eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawa MazowieckaUsługi sprzętowo-transprtowe i dostawy materiałów technologicznych do zimowego utrzymana dróg w sezonie 2007/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-20

Rawa Mazowiecka: Usługi sprzętowo-transprtowe i dostawy materiałów technologicznych do zimowego utrzymana dróg w sezonie 2007/2008
Numer ogłoszenia: 172106 - 2007; data zamieszczenia: 20.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Rawskiego, pl. Wolności 1, 96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie, tel. 046 8144631, fax 046 8144631.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatrawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzętowo-transprtowe i dostawy materiałów technologicznych do zimowego utrzymana dróg w sezonie 2007/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług sprzętowo-transportowych i dostaw materiałów do zimowego utrzymania dróg powiatowych zamiejskich na terenie powiatu rawskiego w sezonie 2007/2008 . Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.. A/ Opis części zamówienia z przewidywanymi zakresami usług : Zadanie nr 1 Nośnik samochodowy typu Kamaz, Jelcz, Liaz do zamontowania piaskarki typu P1, nr inw. 104 i pługa średniego (osprzęt zamawiającego); praca piaskarką - 4500km, praca pługiem -4000km, dyżur-100godz, dyspozycyjność - 150godz. Zadanie nr 2 Nośnik samochodowy typu Kamaz, Jelcz, Liaz do zamontowania piaskarki typu P1, nr inw. 105 i pługa średniego (osprzęt zamawiającego); praca piaskarką - 4500km, praca pługiem - 4000km, dyżur - 100godz, dyspozycyjność - 150 godz. Zadanie nr 3 Nośnik samochodowy typu Kamaz, Jelcz, Liaz do zamontowania piaskarki typu P1, nr inw. 109 i pługa średniego (osprzęt zamawiającego); praca piaskarką - 4500km, praca pługiem - 4000km, dyżur - 100godz, dyspozycyjność - 150 godz. Zadanie nr 4 Nośnik samochodowy typu Kamaz, Jelcz, Liaz do zamontowania piaskarki typu P1, nr inw. 113 i pługa średniego (osprzęt zamawiającego); praca piaskarki - 4500km, praca pługiem - 4000km, dyżur - 100 godz, dyspozycyjność - 150 godz. Zadanie nr 5 Nośnik samochodowy typu Kamaz, Jelcz do zamontowania piaskarki typu P3. nr inw. 129 i pługa średniego (osprzęt zamawiającego) ; praca piaskarką - 4500 km, praca pługiem- 4000km, dyżur - 100godz, dyspozycyjność - 150 godz. Zadanie nr 6 Nośnik samochodowy z piaskarką i pługiem średnim (nośnik i osprzęt wykonawcy); praca piaskarką - 4500km, praca pługiem - 4000km, dyżur - 100godz, dyspozycyjność - 150 godz. Zadanie nr 7 Nośnik samochodowy typu Tatra, Jelcz do zamontowania pługa klinowego, nr inw. 41 (osprzęt zamawiającego); praca pługiem - 200godz, dyżur - 50 godz, dyspozycyjność - 100 godz. Zadanie nr 8 Nośnik samochodowy wraz z płgiem klinowym wykonawcy ; praca pługiem - 200godz, dyżur - 50godz, dyspozycyjność-100godz. Zadanie nr 9 Sprzęt (ładowarka typu np. Ostrówek) do przygotowania i załadunku materiałów; praca ładowarką - 400 godz, dyżur - 150 godz, dyspozycyjność - 400godz. Zadanie nr 10 Równiarka do odśnieżania i zrywania naboju na terenie gm: Cielądz, Regnów, Sadkowice; praca równiarką - 200godz. Zadanie nr 11 Równiarka do odśnieżania i zrywania naboju na terenie gm : Rawa Mazowiecka, Biała Rawska; praca równiarką - 200godz. Zadanie nr 12 Sprzęt typu koparko-ładowarka (np. FADROMA, CATAPILER) do odśnieżania i załadunku śniegu; praca ładowarką - 100godz. B/ Opis części zamówienia z przewidywanymi ilościami dostaw : Zadanie nr 13 Dostawy piasku do zwalczania śliskości zimowej w ilości 2200Mg. Zadanie nr 14 Dostawy soli drogowej DR do zwalczania śliskości zimowej w ilości 550Mg.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń Oryginalny kod CPV: 28.81.39.10 - Materiały do konserwacji nawierzchni w sezonie zimowym Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.39.10 - Materiały do konserwacji nawierzchni w sezonie zimowym .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 14.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy , - zapewniają całodobową dyspozycyjność, - zapewniają łączność telefoniczną. 