eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › Dostawa paliw płynnych dla pojazdów i sprzętu Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Lubinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-26

Lubin: Dostawa paliw płynnych dla pojazdów i sprzętu Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Lubinie
Numer ogłoszenia: 17330 - 2016; data zamieszczenia: 26.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 172709 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Rynek 28, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (76) 7249940, faks (76) 7249950.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych dla pojazdów i sprzętu Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Lubinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nw paliw: a) oleju napędowego ON w ilości do 200 000 litrów odpowiadającego normie PN-EN 59: 2009 i wymaganiom jakościowym określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Dz. U. 2015 r., poz. 1680), b) benzyny bezołowiowej 95 w ilości do 15 000 litrów odpowiadającego normie PN-EN 228: 2009 i wymaganiom jakościowym określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Dz. U. 2015 r., poz. 1680). 2. Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą nazw i kodów ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 09.13.41.00-8 Olej napędowy 09.13.21.00-4 Benzyna bezołowiowa 3. Rodzaj: dostawa. Oferowane paliwo może być charakteryzowane przez normy zakładowe producenta, ale jego parametry jakościowe muszą być tożsame lub lepsze od przedstawionych w normach i rozporządzeniach przywołanych w powyższych pkt. Ze względu na specyfikę działań Zamawiającego i wynikający z niej brak możliwości jednoznacznego sprecyzowania ilości i rodzaju świadczonych usług podane ilości paliw są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega uzależnienie realizacji zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb. Zamawiający gwarantuje wykorzystanie 50% ilości całego zamówienia w trakcie trwania umowy. Wykonawca nie będzie miał prawa dochodzenia roszczeń wobec Zamawiającego z tytułu zamówienia paliwa w ilości mniejszej niż określona w powyższych pkt. a) i b). Warunki realizacji zamówienia: a) Dostawy paliw będą realizowane na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań do zbiorników wszystkich pojazdów Zamawiającego, w stacji lub stacjach paliw Wykonawcy oraz w przypadku pobierania paliwa do własnych opakowań - dotyczy sprzętu niejeżdżącego - paliwo będzie pobierane do pojemników jedynie na podstawie karty wystawionej na okaziciela. b) Zamawiający wymaga, aby dostawy były realizowane na stacji/stacjach Wykonawcy czynnej codziennie (7 dni w tygodniu) 20 godzin na dobę wyposażonej w system automatycznej dystrybucji paliw, który pozwoli na obsługę wszystkich pojazdów Zamawiającego. c) Wykonawca musi dysponować co najmniej 1 stacją paliw znajdującą się w granicach administracyjnych miasta Lubina. d) W przypadku braku możliwości tankowania paliwa na stacji wskazanej w załączniku nr 5 do SIWZ (np. modernizacja, awaria, itp.), Zamawiający dopuszcza możliwość tankowania paliwa na innych stacjach zastępczych pod warunkami: - że stacja zastępcza znajdować się będzie w granicach administracyjnych miasta Lubina, - że stacja zastępcza będzie spełniała wymagania określone przez Zamawiającego, - zaakceptowanie stacji zastępczej będzie wymagało pisemnej akceptacji Zamawiającego po uprzednim powiadomieniu przez Wykonawcę o tym fakcie, - miana stacji nie może powodować przerw w dostawie paliw dla pojazdów i sprzętu Zamawiającego. e) Zamawiający dopuszcza dwa rodzaje bezgotówkowego rozliczania tankowanych pojazdów: - potwierdzenie ilości i rodzaju tankowanego paliwa nastąpi poprzez własnoręczny podpis kierowcy pojazdu będącego własnością Zamawiającego, lub - potwierdzenie ilości i rodzaju tankowanego paliwa nastąpi przy pomocy kart magnetycznych lub kart z mikroprocesorem i nr PIN przyporządkowanych do pojazdów Zamawiającego. f) W przypadku zastosowania potwierdzenia tankowania przy pomocy karty magnetycznej lub karty z mikroprocesorem i nr PIN Wykonawca zobowiązuje się: - do wydania i dostarczenia Zamawiającemu w ramach wynagrodzenia pierwszych kart dla zgłoszonych pojazdów Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 15 dni od podpisania umowy w ilości 40 szt.; w przypadku zwiększenia ilości pojazdów Zamawiającego w trakcie trwania umowy Wykonawca w ramach wynagrodzenia przekaże Zamawiającemu odpowiednią ilość kart, w terminie nie dłuższym niż 15 dni od zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego (telefonicznie, e - mailem, faxem lub pisemnie), - do wydania i dostarczenia Zamawiającemu w ramach wynagrodzenia dwóch kart wystawionych na okaziciela w terminie nie dłuższym niż 15 dni od podpisania umowy, - do wydania i dostarczenia Zamawiającemu odpłatnie karty zamiennej w przypadku braku możliwości bezgotówkowego tankowania pojazdu z winy Zamawiającego np. utraty lub zniszczenia karty - zgodnie z cennikiem Wykonawcy, - do bezgotówkowego wydania paliwa przy pomocy karty magnetycznej lub karty z mikroprocesorem tylko do pojazdu, do którego karta jest przypisana. - W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego utraty karty Wykonawca zapewni jej blokadę w całej sieci stacji paliw w terminie do 24 godzin od pisemnego (e-mailem lub faxem) zgłoszenia przez Zamawiającego. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za paliwo zatankowane po 24 godzinach od zgłoszenia utraty karty, - Wykonawca zobowiązany jest do wydawania paliw na podstawie dostarczonych kart ściśle według przyporządkowania ich do określonych pojazdów. Zamawiający ma prawo do odmowy zapłaty za paliwo zatankowane na podstawie karty nie przypisanej do danego pojazdu. Prawo odmowy zapłaty dotyczy również sytuacji tankowania paliwa do pojemników na podstawie karty innej niż na okaziciela. Warunki płatności: a) Cyklicznie w dwóch okresach w miesiącu kalendarzowym (po 15 i ostatnim dniu kalendarzowym miesiąca) Wykonawca wystawiać będzie Zamawiającemu zbiorcze faktury VAT obejmujące należności za faktycznie zakupione paliwo. b) Termin płatności wynosić będzie 21 dni od daty otrzymania faktury VAT. Do każdej faktury Wykonawca dołączy zestawienie (raport) zawierający co najmniej nw informacje: - datę i godzinę dokonania zakupu, - ilość i rodzaj zatankowanego paliwa, - cenę i wartość brutto zatankowanego paliwa, - nazwisko i imię kierowcy oraz podpis kierowcy potwierdzający fakt tankowania pojazdu lub nr karty magnetycznej lub karty z mikroprocesorem i nr rejestracyjny tankowanego pojazdu, - ilość paliwa zatankowanego na poszczególne pojazdy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LOTOS PALIWA Sp. z o. o., ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 771544,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 929650,00

  • Oferta z najniższą ceną: 908900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 929650,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.