Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-08
Katowice: Dostawa: odczynników, drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
Numer ogłoszenia: 172403 - 2009; data zamieszczenia: 08.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach , ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2083547, faks 032 2083568.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sum.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa: odczynników, drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz sprzętu medycznego jednorazowego użytku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa odczynników, drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Katedry i Zakładu Biofarmacji SUM o parametrach zgodnych ze Specyfikacją asortymentowo - cenową stanowiącą załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji w ramach realizacji projektu Polimerowe chirurgiczne systemy resorbowane z pamięcią kształtu.Zamawiający przedmiot zamówienia podzielił na 8 Pakietów: Pakiet nr 1 - Odczynniki przeznaczone do hodowli komórkowych Pakiet nr 2 - Hodowle komórkowe Pakiet nr 3 - Plastikowe akcesoria do hodowli komórkowych i tkankowych Pakiet nr 4 - Końcówki i akcesoria do pipet Pakiet nr 5 - Plastikowe akcesoria laboratoryjne Pakiet nr 6 - Fibroblasty ludzkie Pakiet nr 7 - Odczynniki do przeprowadzenia reakcji łańcuchowej polimerazy Pakiet nr 8 - Zestaw do izolacji RNA.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy1.1. posiadają uprawnienia do określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych;a w szczególności:1.5. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Dla potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - niżej wymienione dokumenty należ y dołączyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę : 2.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej-wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;2.2. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;2.3. aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;2.4. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów prawo do reprezentowania Wykonawcy. 3 . W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda: 3.1.Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć:a) Kserokopia certyfikatu ISO 9001:2000 dotyczącego systemu wytwarzania produktów (dla pakietu nr 1,2,3,4,5 oraz 8;b) Kserokopia certyfikatu ISO 11137 (dla zadania nr 3 poz. 1,4 oraz 6)c) Katalogi, foldery lub karty techniczne zawierające parametry techniczne oferowanego asortymentu potwierdzające spełnienie wymagań stawianych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza złożenie tych dokumentów (tj. katalogów, folderów lub kart technicznych) w języku angielskim. 6. Kwestię składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, reguluje §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sum.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych, Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, ul. Poniatowskiego 15, pokój 411, piętro IV..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, 40-055 Katowice, ul. Poniatowskiego 15- Kancelaria Główna pokój nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, a dotyczy projektu Polimerowe chirurgiczne systemy resorbowalne z pamięcią kształtu nr umowy o dofinansowanie UDA-POIG.01.03.01-00-123/08-01 z dnia 25 lutego 2009 realizowanego w ramach Działania 1.3, Poddziałania 1.3.1 Projekty rozwojowe..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odczynniki przeznaczone do hodowli komórkowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynniki przeznaczone do hodowli komórkowych. Opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zgodne z załącznikiem nr 2.1 - Specyfikacją asortymentowo-cenową..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Hodowle komórkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa hodowli komórkowych. Opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zgodne z załącznikiem nr 2.2 - Specyfikacją asortymentowo-cenową..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Plastikowe akcesoria do hodowli komórkowych i tkankowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa plastikowych akcesorii do hodowli komórkowych i tkankowych. Opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zgodne z załącznikiem nr 2.3 - Specyfikacją asortymentowo-cenową..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Końcówki i akcesoria do pipet.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa końcówek i akcesorii do pipet. Opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zgodne z załącznikiem nr 2.4 - Specyfikacją asortymentowo-cenową..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Plastikowe akcesoria laboratoryjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa plastikowych akcesorii laboratoryjnych. Opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zgodne z załącznikiem nr 2.5 - Specyfikacją asortymentowo-cenową..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: FIBROBLASTY LUDZKIE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fibroblastów ludzkich. Opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zgodne z załącznikiem nr 2.6 - Specyfikacją asortymentowo-cenową..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Odczynniki do przeprowadzenia reakcji łańcuchowej polimerazy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do przeprowadzenia reakcji łańcuchowej. Opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zgodne z załącznikiem nr 2.7 - Specyfikacją asortymentowo-cenową..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zestaw do izolacji RNA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawu do izolacji RNA. Opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zgodne z załącznikiem nr 2.8 - Specyfikacją asortymentowo-cenową..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa dwóch zestawów GNSS RTK z kontrolerem LTE
- Wykonanie naprawy stropu na poziomie +6,50 m w budynku basztowej wieży wyciągowej szybu I dla Polskiej Grupy Górniczej S.A Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Dostawa oprogramowania
- Dostawa subskrypcji, wsparcie techniczne oraz asysta techniczna Wykonawcy dla rozwiązania antywirusowego stosowanego w WFOŚiGW w Katowicach lub rozwiązania równoważnego
- Jednorazowa dostawa sprzętu medycyny taktycznej dla jednostki organizacyjnej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE I NAPRAWY ELEMENTÓW KONSTRUKCYJNYCH, ODWODNIENIA, WYPOSAŻENIA I URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU NA OBIEKTACH INŻYNIERSKICH W CIĄGU SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych i chemicznych oraz wyrobów diagnostycznych.
- Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi oraz innych materiałów laboratoryjnych
- "Dostawa odczynników laboratoryjnych i testów diagnostycznych- 4 postępowanie"
- "Dostawa jednorazowych materiałów medycznych do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników
- Zamówienie na dostawę sprzętu i wyposażenia do pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół im. Św. Kingi w Łącku w ramach projektu pn.: "Poprawa infrastruktury szkół ponadpodstawowych Powiatu (...)"
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





