacji na obszarze województwa śląskiego. 4.Wykonawca wykaże się niezbędną wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług minimum 25 tysięcy zł brutto dla jednego zamówienia stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania, odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. 5.Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana według formuły: (spełnia-nie spełnia). Nie spełnienie jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty następujące dokumenty: a.Aktualny (zawierający dane od ostatniej zmiany) odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b.Dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w niniejszym postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3.Oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.Wykaz minimum po jednej osobie przewidzianej do realizacji zamówienia posiadających uprawnienia zawodowe o których mowa w art. 43 pkt 2 ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z podaniem numeru uprawnień oraz osób wpisanych na listę klasyfikatorów gruntów upoważnionych przez Wojewodę Śląskiego do prowadzenia gleboznawczej klasyfikacji na obszarze województwa śląskiego 5.Wykaz wykonanej minimum 1 pracy odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 25 tysięcy zł brutto dla jednego zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania, odbiorców. 6.Dokumenty potwierdzające, że usługi wykazane w pkt 5 zostały wykonane terminowo i należycie. Wszystkie ww. dokumenty winny być aktualne, mogą być przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. 7.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku ustanowienia pełnomocnika istnieje obowiązek załączenia pełnomocnictwa z podaniem jego zakresu. 8.Każdy podmiot oferty wspólnej (np. konsorcjum) zobowiązani są dołączyć dokumenty wymienione w punktach od 1 do 3. 9.Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wszystkie oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne za wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, w odniesieniu, do których Wykonawca składając ofertę zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie winno być opatrzone klauzulą: Nie udostępniać innym uczestnikom postępowania. Informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust.4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003r. Nr 153, poz. 1503 z późniejszymi zmianami). 10.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt 1a SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt 1a SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubliniec.starostwo.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Lublińcu, ul. Paderewskiego 7, 42-700 Lubliniec.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2007 godzina 08:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Lublińcu, ul. Paderewskiego 7, 42-700 Lubliniec, pok. nr 18.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.