Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-20
Katowice: Usługa transmisji danych (w warstwie II) pomiędzy siedzibą Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Katowicach przy ul. Kossutha 13 a wskazanymi lokalizacjami Śląskiego OW NFZ.
Numer ogłoszenia: 172190 - 2007; data zamieszczenia: 20.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki, ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 7351547, 7351637, fax 032 7351636.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nfz-katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa transmisji danych (w warstwie II) pomiędzy siedzibą Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Katowicach przy ul. Kossutha 13 a wskazanymi lokalizacjami Śląskiego OW NFZ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa transmisji danych (w warstwie II) pomiędzy siedzibą Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Katowicach przy ul. Kossutha 13 a wskazanymi lokalizacjami Śląskiego OW NFZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.31.80.00 - Usługi przesyłu danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.31.80.00 - Usługi przesyłu danych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp oraz spełniają warunki z art. 22 ust. 1 pzp. Spełnienie warunków będzie oceniane na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wymienionych w pkt VI.B SIWZ oraz złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pzp, zgodnie z zasadami przyjętymi w SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, winien przedstawić dokument wymieniony w pkt VI.B ppkt 1 SIWZ (lub odpowiednio w ppkt 4 SIWZ). W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, winien przedstawić dokumenty wymienione w pkt VI.B ppkt 2 i 3 SIWZ. Dokumenty te mają potwierdzić, że Wykonawca spełnia następujące warunki podmiotowe: -wykonanie minimum trzech (3) zamówień polegających na świadczeniu usługi transmisji danych patrz pkt VI.B. ppkt 2 SIWZ, - potwierdzenie za pomocą dokumentu, że min. 3 zamówienia wykazane w formularzu nr 3 zostały wykonane należycie - patrz pkt VI.B ppkt 3 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie, o którym mowa w pkt. VI.A o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, a wymagane przez zamawiającego, wyszczególnione w pkt. VI.B SIWZ. A. OŚWIADCZENIA: Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pzp (treść oświadczenia znajduje się w formularzu oferty). B. DOKUMENTY: ·Wykonawcy powinni dołączyć do oferty niżej wymienione dokumenty. Dokumenty te - zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Dz. U. Nr 87, poz. 605 - Wykonawca przedstawia w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.wykaz usług (formularz nr 3) wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości (brutto w złotych), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Pod pojęciem wykonana usługa odpowiadająca swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć usługę transmisji danych w oparciu o jeden z protokołów wymienionych poniżej: 1frame-relay , lub 2frame- relay z wykorzystaniem Multilink (FRF.16) lub 3.ATM i frame-relay lub 4.VLAN ethernet - o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto, zrealizowaną, tj. zakończoną przez Wykonawcę /przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/. Pod pojęciem wykonywana usługa odpowiadająca swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć usługę transmisji danych w oparciu o jeden z protokołów wymienionych poniżej: 5.frame-relay , lub 6.frame- relay z wykorzystaniem Multilink (FRF.16) lub 7.ATM i frame-relay lub 8.VLAN ethernet -będącą w trakcie realizacji (usługę aktualnie świadczoną), której pewna część o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto została już zrealizowana przez Wykonawcę przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawca obowiązany jest wykazać minimum trzy (3) takie zamówienia poparte dokumentem potwierdzającym, że usługa (lub jej zrealizowana już część, w przypadku usługi wykonywanej) została wykonana należycie. Zamawiający będzie brał pod uwagę jedynie usługi potwierdzone dokumentem stwierdzającym należyte wykonanie. Dokument należy załączyć do oferty. 3.Dokumenty potwierdzające, że min. 3 usługi wykazane w formularzu nr 3 zostały wykonane należycie. Dokumenty takie winien być wystawiony przez odbiorcę zamówienia, tj. podmiot, na rzecz którego zamówienie (usługa) zostało wykonane lub jest wykonywane nadal. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z zasadami opisanymi w §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Dz. U. Nr 87, poz. 605. Do oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (występujących wspólnie) dokument wymieniony pod lit. B ppkt 1 należy załączyć w odniesieniu do każdego z Wykonawców odrębnie, co oznacza, że każdy z Wykonawców osobno obowiązany jest spełnić warunek potwierdzany ww. dokumentem. Warunki potwierdzane dokumentami wymienionymi pod lit. B ppkt 2 i 3 Wykonawcy mogą spełnić łącznie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą załączyć do oferty pełnomocnictwo. Zgodnie z art. 23 ust. 2 pzp Wykonawcy tacy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa winien odpowiadać zasadom określonym w pkt X. B SIWZ dla pełnomocnictw
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Nakład pracy po stronie Zamawiającego konieczny do dostosowania posiadanej infrastruktury do świadczenia usługi - - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski OW NFZ ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Katowicach, ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój 004 (parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Przeprowadzenie szkolenia "Obsługa robotów Kuka" w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- Przeprowadzenie szkolenia "Obsługa i programowanie sterowników PLC (Siemens)" w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- Usługi sprzętem ciężkim w zakresie obsługi zwałów węgla i sprzedaży drobnicowej w okresie 24 m-cy dla PGG S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki - Staszic, z podziałem na zadania.
- Przebudowa nawierzchni jezdni ul. Iłłakowiczówny w Katowicach
- BUDOWA CHODNIKA WZDŁUŻ DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 937
- ZAKUP ODZIEŻY NA POTRZEBY ŚLĄSKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W KATOWICACH
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.