2. Wykonawca ma obowiązek dostarczenia dowodów na to, że spełnia wymagania określone w SIWZ. I. Potencjał kadrowy - Wykonawca ma do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel z ważnymi uprawnieniami ( kierowców do obsługi pługopiaskarek, operatorów do obsługi ładowarek, operatorów do obsługi równiarek, kierowców i sprzęt do załadunku i dostarczenia materiałów technologicznych). II. Doświadczenie - Posiadają doświadczenie zawodowe oraz w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia wykonali co najmniej jedną usługę lub dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom lub dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, wyszczególniony w opisie przedmiotu zamówienia - dotyczy od zadania nr 1 do zadania nr 14. III. Sprzęt - Posiadają lub mają dostęp ( przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) w pełni sprawny, po 1 szt do określonego numeru zadania w zamówieniu nośnik samochodowy lub sprzęt. Jeden nośnik samochodowy może wystąpić tylko w jednym zadaniu. Mają własną kopalnię lub dostęp do posiadacza materiałów wymienionych w zadaniach nr 13 i nr 14 i niezbędną ilość samochodów samowyładowczych do transportu materiałów w ilości zapewniającej ciągłość robót. Wykonawca przystępując do udzielenia mu kilka zadań w zamówieniu, składa na każde zadanie osobną ofertę. Wykonawca może podać inny nośnik (markę pojazdu) niż została zaproponowana przez zamawiającego przy założeniu, że powierzony mu osprzęt da się zamontować i będzie funkcjonował bez zastrzeżeń. Wykonawca dołączy uzasadnienie swojej propozycji. Za montaż osprzętu na nośniki odpowiada wykonawca (dotyczy od zadania nr 1 do zadania nr 8). Ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu w każdym zadaniu osobno, będzie oparta na ocenie spełniania przez nich wszystkich kryteriów określonych w niniejszej SIWZ , dla każdego zadania osobno i dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów tj. doświadczenia zawodowego, posiadanego nośnika do zamontowania osprzętu w poszczególnych zadaniach, lub sprzętu, lub materiału zgodnego z wymaganymi normami oraz z innych istotnych informacji wskazanych w odpowiedziach wykonawcy, na przekazanych formularzach i dostarczonych dokumentach, winno wynikać jednoznacznie , iż wymienione warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia oddzielnie dla każdego zadania : 1.1. Formularz oferty sporządzony zgodnie z formularzem załączonym (dla zadania od nr 1 do nr 14) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia podpisany przez osobę umocowaną . 1.2. Formularz wyceny sporządzony na formularzu dołączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg. wzoru załącznika nr 2.. 1.4. Dane dotyczące wiarygodności prawnej ekonomicznej oraz technicznej wykonawcy - oryginały bądź kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane ze strony wykonawcy. (1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (2) Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej zamówieniem .Wyciąg z aktualnej koncesji na wydobycie kopaliny - kruszywa naturalnego (piasku) - dotyczy zadania nr 13, z oświadczeniem właściciela kopalni na użyczenie w niezbędnych ilościach tego materiału. (3) Kserokopie dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień - dotyczy zadań nr 9, nr 10, nr 11, nr 12.. (4) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust 1 i 2 ustawy oraz, że spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 oświadczenie. (5) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług lub dostaw, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom i usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu , dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających , że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (min. 1 dokument ) - według wzoru załącznika nr 3.. (6) Wykaz niezbędnego taboru samochodowego, lub taboru samochodowego z osprzętem własnym, lub sprzętu do wykonania zamówienia dla zadania od nr 1 do nr 14 - wg wzoru załącznika nr 4.. 