Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-01
Głogów: Zorganizowanie turnusu rehabilitacyjnego z programem rekreacyjno-wypoczynkowym dla osób niepełnosprawnych wraz z opiekunami
w ramach projektu systemowego PCPR Głogów Aktywni życiowo, Aktywni zawodowo współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 173264 - 2009; data zamieszczenia: 01.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Głogowie , ul. Kościuszki 15a, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 834 10 03, faks 076 834 10 03.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.glogow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie turnusu rehabilitacyjnego z programem rekreacyjno-wypoczynkowym dla osób niepełnosprawnych wraz z opiekunami w ramach projektu systemowego PCPR Głogów Aktywni życiowo, Aktywni zawodowo współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Zorganizowanie jednego 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego z programem rekreacyjno-wypoczynkowym dla osób niepełnosprawnych wraz z opiekunami w ramach projektu systemowego PCPR Głogów Aktywni życiowo, Aktywni zawodowo, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS, nad morzem dla osób ze schorzeniami: narządu ruchu, narządu wzroku, narządu słuchu, z niepełnosprawnością intelektualną, chorobą psychiczną, epilepsją, mózgowym porażeniem dziecięcym, z chorobami układu krążenia, układu oddechowego, z chorobami układu wydzielania wewnętrznego i przemiany materii, dla kobiet po mastektomii, z innymi schorzeniami niż wymienione, np.: cukrzycą. Zamówienie obejmuje: 1.Dojazd: Transport autokarowy uczestników z Głogowa do miejscowości w której położony jest ośrodek oraz przywóz uczestników z ośrodka do Głogowa po zakończeniu turnusu. Zamawiający wymaga by transport odbywał się w pojazdach wyposażonych w klimatyzację, wc oraz system nagłośnienia. Wykonawca zapewnia suchy prowiant na drogę powrotną. 2.Pobyt na turnusie rehabilitacyjnym dla 53 osób w tym: 33 osób niepełnosprawnych i 14 osób- opiekunów osób niepełnosprawnych, 3 dzieci i 3 opiekunów kadry merytorycznej. Ostateczna ilość osób może ulec zmianie nie więcej niż o 4 osoby. 3.Zakwaterowanie wszystkich uczestników turnusu w jednym budynku, w pokojach 2 lub 3 osobowych (dwadzieścia pokoi 2 - osobowych, w tym dwa pokoje z dostawką dla dzieci, cztery pokoje 3 - osobowe) z pełnym węzłem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych (łazienka i toaleta), wraz z minimalnym wyposażeniem, takim jak: czajnik bezprzewodowy, szklanki/inne naczynia, 1 litr wody mineralnej gazowanej/niegazowanej na 1 uczestnika dziennie. 4.Pełne wyżywienie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja) w klimatyzowanej stołówce położonej na terenie ośrodka. 5.Bezpłatną całodobową opiekę medyczną (stała opieka lekarska i pielęgniarska) oraz ratowniczą na basenach ośrodka. 6.Opłacenie przez Wykonawcę taksy klimatycznej za wszystkich uczestników turnusu. 7.Ubezpieczenie uczestników turnusu w ramach NNW w czasie od wyjazdu z Głogowa po powrót do Głogowa. 8.Zabiegi rehabilitacyjne dla wszystkich uczestników turnusu (2 zabiegi rehabilitacyjne dziennie wg zaleceń lekarza ośrodka na uczestnika pobytu, ustalone na podstawie informacji o stanie zdrowia wraz z dokumentacją medyczną). Baza zabiegowa ośrodka winna obejmować minimum: - kinezyterapia, - masaże, - hydroterapia, - fizykoterapia, - ciepłolecznictwo, - światłolecznictwo, - krioterapia, - inhalacje ultradźwiękowe, - terapia zajęciowa, - muzykoterapia. 9.Zapewnienie bezpłatnie bazy wypoczynkowo rekreacyjnej, w tym: - basen rekreacyjny, - basen ze sztuczna falą lub rwąca rzeką, - basen wielofunkcyjny (obejmujący możliwość stosowania masaży wodnych), - infrastruktura sportowa ( boiska, kort tenisowy) wraz z bezpłatną wypożyczalnią sprzętu sportowego znajdująca się na terenie ośrodka. 10.Zapewnienie bezpłatnie sali do prowadzenie zajęć warsztatowych, przeznaczonej dla jednorazowego użytkowania przez minimum 16 osób, wyposażonej w stoły, krzesła, tablicę, ekran projekcyjny, wraz z poczęstunkiem w postaci ciastek/słonych paluszków itp., kawy, herbaty, wody mineralnej, soków owocowych. 11.Zapewnienie bezpłatnie uczestnikom pobytu obsługi kulturalno - oświatowej, zajęć o charakterze integracyjno- rozrywkowym (ogniska, grillowanie, zabawy taneczne, wieczorki, animacje tematyczne wraz z poczęstunkiem odpowiednim do typu imprezy). 12. Zapewnienie uczestnikom pobytu: - identyfikacji uczestników turnusu poprzez indywidualny system identyfikacji paskowej, - możliwości bezpłatnego skorzystania z pralni 1 raz w trakcie trwania turnusu dla każdego uczestnika, - możliwość bezpłatnego uczestnictwa dzieci w zorganizowanej formie opieki nad dziećmi w postaci miejsca zabaw, zorganizowanych zajęć animacyjnych. 