eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaKampania informacyjno-promocyjna.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-25

Warszawa: Kampania informacyjno-promocyjna.
Numer ogłoszenia: 172070 - 2008; data zamieszczenia: 25.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6947503, fax 022 6946671.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.premier.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kampania informacyjno-promocyjna..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Kampania informacyjno-promocyjna, w tym: 1) Opracowanie znaku graficznego reklamującego realizację projektu całościowego. 2) Cykliczna publikacja informacji o przebiegu i rezultatach projektu całościowego, w tym: a) publikacja w prasie specjalistycznej, b) publikacja w internecie. 3) Publikacja i dystrybucja materiałów informacyjnych i edukacyjnych nt. wybranych aspektów zarządzania jakością, powstałych w ramach sieci Unii Europejskiej ds. administracji publicznej EUPAN, w tym: a)wydawnictwo Wspólna Metoda Oceny CAF 2006. Doskonalenie organizacji poprzez samoocenę, b) wydawnictwo Zarządzanie satysfakcją klienta, c) wydawnictwo Seven Steps to a Citizen Charter including Service Standards. 4) Publikacja i dystrybucja broszury informacyjnej, w tym: a) poświęconej realizowanemu projektowi całościowemu w języku polskim i angielskim, b) poświęconej Wspólnej Metodzie Oceny w języku polskim. 5) Wykonanie materiałów biurowych dystrybuowanych w trakcie realizacji zadań w ramach poszczególnych komponentów projektu całościowego, w tym: a) plakat (2 000 sztuk), b) notes w okładce na sprężynce (1 750 sztuk), c) długopis metalowy (1 750 sztuk), d) torba na gadżety (1 750 sztuk), e) bloczek samoprzylepny (1 750 sztuk), f) zakładka indeksująca (1 750 sztuk), g) masowe urządzenie magazynujące (pendrive) (1 750 sztuk). Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Poprawa zdolności zarządczych w urzędach administracji rządowej, realizowanego przez KPRM w ramach Działania 5.1, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, który jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego. W zatwierdzonym wniosku o dofinansowanie realizacji projektu, w części budżet projektu, zapisano kwotę 414 950,00 złotych brutto. Oferowane materiały biurowe muszą być fabrycznie nowe i winny spełniać swoje przeznaczenie. Zamawiający żąda dołączenia od oferty próbek materiałów biurowych, które będą produkowane w ramach zamówienia, poza plakatem i bloczkiem samoprzylepnym, tj.: notes w okładce na sprężynce, długopis metalowy, torba na gadżety, zakładka indeksująca, masowe urządze-nie magazynujące - pendrive, w ilości jednej sztuki każdego z materiałów - z jakimkolwiek nadrukiem, naniesionym tą samą metodą, która będzie zastosowana przy umieszczaniu np. tytułu projektu całościowego. Koszt przygotowania i dostarczenia próbek ponosi Wykonawca. Zamawiający zwróci, na wniosek Wykonawcy, którego oferta nie została wybrana, złożone przez niego próbki.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.41.00.00 - Usługi reklamowe Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.10.00 - Usługi reklamowe Oryginalny kod CPV: 22.46.20.00 - Materiały reklamowe Kod CPV wg słownika 2008: 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta zabezpieczona wadium w wysokości: 6 500 zł ( sześć tysięcy pięćset złotych )..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy pzp, tj.: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 (dwóch) usług, polegających na przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii informacyjno-promocyjnej, w tym min. opracowaniu i dystrybucji materiałów informacyjno-promocyjnych z nadrukiem - publikacji, ulotek i materiałów biurowych, każdej o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie, b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - zapewnią min. 5 - osobowy zespół zadaniowy, w tym: a. 1 ( jednego ) kierownika zespołu, pełniącego funkcję koordynatora realizowanego zamówienia, posiadającego doświadczenie w kierowaniu min. 1 ( jednym) zamówieniem, polegającym na przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii informacyjno-promocyjnej, w tym min. opracowaniu i dystrybucji materiałów informacyjno-promocyjnych - publikacji, ulotek i materiałów biurowych, b. 4 ( czterech ) pracowników zespołu zadaniowego, w tym: 1 ( jedną ) osobę, posiadającą min. rok doświadczenia w grafice komputerowej, 1 ( jedną ) osobę, posiadającą doświadczenie w redagowaniu i adiustacji tekstów o charakterze promocyjnym. Każda z w/w osób może pełnić tylko jedną funkcję. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt. 1-3 winien spełniać jeden Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie, warunek określony w pkt.4 winni spełniać wszyscy Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy pzp. wg wzoru na Zał. nr 2 do SIWZ (oryginał), 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w powyższej UWADZE, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy stosuje się odpowiednio. 3.wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 (dwóch) usług, polegających na przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii informacyjno-promocyjnej, w tym min. opracowaniu i dystrybucji materiałów informacyjno-promocyjnych z nadrukiem - publikacji, ulotek i materiałów biurowych, każdej o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Zał. nr 3 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, 4.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony zgodnie ze wzorem z Zał. nr 4 do SIWZ. Wykaz musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia czy został spełniony warunek określony w pkt. 2b). 5.oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp wg wzoru z Zał. nr 2a do SIWZ (oryginał). 6.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty wymienione w pkt. 2 i 5 mają potwierdzać spełnienie warunku opisanego w pkt.4 przez wszystkich Wykonawców. Dokumenty określone w pkt. 3 i 4 oraz oświadczenie z pkt. 1 mają potwierdzać spełnienie warunków określonych w pkt. 1-3 przez jednego Wykonawcę lub przez Wykonawców wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 50
  • 2. dodatkowe tytuły prasy i portali internetowych (ponad wymagane, zgodnie z OPZ ), w których będzie publikowana informacja o projekcie - 20
  • 3. trwałość i jakość wykonania materiałów biurowych - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.premier.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Biuro Administracyjne, Al.Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2008 godzina 13:00, miejsce: Oferty należy przesyłać na adres: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa lub złożyć na Dziennik Podawczy ( wejście od Al. Szucha 14 )..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Poprawa zdolności zarządczych w urzędach administracji rządowej, realizowanego przez KPRM w ramach Działania 5.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, który jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.