To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-09
Chorzów: OG 35-34/12 Świadczenie usług utrzymania czystości na rzecz Sądu Rejonowego w Chorzowie, zgodnie z zakresem realizowanych prac, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
Numer ogłoszenia: 172529 - 2012; data zamieszczenia: 09.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 96239 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Chorzowie, ul. dr. Józefa Rostka 2, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3499413, faks 032 3499483.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OG 35-34/12 Świadczenie usług utrzymania czystości na rzecz Sądu Rejonowego w Chorzowie, zgodnie z zakresem realizowanych prac, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania czystości na rzecz Sądu Rejonowego w Chorzowie polegająca na utrzymaniu czystości wewnątrz budynków Sadu Rejonowego w Chorzowie, utrzymanie czystości na zewnątrz budynków Sądu Rejonowego w Chorzowie, odśnieżanie w okresie zimowym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Zamawiający zastrzega że część lub całość zamówienia nie może być powierzone podwykonawcom. 4. Zamawiający nie przewiduje wymagań związanych z realizacją zamówienia o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 5. Parametry techniczne przedmiotu zamówienia: A. Powierzchnia biurowa obiektów OGÓŁEM : 5 065,73 m2 a. budynek przy ul. dr. Józefa Rostka 2 w Chorzowie - 4 291,40 m 2 b. budynek przy ul. Dworcowej 3 w Chorzowie - 363,33 m2 c. budynek przy ul. Pocztowej 20 w Świętochłowicach - 411,00 m2 B. Pozostałe parametry łącznie dla wszystkich obiektów: a) okna uchylno rozwierane o powierzchni (jednostronnej)-677,62 m2 w łącznej ilości 236 sztuk; b) konstrukcje szklano- aluminiowe o powierzchni- 248,79 m2, w tym do jednostronnego mycia 90,00 m2; c) drzwi o powierzchni (jednostronnej)- 449,55 m2 w łącznej ilości 248 sztuk; d) ilość kabin ubikacyjnych łącznie- 65 sztuk; e) podajnik na mydła w płynie- 40 sztuk; f) pojemnik na ręczniki papierowe- 40 sztuk; g) pojemnik na papier toaletowy- 40sztuk; h) ręczniki papierowe: białe, gofrowane, składne w -Z-, wymiar ręcznika 25x23 cm; i) mydło w płynie antybakteryjne; j) papier toaletowy: białość 75%, gofrowany, miękki, średnica tulei 4 cm, gramatura 28-30g/m2, średnica pojemnika na papier 20 cm, szerokość papieru 9 cm; k) elektroniczne odświeżacze powietrza SELECT+ z programatorem, firmy MERIDA- 35 sztuk (programowane są następujące parametry: wkład do 1 szt. odświeżacza producenta wystarcza na 90 dni, przy ustawieniu pracy w godzinach od 6:00 do 14:00, od poniedziałku do piątku); l) Piasek i mieszankę niezamarzającą do posypywania dojść, chodników, przejść, Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć we własnym zakresie i na własny koszt w ilościach niezbędnych do zgodnego z umową wykonania przedmiotu umowy. m) wykładzina PCV -1824,50 m2 n) wykładzina dywanowa- 110,20 m2. o) płytki ceramiczne 3059,20 m2 p) deska barlinecka 40,2 m2 q) beton- 30,9 m2 r) maty wejściowe- 27,5m2(Rostka) + 10,5 m2 (Pocztowa)+ 9,45m2 (Dworcowa) s) powierzchnia zewnętrzna przy budynku ul. Rostka: dziedziniec+chodnik-590m2 t) powierzchnia parkingu przy budynku ul. Rostka: 600 m2 u) powierzchnia zewnętrzna przy budynku ul. Pocztowa: dziedziniec+chodnik-120m2 v) średnio w budynkach w ciągu dnia przebywa: przy ul. Rostka 2- ok. 200 osób; przy ul. Dworcowej 3/1- ok. 30 osób; przy ul. Pocztowej 20- ok. 30 osób. 6. