Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-25
Przemyśl: Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych dla inwestycji:
Budowa kanalizacji bytowo-gospodarczej Za Wiarem wraz z towarzyszącymi urządzeniami i obiektami w ulicach: Okrężna, Droga Hurecka, Wschodnia, Północna, Niecała, Skolimowska, Smolna, Lwowska
Numer ogłoszenia: 171916 - 2008; data zamieszczenia: 25.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., ul. Rokitniańska 4, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6780590 w. 31, fax 016 6783259.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik.przemysl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka jednoosobowa Gminy Miejskiej Przemyśl.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych dla inwestycji: Budowa kanalizacji bytowo-gospodarczej Za Wiarem wraz z towarzyszącymi urządzeniami i obiektami w ulicach: Okrężna, Droga Hurecka, Wschodnia, Północna, Niecała, Skolimowska, Smolna, Lwowska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zadania inwestycyjnego; Budowa kanału głównego w/w ulicach wraz z odcinkami sieci, łączącymi kanał główny z przyległymi posesjami, zabudowanymi lub posiadającymi pozwolenie na budowę, na odcinku od miejsca włączenia na kanale głównym do granicy nieruchomości. 2. Zakres rzeczowy: Wypisy, wyrysy i mapy do celów projektowych dostarczy Zamawiający. 1)Opracowanie materiałów dla uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia dla całego zakresu, objętego, posiadaną przez PWiK decyzją o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (Decyzja nr BGP.II.2.73311-4/04 z dnia 23 lipca 2004) zgodnie z wytycznymi MRR w zakresie postępowania w sprawie oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięć współfinansowanych z krajowych lub regionalnych programów operacyjnych - w terminie wykonania 4 tygodni od daty podpisania umowy. 2)Opracowanie materiałów do Decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, w przypadku stwierdzenia konieczności powiększenia zakresu budowy kanału w poszczególnych ulicach, ze względu na istniejącą lub posiadającą pozwolenie na budowę zabudowę mieszkaniową (po uzgodnieniu z Zamawiającym) - w terminie wykonania 4 tygodni od daty podpisania umowy. 3)Opracowanie materiałów dla uzyskania Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia dla zakresu jak w p-cie 2) zgodnie z wytycznymi MRR w zakresie postępowania w sprawie oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięć współfinansowanych z krajowych lub regionalnych programów operacyjnych - w terminie wykonania 4 tygodni od daty podpisania umowy. 4)Opracowanie projektu budowlanego dla zadań wymagających pozwolenia na budowę dla I Etapu realizacji, obejmującego budowę: - przepompowni ścieków, - rurociągu tłocznego, - kanalizacji w ulicach: -Lwowskiej na odcinku od S1-S41-S87, S86-S115, D-E, -Skolimowskiej na odcinku od S87-S99, S87-S102, -Smolnej na odcinku od C-D, - po 5 egz. + wersja elektroniczna - w terminie wykonania 3 tygodni od daty uzyskania Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (oznaczenia zgodne z załącznikiem graficznym do decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego nr BGP.II.2.73311-4/04 z dnia 23 lipca 2004). 5)Opracowanie projektu budowlanego dla zadań wymagających pozwolenia na budowę dla II Etapu realizacji, obejmującego budowę kanalizacji w ulicach: -Droga Hurecka na odcinku od S41-S45-S48-S50-S86, -Lwowska na odcinku od S45- S69 - S70 -S79.1, S69-F, S69-S55e, -Skolimowska S70-S78, -Wschodnia S60-S66, -Północna S50 - S77, (odrębnie dla każdej z ulic) - po 5 egz. + wersja elektroniczna - w terminie wykonania 3 tygodni od daty uzyskania Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (oznaczenia zgodne z załącznikiem graficznym do decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego nr BGP.II.2.73311-4/04 z dnia 23 lipca 2004). 6)Opracowanie projektu budowlanego dla zadań wymagających pozwolenia na budowę dla III Etapu realizacji, obejmującego budowę kanalizacji w ulicach: -Okrężna na odcinku od S1-S38, S10-S22-S24-S30 - Niecała na odcinku S4-S10-S14, S10-S18 (odrębnie dla każdej z ulic) - po 5 egz. + wersja elektroniczna - w terminie wykonania 3 tygodni od daty uzyskania Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (oznaczenia zgodne z załącznikiem graficznym do decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego nr BGP.II.2.73311-4/04 z dnia 23 lipca 2004). 