Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-21
Nowy Sącz: Przystosowanie budynków SPZOZ OLK w Nowym Sączu do wymogów rozporządzenia MZ z dn. 10.11.2006 - ETAP II
Numer ogłoszenia: 173389 - 2007; data zamieszczenia: 21.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Obwód Lecznictwa Kolejowego w Nowym Sączu, ul. Batorego 77, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 5474386, fax 018 5474923.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozolk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przystosowanie budynków SPZOZ OLK w Nowym Sączu do wymogów rozporządzenia MZ z dn. 10.11.2006 - ETAP II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przystosowanie budynków SPZOZ OLK w Nowym Sączu do wymogów rozporządzenia MZ z dn. 10.11.2006 - ETAP II o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy pzp
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (pięć tysięcy złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. Warunki szczegółowe: Wykonawca musi wykazać: a) dysponowanie środkami finansowymi lub posiadanie zdolności kredytowej o wartości nie niższej niż 300 tyś zł b) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę minimum 100 tys. zł. c) Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby w celu obsadzenia stanowiska kierownika/ków robót budowlanych tj. osoby posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane i zaświadczenia o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa, d) Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania, roboty rodzajowo i finansowo porównywalne z przedmiotem niniejszego przetargu, tj. wykonał co najmniej dwa zadania remontowo - budowlane w obiektach użyteczności publicznej, w tym co najmniej jedno w obiekcie służby zdrowia, o wartości każdego z tych zadań nie niższej niż 400 tyś zł (brutto). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły spełnia-niespełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencjidziałalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie wcałości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą byćwystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek , potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza niż 300 tyś zł , wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 7)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100 tyś zł 8) Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (Potencjał kadrowy). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji zawodowych wskazanych osób. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. 9) Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Wykonawca musi wykazać, że wykonał ( rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, roboty rodzajowo i finansowo porównywalne z przedmiotem zamówienia tj wykonał co najmniej dwa zadania remontowo-budowlane w obiektach użyteczności publicznej, w tym co najmniej jedno w obiekcie służby zdrowia, o wartości każdego z tych zadań nie niższej niż 400 tyś zł (brutto). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 10) Informację na temat Podwykonawców, przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozolk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Batorego 77, 33-300 Nowy Sącz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2007 godzina 09:00, miejsce: SPZOZ OLK w Nowym Sączu (sekretariat) ul. Batorego 77, 33-300 Nowy Sącz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.41.2024 Dostawa sprzętu komputerowego drukarek i oprogramowania na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza
- Przebudowa układu komunikacyjnego od ulicy Tarnowskiej do drogi wewnętrznej przy ulicy Głowackiego - etap I oraz etap II
- Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych
- Rozbudowa drogi polegająca na budowie chodnika oraz oświetlenia ulicznego w ciągu drogi powiatowej nr 1466 K Stróże - Polna - Łużna w miejscowościach Stróże, Wyskitna, Polna w km 0+550 -1+725.
- "Dostawa owoców i warzyw do Zakładu Karnego w Nowym Sączu na okres Lipiec- Październik 2024"
- "Modernizacja - rozbudowa systemu PACS Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu."
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- "Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51"
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- Modernizacja instalacji wodociągowej w budynku DPS przy ul. Powstańców Styczniowych 37 w Rzeszowie
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
- REMONT BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ WRAZ Z BUDOWĄ PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z ZADASZENIEM, REMONT BUDYNKU GOSPODARCZEGO ORAZ (..) (MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KLENICY)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.