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłową realizację przedmiotu umowy. b) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i p. poż. jak i innych obowiązujących u Zamawiającego. c) Wykonawca jest zobowiązany do terminowego i należytego wykonywania usług i czynności będących przedmiotem niniejszej umowy. d) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia kompletnego kierownictwa, odpowiedniej siły roboczej, materiałów, sprzętu i innych urządzeń w ilościach niezbędnych do terminowego i zgodnego z umową wykonania prac oraz usunięcia wad w przypadku ich stwierdzenia. e) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania na bieżąco ładu i porządku oraz zabezpieczenia mienia znajdującego się w pomieszczeniach Zamawiającego. f) Wykonawca zobowiązany jest do doprowadzenia do należytego stanu pomieszczeń po zakończonej pracy. g) Do obowiązków pracowników Wykonawcy należy pobieranie i kwitowanie kluczy jak i zdawanie ich po zakończonej pracy w biurze ochrony obiektu za pokwitowaniem. h) Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody spowodowane przez pracowników Wykonawcy z chwilą pobrania kluczy z biura ochrony obiektu. i) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. j) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Z ramienia Wykonawcy zostanie wyznaczona osoba odpowiedzialna bezpośrednio za realizacje usługi zwana w dalszej części specyfikacji -pełnomocnikiem Wykonawcy-, która będzie sprawowała nadzór nad pracownikami Wykonawcy świadczącymi usługę w godzinach popołudniowych na obiektach Sądu, pozostając jednocześnie w stałym kontakcie z Kierownikiem Oddziału Gospodarczego. W przypadku jakichkolwiek uwag bądź zastrzeżeń Kierownik Oddziału Gospodarczego powiadamiać będzie o zaistniałym fakcie Pełnomocnika Wykonawcy. Pełnomocnikiem może zostać wyznaczona jedna z osób bezpośrednio wykonujących czynności wynikające z zakresu realizowanych prac, załącznik nr 1 do SIWZ. k) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. l) Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia samodzielnie - bez podwykonawców. m) Zamawiający wymaga aby wszelkie środki konieczne do wykonania usługi w tym czyszczące, konserwacyjne, dezynfekcyjne oraz wszelkie inne urządzenia niezbędne do wykonania zlecenia zabezpieczał Wykonawca. n) Wykonawca jest zobowiązany do stałego zapewnienia pracownikom wykonującym przedmiot umowy zaopatrzenia w środki pozwalające na wykonanie w należyty sposób przedmiotu zamówienia. o) Pasty (polimerów) do podłóg należy używać antypoślizgowej z atestem. p) Zamawiający wymaga aby osoby realizujące usługę w imieniu Wykonawcy były nie karane. q) Wykonawca w ramach wynagrodzenia dostarcza i na bieżąco uzupełnia papier toaletowy w ubikacjach, mydło w płynie i ręczniki papierowe przy umywalkach dostarcza wkłady do elektronicznych odświeżaczy powietrza. r) Wykonawca wyposaża pracowników w jednolity ubiór roboczy oraz imienne identyfikatory, które należy nosić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. s) Przewidziane do realizacji usług sprzątania osoby:- posiadają odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie, zostaną przeszkolone przez Wykonawcę z zasad bhp i w zakresie ryzyka zawodowego na stanowisku pracy; będą wyposażone w niezbędny do realizacji usługi, sprawny technicznie, spełniający wymogi bhp, nowoczesny sprzęt, jednolitą odzież ochronną, identyfikatory i dobrej jakości, dopuszczone do obrotu środki czystości niezbędne do realizacji zamówienia. t) Wykonawca zatrudni osoby do wykonywania usługi o nienagannej opinii. u) Wykonawca zobowiązany do przedstawienia aktualnych zaświadczeń o niekaralności pracowników skierowanych do wykonania zamówienia na żądanie Zamawiającego. v) W przypadku, gdy w czasie realizacji przedmiotu zamówienia zajdzie konieczność zatrudnienia innego pracownika, Wykonawca zobowiązany jest na piśmie nie później niż w terminie 2 dni roboczych przed przystąpieniem nowego pracownika do pracy poinformować Zamawiającego o wykonywaniu pracy przez wskazaną osobę, podając jej imię nazwisko oraz numer dowodu osobistego. Niedopuszczalne jest oddelegowanie przez Wykonawcę pracownika bez poinformowania Zamawiającego. Zamawiający może nie wyrazić zgody na przystąpienie do wykonywania usługi pracownika wskazanego przez Wykonawcę. Pełnomocnik Wykonawcy zobowiązany jest zapoznać nowego pracownika z zakresem wykonywanych prac oraz ze strukturą obiektów Zamawiającego. w) Zarówno Wykonawca jak i pracownicy