7)Opracowanie projektów budowlanych dla zakresu jak w p-cie 2) (odrębnie dla każdej z ulic) - po 5 egz. + wersja elektroniczna - w terminie wykonania 3 tygodni od daty uzyskania Decyzji lokalizacji celu publicznego. 8)Opracowanie projektów wykonawczych dla zakresu jak w p-cie 2), 4), 5), 6) - po 5 egz. + wersja elektroniczna - w terminie wykonania 3 tygodni od daty uzyskania pozwolenia na budowę. 9)Opracowanie projektów budowlano - wykonawczych dla zadań nie wymagających pozwolenia na budowę a wymagających zgłoszenia - po 5 egz. + wersja elektroniczna - w terminie wykonania 1 tygodnia od daty złożenia projektów budowlanych. 10)Sporządzenie przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót z podziałem na zakres poszczególnych ulic i obiektów - po 2 egz. + wersja elektroniczna - w terminie wykonania 3 tygodni od daty uzyskania pozwolenia na budowę. 11)Sporządzenie kosztorysów inwestorskich na realizację robót objętych w/w projektami budowlanymi i wykonawczymi z podziałem na zakres poszczególnych ulic i obiektów - po 1 egz. + wersja elektroniczna - w terminie wykonania 3 tygodni od daty uzyskania pozwolenia na budowę. 12)Uzyskanie dla Zamawiającego zgody właścicieli działek na lokalizację kanalizacji wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą - w terminie wykonania 9 tygodni od daty podpisania umowy. 13)Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikację projektowanego obiektu budowlanego, uwzględnianej w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia) art. 20 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane - tekst jednolity Dz.U.Nr. 207 poz. 2016 z 2003 r) - po 3 egz. - w terminie wykonania 9 tygodni od daty podpisania umowy. 14)Wystąpienie i uzyskanie dla Zamawiającego wszelkich wymaganych uzgodnień oraz dokonanie zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę oraz wystąpienie o pozwolenie na budowę w przypadku robót wymgających pozwolenia na budowę - w terminie wykonania 10 tygodni od daty podpisania umowy. (Wykonawca przygotuje wnioski dla Zamawiającego i po podpisaniu złoży je do odpowiednich organów z wymaganymi załącznikami) Uwagi dodatkowe: - w projekcie przepompowni ścieków należy uwzględnić możliwość przyjęcia ścieków z gminy Medyka miejscowości Hurko i Hureczko, - w projekcie rurociągu tłocznego o szacowanej długości 450 m na odcinku od A do B przyjąć wykorzystanie istniejącego (wyłączonego z eksploatacji) rurociągu tłocznego osadu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 182.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a)wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 usługi, których przedmiotem było projektowanie sieci kanalizacyjnych wraz z pompownią ścieków o wydajności co najmniej 30 m3/h. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej IDW oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców roboty zostały wykonane należycie zawierały co najmniej: 1.wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował usługi których dokumenty dotyczą, 2.wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były usługi, 3.wskazanie zakresu usług, 4.wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), 5.wskazanie miejsca wykonania, 6.opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt. 2 stwierdzającą, że usługi zostały wykonane należycie, b)wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia co najmniej następujące [osoby/podmioty] wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: Inżynier Sanitarny Inżynier Sanitarny musi posiadać co najmniej 7 lat doświadczenia zawodowego, liczonego do dnia zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w BZP, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia w projektowaniu i wykonał co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (tj. projekty sieci kanalizacyjnych wraz z pompownią ścieków o wydajności co najmniej 30 m3h). Musi posiadać uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego . W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz kluczowych specjalistów, którzy będą wykonywać niniejsze zamówienie sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej IDW oraz informacje w formie CV co najmniej 1 osoby (inżyniera sanitarnego) wskazanej do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszej