eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Działdowo › usługa ochrony obiektów wraz z monitorowaniem systemów ochrony elektronicznej sprawowana zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), znak sprawyOG/2510/PN/1/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-20

Działdowo: usługa ochrony obiektów wraz z monitorowaniem systemów ochrony elektronicznej sprawowana zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), znak sprawy: OG/2510/PN/1/2010
Numer ogłoszenia: 17202 - 2010; data zamieszczenia: 20.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Działdowie , Plac Mickiewicza 26, 13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-23 6973143 w. 136, faks 0-23 6973508.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.olsztyn.is.gov.pl/2804

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa ochrony obiektów wraz z monitorowaniem systemów ochrony elektronicznej sprawowana zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), znak sprawy: OG/2510/PN/1/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony fizycznej obiektów Urzędu Skarbowego w Działdowie przy Placu Mickiewicza 26 i przy Placu Biedrawy 1 wraz z monitorowaniem systemów ochrony elektronicznej w godzinach: a) w dni robocze - od poniedziałku do piątku w godzinach od 15:00 do 7:30, b) w dni wolne od pracy oraz wszystkie niedziele i święta całodobowo, 2) formą wykonywania usługi jest sprawowanie bezpośredniej ochrony fizycznej: a) budynków i znajdującego się w nich mienia, będących siedzibą Urzędu Skarbowego w Działdowie położonych w Działdowie przy Placu Mickiewicza 26 i Placu Biedrawy 1, b) garażu położonego w Działdowie przy Placu Mickiewicza 26 (wejście od podwórza), c) samochodu służbowego parkowanego w garażu, d) magazynu położonego przy Placu Mickiewicza 26 (wejście od podwórza), 3) ochrona mienia Zamawiającego polegać będzie na działaniach Wykonawcy zapobiegających przestępstwom przeciwko mieniu, polegających na kradzieży, włamaniu, wandalizmie a także powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz nie dopuszczaniu do wstępu na teren chroniony osób nieuprawnionych, 4) bezpośrednia ochrona fizyczna wykonywana będzie przez zatrudnionych przez Wykonawcę pracowników ochrony, posiadających odpowiednie przygotowanie, 5) zadania pracowników ochrony - pracownik ochrony zobowiązany jest do: a) dozoru fizycznego chronionych obiektów, b) obserwacji obrazów z kamer monitorujących obydwa budynki wewnątrz i zewnątrz, c) prowadzenia ewidencji wydawania i przyjmowania kluczy do pomieszczeń chronionych obiektów, d) otwieranie i zamykanie drzwi obydwu budynków, przed rozpoczęciem pracy pracowników Urzędu oraz po zakończeniu pracy i opuszczeniu pomieszczeń przez pracowników Urzędu i osób sprzątających, e) zamykanie bramy wjazdowej, f) prowadzenie książki służby/dziennika zmiany - z wpisami dotyczącymi danych personalnych pracowników wykonujących usługę, przebiegiem służby i wszystkich ważnych zdarzeń, g) niezwłoczne powiadamianie właściwych terytorialnie jednostek Policji, Straży Pożarnej, Straży Miejskiej o zaistniałych zagrożeniach na terenie chronionych nieruchomości, h) niezwłoczne powiadomienie odpowiednich służb o awariach związanych z funkcjonowaniem urządzeń technicznych lub uszkodzeniem instalacji wodnej, elektrycznej, alarmowej lub z innymi zdarzeniami losowymi powodującymi zagrożenie bezpieczeństwa, lub zagrożenia ciągłości pracy Zamawiającego, i) niezwłocznego powiadamiania Zamawiającego w razie zaistnienia, awarii lub pożaru czy też stwierdzenia próby włamania lub wandalizmu, j) niezwłocznego powiadamiania Zamawiającego o niemożności wykonania obowiązków umownych lub ich części wraz z podaniem przyczyny takiego stanu, k) przestrzegania przepisów bhp i p. poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usługi oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę, l) obsługi w zakresie niezbędnym - urządzeń technicznych dotyczących sygnalizacji alarmu pożarowego i systemów antywłamaniowych oraz monitorowania (tv przemysłowa), m) zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem w/w usług.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, 3) zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a) w zakresie warunku wskazanego w pkt 5.1.1 SIWZ wymaga się, aby Wykonawca wskazał, iż posiada koncesję w zakresie usług ochrony mienia, b) w zakresie warunku wskazanego w pkt 5.1.2 i 5.1.3 SIWZ wymaga się, aby Wykonawca wykazał, iż świadczył bądź świadczy usługi w zakresie ochrony fizycznej obiektów i mienia, wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat licząc do terminu składania ofert (co najmniej trzech usług), odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, przy czym wartość świadczonych usług nie może być niższa niż 70.000,00 zł brutto rocznie (wzór formularza wykazu świadczonych usług ochrony osób i mienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Ponadto wymagane jest dysponowanie odpowiednio wykwalifikowanym personelem jednolicie umundurowanym przewidzianym do realizacji zamówienia, c) w zakresie warunku wskazanego w pkt 5.1.4 SIWZ Wykonawca musi wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej oraz oświadczenie o gotowości do jej odnowienia, jeśli jej ważność będzie kończyć się w okresie realizacji zamówienia, 4) w celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia określone w SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę, a wymaganych w SIWZ dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia - nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków lub nie złożą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty będą zawierały błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a ich oferty zostaną uznane za odrzucone. Postanowienia art. 24 ustawy Pzp będą stosowane odpowiednio..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w związku z art. 22 i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ), 3) aktualną koncesję, zezwolenie lub licencję na ochronę osób i mienia wydaną przez Ministra właściwego do spraw wewnętrznych, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) wykaz świadczonych usług ochrony osób i mienia w okresie ostatnich 3 lat, do terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością niniejszemu przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości przy czym wartość świadczonych usług nie może być niższa niż 70.000,00 zł brutto rocznie ze wskazaniem dat wykonania i miejsca wykonania (załącznik nr 3 do SIWZ), 7) polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, wraz z dowodem zapłaty składki oraz oświadczenie o gotowości do jej odnowienia, jeśli jej ważność będzie się kończyć w okresie realizacji zamówienia, 8) referencje zamawiających usługę u Wykonawcy w okresie ostatnich 3 lat potwierdzające, że usługa została wykonana należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.olsztyn.is.gov.pl/2804.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Działdowie, Plac Mickiewicza 26, 13-200 Działdowo, pokój nr 13.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Działdowie, Plac Mickiewicza 26, 13-200 Działdowo, pokój nr 14 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.