eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MieroszówDostawa koksu i węgla kamiennego własnym transportem do placówek oświatowych na terenie Miasta i Gminy Mieroszów



Ogłoszenie z dnia 2007-09-21

Mieroszów: Dostawa koksu i węgla kamiennego własnym transportem do placówek oświatowych na terenie Miasta i Gminy Mieroszów
Numer ogłoszenia: 172871 - 2007; data zamieszczenia: 21.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mieroszów, pl. Niepodległości 1, 58-350 Mieroszów, woj. dolnośląskie, tel. 074 8494318.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa koksu i węgla kamiennego własnym transportem do placówek oświatowych na terenie Miasta i Gminy Mieroszów.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa węgla kamiennego i koksu na potrzeby niżej wymienionych placówek w ilości docelowej: - Szkoła podstawowa w Mieroszowie ul. Wolności 19 koks 60 ton - Szkoła podstawowa w Kowalowej ul. Wałbrzyska 38 koks 30 ton węgiel kamienny 12 ton - Publiczne Gimnazjum w Mieroszowie ul. Żeromskiego 30 koks 60 ton.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 10.32.10.00 - Koks Kod CPV wg słownika 2008: 09.11.30.00 - Koks Oryginalny kod CPV: 10.12.10.00 - Węgiel kamienny Kod CPV wg słownika 2008: 09.11.12.10 - Węgiel kamienny .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, data wykonania i odbiorców. Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą ( 0-1 ), tj. (nie spełnia - spełnia ), w oparciu o dokumenty i oświadczenia stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez wykonawcę, wymagane zgodnie z pkt. opis warunków udziału w postępowaniu niniejszego ogłoszenia.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mieroszow.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający Gmina Mieroszów-Zespół Obsługi Szkół w Mieroszowie 58 - 350 Mieroszów Pl. Niepodległości 1, tel. 074 8494-308, faks 074 8494323 e-mail: urzad@mieroszow.pl , www.bip.mieroszow.pl.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Mieroszowie 58 -350 Mieroszów, Pl. Niepodległości 1,w siedzibie zamawiającego - pok. nr 12 -Zespół Obsługi Szkół w Mieroszowie.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.