eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PszczynaTermomodernizacja budynku Zespołu Szkół Samochodowych zlokalizowanego przy ul. Poniatowskiego 2 w Pszczynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-25

Pszczyna: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Samochodowych zlokalizowanego przy ul. Poniatowskiego 2 w Pszczynie
Numer ogłoszenia: 172265 - 2008; data zamieszczenia: 25.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, fax 032 4492345.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Samochodowych zlokalizowanego przy ul. Poniatowskiego 2 w Pszczynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy części, w sposób umożliwiający składanie ofert częściowych. CZĘŚĆ I. ROBOTY BUDOWLANE W zakres I części wchodzą m. in. roboty budowlane polegające na: a. Robotach demontażowych istniejącego pokrycia dachowego wraz z elementami więźby b. Termomodernizacja dachu nad budynkiem głównym z wykorzystaniem wełny mineralnej grubości 20cm wraz z wymianą pokrycia dachowego i niezbędnymi robotami w obrębie konstrukcji dachu ~364m2 c. Termomodernizacja stropodachu części dobudowanej z wykorzystaniem styropianu laminowanego grubości 15cm wraz z niezbędnymi robotami w obrębie konstrukcji dachu ~21m2 d. Przemurowanie kominów ~10m3 e. Wymiana stolarki okiennej ~87m2 CZĘŚĆ II. ROBOTY INSTALACYJNE W zakres II części wchodzą roboty związane z wymiana instalacji centralnego ogrzewania i modernizacji kotłowni: a. Demontaż i montaż nowych grzejników i instalacji centralnego ogrzewania 38szt. b. Modernizacja kotłowni - (przeponowe naczynie wzbiorcze Reflex, pompa obiegowa Grundfos, zawór mieszający WITA) - 1 kpl. CZĘŚĆ III. MALOWANIE ELEWACJI W zakres III części wchodzą m. in. roboty budowlane polegające na: a. Gruntowanie starych tynków elewacyjnych - ~692 m2 b. Malowanie farbą silikonową elewacyjną, w dwóch kolorach (zgodnie z istniejącą kolorystyką) - ~692 m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Oryginalny kod CPV: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.10 - Malowanie budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: A. Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 UPZP. a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 1. wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 25.07.2008r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 1.1. w przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o realizację części I zamówienia: ROBOTY BUDOWLANE: wykonanie co najmniej 2-ch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. robót ogólnobudowlanych w budynkach użyteczności publicznej lub w budynkach wielorodzinnych obejmujących łącznie: 1.1.1 wykonanie lub przebudowę konstrukcji więźby dachowej 1.1.2 wykonanie pokryć połaci dachowej (w tym co najmniej jeden z dachówki) o wartości min. 150.000 zł brutto każda. Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie 1.2. w przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o realizację części II zamówienia: ROBOTY INSTALACYJNE: wykonanie co najmniej 2-ch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. robót instalacyjnych wewnętrznych w budynkach użyteczności publicznej lub w budynkach wielorodzinnych o wartości robót min 110.000 złotych brutto każda. Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 1.3. w przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o realizację części III zamówienia: MALOWANIE ELEWCJI - Zamawiający nie wymaga udokumentowania posiadanego doświadczenia. 2. dysponują osobą/osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 2.1. W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o realizację części I zamówienia ROBOTY BUDOWLANE i części III zamówienia MALOWANIE ELEWACJI: 2.1.1. Osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, posiadających prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 2.1.2. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kserokopie, potwierdzone za zgodność z oryginałem, powyższych uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 2.2. W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o realizację części II zamówienia ROBOTY INSTALACYJNE: 2.2.1. osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, posiadających prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 2.2.2. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kserokopie, potwierdzone za zgodność z oryginałem, powyższych uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (dotyczy wszystkich części zamówienia). d. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 UPZP Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: 1. Wypełnionego i podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art. 24 ust.1-4 i art. 22. ust. 1 ustawy PZP) zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: 1. Wykazu osób i podmiotów (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Warunek minimalny: 1.1. W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o realizację części I zamówienia ROBOTY BUDOWLANE i części III zamówienia MALOWANIE ELEWACJI a. 1 osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, posiadających prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. b. Do powyższej listy należy załączyć potwierdzone kserokopie uprawnień w/w osoby oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 1.2. W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o realizację części II zamówienia ROBOTY INSTALACYJNE: a. 1 osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, posiadających prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. b. Do powyższej listy należy załączyć potwierdzone kserokopie uprawnień w/w osoby oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 2. Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym: Warunek minimalny: 2.1. w przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o realizację części I zamówienia ROBOTY BUDOWLANE: wykonanie co najmniej 2-ch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. robót ogólnobudowlanych w budynkach użyteczności publicznej lub w budynkach wielorodzinnych obejmujących łącznie: a. wykonanie lub przebudowę konstrukcji więźby dachowej b. wykonanie pokryć połaci dachowej (w tym co najmniej 1 z dachówki) o wartości min. 150.000 zł brutto każda. Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie 2.2. w przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o realizację części II zamówienia ROBOTY INSTALACYJNE: wykonanie co najmniej 2-ch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. robót instalacyjnych wewnętrznych w budynkach użyteczności publicznej lub w budynkach wielorodzinnych o wartości robót min 110.000 złotych brutto każda. Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Pszczynie. 43-200 Pszczyna, ul. 3-go Maja 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Starostwie Powiatowym w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres : Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja10 43-200 Pszczyna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I. ROBOTY BUDOWLANE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I. ROBOTY BUDOWLANE W zakres I części wchodzą m. in. roboty budowlane polegające na: a. Robotach demontażowych istniejącego pokrycia dachowego wraz z elementami więźby b. Termomodernizacja dachu nad budynkiem głównym z wykorzystaniem wełny mineralnej grubości 20cm wraz z wymianą pokrycia dachowego i niezbędnymi robotami w obrębie konstrukcji dachu ~ 364 m kw c. Termomodernizacja stropodachu części dobudowanej z wykorzystaniem styropianu laminowanego grubości 15cm wraz z niezbędnymi robotami w obrębie konstrukcji dachu ~21 m kw d. Przemurowanie kominów ~ 10 m sześciennych e. Wymiana stolarki okiennej ~87 m kw.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4, 45.32.00.00-6, 45.26.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II. ROBOTY INSTALACYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ II. ROBOTY INSTALACYJNE W zakres II części wchodzą roboty związane z wymiana instalacji centralnego ogrzewania i modernizacji kotłowni: a. Demontaż i montaż nowych grzejników i instalacji centralnego ogrzewania 38szt. b. Modernizacja kotłowni - (przeponowe naczynie wzbiorcze Reflex, pompa obiegowa Grundfos, zawór mieszający WITA) - 1 kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.30.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III. MALOWANIE ELEWACJI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ III. MALOWANIE ELEWACJI W zakres III części wchodzą m. in. roboty budowlane polegające na: a. Gruntowanie starych tynków elewacyjnych - ~692 m2 b. Malowanie farbą silikonową elewacyjną, w dwóch kolorach (zgodnie z istniejącą kolorystyką) - ~692 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.