1.5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 1.4. ppkt (1), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 1.6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów , o których mowa , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwiatrawski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Rawie Maz. , ul. Tomaszowska 8 pokój nr 4 : osobiście płatne w kasie zamawiającego, na konto zamawiającego lub za zaliczeniem poczt. Opłata 18,30 PLN+ koszty przesyłki.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Rawie Mazowieckiej, Plac Wolnści 1, pokój nr 1 - Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nośnik samochodowy typu Kamaz, Jelcz, Liaz do zamontowania piaskarki typu P1 nr inw. 104 i pługa średniego (osprzęt zamawiającego) . Praca piaskarką - 4500km, praca pługiem -4000km, dyżur- 100godz, dyspozycyjność -150 godz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nośnik samochodowy typu Kamaz, Jelcz, Liaz do zamontowania piaskarki typu P1 nr inw. 105 i pługa średniego (osprzęt zamawiającego) . Praca piaskarką - 4500km, praca pługiem - 4000km, dyżur - 100godz., dyspozycyjność - 150godz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nośnik samochodowy typu Kamaz, Jelcz, Liaz do zamontowania piaskarki typu P1 nr inw. 109 i pługa średniego (osprzęt zamawiającego) . Praca piaskarką - 4500km, praca pługiem - 4000km, dyżur - 100godz. , dyspozycyjność-150 godz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nośnik samochodowy typu Kamaz, Jelcz, Liaz do zamontowania piaskarki typu P1 nr inw. 113 i pługa średniego (osprzęt zamawiającego) . Praca piaskarką - 4500km, praca pługiem - 4000km, dyżur - 100 godz., dyspozycyjność - 150 godz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nośnik samochodowy typu Kamaz, Jelcz do zamontowania piaskarki typu P1 nr inw. 129 i pługa średniego (osprzęt zamawiającego) . Praca piaskarką - 4500km, praca pługiem - 4000km, dyżur - 100 godz., dyspozycyjność -150godz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nośnik samochodowy z piaskarką i pługiem średnim (osprzęt wykonawcy) Praca piaskarką - 4500km, praca pługiem - 4000km, dyżur - 100godz., dyspozycyjność -150 godz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nośnik samochodowy typu Tatra , Jelcz do zamontowania pługa klinowego nr inw. 41 (osprzęt zamawiającego) Praca pługiem - 200godz., dyżur - 50godz, dyspozycyjność -100godz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nośnik samochodowy z pługiem klinowym (osprzęt wykonawcy) Praca pługiem - 200godz., dyżur - 50godz., dyspozycyjność - 100 godz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ładowarka np. typu Ostrówek do przygotowania i załadunku materiałów Praca ładowarką - 400godz., dyżur - 150 godz., dyspozycyjność - 400 godz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Równiarka do odśnieżania i zrywania naboju na terenie gm. : Regnów, Cielądz, Sadkowice Praca równiarką - 200 godz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11- świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Równiarka do odśnieżania i zrywania naboju na terenie gm. : Rawa Mazowiecka, Biała Rawska Praca równiarką - 200 godz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12- świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt (koparko-ładowarka typu FADROMA lub CATERPILLER) do odśnieżania i załadunku śniegu Praca koparko-ładowarką - 100 godz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13 - dostawy materiału technologicznego do zimowego utrzymania dróg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Piasek do zwalczania śliskośc zimowej w seznie 2007/2008 z dostawą do bazy Obwodu Drogweg w Białej Rawskiej w ilości 2200Mg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.39.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14 - dostawy materiału technologicznego do zimowego utrzymania dróg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy soli drogowej DR do bazy Obwodu Drogowego w Białej Rawskiej do zwalczania śliskości zimowej w sezonie 2007/2008 w ilości 550Mg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.39.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.