eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-28

Giżycko: P/5/07/08
Numer ogłoszenia: 172760 - 2008; data zamieszczenia: 28.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Warszawska 41, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4285271, fax 087 4283677.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/5/07/08.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów do sterylizacji

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.22.22.00 - Szpitalne wyroby papierowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.80.00 - Szpitalne wyroby papierowe Oryginalny kod CPV: 36.73.00.00 - Wyroby do jednorazowego użytku Kod CPV wg słownika 2008: 33.71.00.00 - Perfumy, produkty toaletowe i prezerwatywy .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) zaakceptują warunki umowy oraz pozostałe warunki wymienione w siwz, 6) złożą oświadczenie wykonawcy, że wszystkie zaoferowane wyroby medyczne są dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 7) złożą oświadczenie wykonawcy, że przed zawarciem umowy dostarczy Zamawiającemu dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Polski wszystkie wyroby objęte umową; 8) wykonawcy zobowiązani są do dostarczenia Zamawiającemu wraz z ofertą partii próbnych oferowanych wyrobów medycznych w ilości niezbędnej do dokonania oceny jakości tych wyrobów przez użytkownika. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 oraz załącznik nr 2, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - akceptacja warunków umowy oraz pozostałych warunków wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia ( o wartości minimum 60.000 złotych w okresie 12 miesięcy), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozgiz.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 11-500 Giżycko, ul. Warszawska 41, - Administracja - pokój nr 104 ( sekcja zaopatrzenia ).

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 11-500 Giżycko, ul. Warszawska 41, Administracja - pokój nr 108 ( sekretariat ).

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie 1.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: papiery sterylizacyjne.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.22.00-7.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 80
      • 2. Jakość - 20

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: testy i sprawdziany sterylizacji.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.22.00-7.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 80
      • 2. Jakość - 20

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie 3.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dokumentacja procesu sterylizacji.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.73.00.00-7.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 80
      • 2. Jakość - 20

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie 4.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawy papierowo-foliowe.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.22.00-7.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 80
      • 2. Jakość - 20

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zadanie 5.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kontrola mycia i dezynfekcji termicznej.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.22.00-7.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 80
      • 2. Jakość - 20

    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zadanie 6.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: posterylizacyjne opakowania foliowe.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.22.00-7.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 80
      • 2. Jakość - 20

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.