IDW. c)załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z zapisami ppkt. b) tj. kopie uprawnień budowlanych oraz, kopie aktualnych zaświadczeń potwierdzających wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 3)złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Dokument ten może być złożony przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną (jedynie w sytuacji jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie) albo może być złożony wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być złożone i podpisane przez pełnomocnika lub przez osoby reprezentujące wszystkich wykonawców, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej IDW. 2.Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: 1)pkt. 9.1.1).b), 9.1.1).c) i 9.1.1).e), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) pkt 9.1.1)d) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p. 3.Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 9.2.1)a) i b) oraz 9.2.2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w pkt 9.2.1)b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 9.3. IDW znajdują odpowiednie zastosowanie. 5.W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono w pkt 9.1.3), Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs z tabeli A NBP z dnia poprzedzającego dzień otwarcia ofert. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych. 6.Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. II.Wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia. 1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 9 IDW. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowne porozumienie zawierające w swojej treści co najmniej następujące postanowienia: 1)cel zawarcia porozumienia - porozumienie zostało zawarte dla zrealizowania kontraktu będącego przedmiotem zamówienia, 2)czas trwania porozumienia - nie krótszy niż okres trwania umowy, 3)porozumienie musi wskazywać Pełnomocnika do reprezentowania członków porozumienia, 4) zobowiązanie do solidarnej odpowiedzialności wszystkich członków porozumienia wobec Zamawiającego,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu została podana powyżej w opisie warunków udziału w postępowaniu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwik.przemysl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PWiK Spółka z o.o. w Przemyślu, Oczyszczalnia Ścieków ul. Piaskowa 37-700 Przemyśl Polska tel. 016-678-05-90 wew. 31, 32.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2008 godzina 09:30, miejsce: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością ul. Rokitniańska 4, 37-700 Przemyśl pokój nr 14 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Zakup agregatów prądotwórczych o mocy: ok. 110 kW, ok 63 kW, ok. 6 kW-w zamach dotacji celowej na realizację zadań własnych/zleconych w ramachProgramu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata2025-26
- "Zakup fabrycznie nowej koparko-ładowarki wraz z osprzętem." dofinansowane z budżetu państwa w ramach realizacji zadań Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
- "Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Przemyśl - cz. 2 "
- Przebudowa zabytkowej drogi do fortu Artyleryjskiego III "Łuczyce" w Twierdzy Przemyśl
- "Reorganizacja wraz z modernizacją Stacji dializ, Serologii oraz Oddziału: Nefrologii, Otolaryngologii i Okulistyki w Woj. Szpitalu im. Św. Ojca Pio w Przemyślu" -Etap 2- Stacja Dializ i Położnictwo
- Grupy wsparcia i warsztaty wzmacniające
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przystosowanie budynku na potrzeby wzmocnienia potencjału badawczego Instytutu Ogrodnictwa - PIB.
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa obory dydaktycznej "
- "Budowa instalacji OZE w budynkach i obiektach użyteczności publicznej na terenie Gminy Panki."
- Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej na rozbudowę oświetlenia ulicznego na terenie gminy Roźwienica w miejscowościach Mokra i Węgierka.
- DOSTAWA I MONTAŻ SYSTEMÓW ENERGETYCZNYCH W BUDYNKU KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PARCZEWIE
- "Mobilność miejska w ŻOF. Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gmin powiatu żyrardowskiego - Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gminy Radziejowice (Trasa R1)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