świadczący usługę w obiektach Sądu Rejonowego zobowiązani są do zachowania tajemnicy, co do dokumentów znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach oraz zakazuje się wynoszenia jakichkolwiek dokumentów z budynku Sądu. x) Faktura za wykonaną usługę wystawiona będzie każdorazowo na koniec miesiąca, w którym Wykonawca świadczył usługę dla Zamawiającego. Podstawą do wystawienia faktury VAT będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru usługi sprzątania, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Protokół ten będzie podpisywany przez obie strony w terminie pomiędzy 26 a 30 dniem każdego miesiąca. Harmonogram kontroli wykonywanych prac, będzie załącznikiem do protokołu odbioru usługi sprzątania. Celem kontroli wykonywanych usług, harmonogram będzie uzupełniany przez Kierownika Oddziału Gospodarczego po upływie terminów wykonania usług przewidzianych w zakresie realizowanych prac oraz podpisywany y) Do obowiązków Zamawiającego należy udostępnienie Wykonawcy pomieszczeń biurowych wraz z kluczami. z) Zamawiający nie narzuca Wykonawcom formy zatrudniania. W celu realizacji usługi Wykonawca winien dysponować pracownikami zatrudnionymi według form przewidzianych prawem. Zamawiający wymaga stabilności stanu osobowego do wykonywania przedmiotu zamówienia, odpowiednich kwalifikacji i umiejętności, solidności i rzetelności. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za swoich pracowników, a także narażony jest na kary umowne z tytułu niewłaściwego świadczenia usługi. aa) Do kontroli pracy pracowników Wykonawcy upoważnione są następujące osoby: - Prezes Sądu Rejonowego; - Kierownik Finansowy Sądu; - Kierownik Oddziału Gospodarczego; - Kierownictwo Wykonawcy, Pełnomocnik Wykonawcy oraz inne służby kontrolne wyznaczone przez Wykonawcę..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.60.00 - Usługi czyszczenia sprzętu telefonicznego 90.91.31.00 - Usługi czyszczenia zbiorników 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CENTRUM OCHRONY SECURITY" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"CENTRUM OCHRONY SECURITY" SP. Z O.O.
- Centrum Ochrony Security Sp. z o.o., ul. Jabłoniowa 5a, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 172330,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 114890,05
Oferta z najniższą ceną: 114890,05 / Oferta z najwyższą ceną: 205193,66
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- "Stworzenie oraz kompleksowe prowadzenie Akademii piłkarskiej na Superauto.pl Stadionie Śląskim w Chorzowie"
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej "Nadzieja" w Chorzowie w okresie od 01 lipca do 31 grudnia 2025r.
- Rozbiórka siedmiu budynków na terenie Muzeum "Górnośląski Park Etnograficzny w Chorzowie", wraz z utylizacją płyt elewacyjnych zawierających azbest (eternit), w ramach projektu "Skarbiec Dziedzictwa".
- Remont sanitariatu w Technikum Mechaniczno - Elektrycznym, ul. St. Batorego 37, 41-506 Chorzów
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 5 w Chorzowie, ul. Poniatowskiego 27 - I/2025
- Adaptacja sal na potrzeby kształcenia zawodowego (technik hotelarstwa) w Zespole Szkół Gastronomiczno-Usługowych w Chorzowie
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych, gospodarczych i sanitarnych na ogólnej powierzchni 200,00 m2 w budynku biurowym OD nr 2 w Sędławkach, Sędławki 4a - postępowanie II
- Eksploatacja i konserwacja fontann oraz tężni na terenie miasta Zabrze
- PRACE PODWODNE POLEGAJĄCE NA CZYSZCZENIU ZBIORNIKÓW ODRARIUM I BASENU FOK W ZOO WROCŁAW SP. Z O.O.
- Sprzątanie pomieszczeń Centrum Usług Społecznych w Koszalinie - część II
- Kompleksowe sprzątanie budynków Akademii Nauk Stosowanych Angelusa Silesiusa
- Bieżące utrzymanie zbiorników wodnych administrowanych przez Urząd Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy w okresie 1 064 dni od dnia 01.01.2026 r.
więcej: Usługi czyszczenia okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.