13. Odległość ośrodka od morza maksymalnie 400m. 14. Wykonawca zobowiązuje się do oznakowania miejsc, z których korzystać będą uczestnicy turnusu (pokoje, sala zajęciowa itp.) poprzez umieszczenie plakatów informacyjnych dotyczących projektu oraz współfinansowania przez Unię Europejską (dostarczonych przez Zamawiającego)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w postępowaniuIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.spełniają wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn.zm.), 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z póżn.zm.). 3.w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie usługi podobne, polegające na organizacji turnusu rehabilitacyjnego z programem rekreacyjno- wypoczynkowym dla osób niepełnosprawnych dla grupy nie mniejszej niż 50 osób niepełnoprawnych wraz z opiekunami, a także załączyli dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 4.posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmujące przedmiot zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku dostarczenia zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert winno ono posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów, dokonanej w terminie jak wyżej, 2.wykaz osób uprawnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy wraz z określeniem sposobu reprezentacji podmiotu, o ile nie wynika to z właściwego rejestru lub umowy, 3.aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do oferty pełnomocnictwo, udzielone jednemu z partnerów przez pozostałych Wykonawców, do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowania w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 5.aktualny wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych korzystających z dofinansowania, określony w § 9 -11 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007r w sprawie turnusów rehabilitacyjnych(Dz.U. Nr 230, poz 1694 z późn. zm.), 6.aktualny wpis do rejestru ośrodków, w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych korzystających z dofinansowania, określony w § 14 -15 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007r w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz.U. Nr 230, poz 1694 z późn. zm.), 7.wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz odbiorców, a także załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 do SIWZ, 8.polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 9.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1 6.3, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio , że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty składane przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, wymienione powyżej powinny być wystawione w terminach określonych w § 2 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy , oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25. ust. 1 ustawy pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictwa albo, którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.glogow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Głogowie, ul. Kościuszki 15A, 67-200 Głogów, pok. nr 324 (III piętro)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Głogowie, ul. Kościuszki 15A, 67-200 Głogów, pok. nr 319, sekretariat (III piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu systemowego PCPR Głogów Aktywni życiowo, Aktywni zawodowo; współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- Zakup, dostawa oraz montaż mebli medycznych i socjalnych na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. - powtórka
- ŚWIADCZENIE USŁUGI ASYSTENCKIEJ W MIEJSCU ZAMIESZKANIA DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GŁOGOWIE
- Zakup wielozadaniowego auta dla WOPR Głogów i Młodzieżowej Grupy Ratowniczej
- Wykonanie zadania pn. "Budżet Obywatelski - Koncepcja zagospodarowania placu zabaw przy SP 13 im. Orląt Lwowskich w Głogowie dla dzieci z przedszkola, szkoły i okolic"
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych wraz z infrastrukturą w miejscowości Ruszowice
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem".
- Zatrudnienie kadry do prowadzenia edukacji zbiorowej, zabiegów fizjoterapeutycznych w ramach projektu pn.: "Wydłużenie aktywności zawodowej pracowników gminy Działoszyce - II edycja" - część nr 1.
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem", z podziałem na 8 części z opcją
- Usługi społeczne dla uczestników projektu pn.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MIELNO" Część I
więcej: Usługi rehabilitacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.