eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinZorganizowanie pobytu uczestników IX Symposium on Vacuum based Science and Technology w terminie 16-19.11.2015r. w miejscowości Kołobrzeg

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-24

Koszalin: Zorganizowanie pobytu uczestników IX Symposium on Vacuum based Science and Technology w terminie 16-19.11.2015r. w miejscowości Kołobrzeg
Numer ogłoszenia: 171845 - 2015; data zamieszczenia: 24.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 154287 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Koszalińska, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, faks (094) 34-78-636.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie pobytu uczestników IX Symposium on Vacuum based Science and Technology w terminie 16-19.11.2015r. w miejscowości Kołobrzeg.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zorganizowanie pobytu uczestników IX Symposium on Vacuum based Science and Technology w terminie 16-19.11.2015 r. w miejscowości Kołobrzeg na następujących warunkach: -uczestnicy mają być zakwaterowani w hotelu o standardzie 5* (pięciogwiazdkowym), -ilość uczestników 140 osób (w tym 80 osób korzystających z noclegów i pełnego wyżywienia) -zakwaterowanie w pokojach jedno- i dwuosobowych (odpowiednio 50 pokoi jednoosobowych i 15 pokoi dwuosobowych), -posiłki w cenie pobytu, -udostępnienie w miejscu realizacji zamówienia jednocześnie, trzech sal: - klimatyzowana sala konferencyjna (na potrzeby sesji tematycznych) dla 140 osób wg standardów konferencyjnych (pełna obsługa multimedialna- komputer, ekran, rzutnik, nagłośnienie, wymóg całkowitego zaciemnienia sali), - klimatyzowana sala konferencyjna (sesje plenarne) dla 80 osób, wg standardów konferencyjnych (pełna obsługa multimedialna- komputer, ekran, rzutnik, nagłośnienie), - sala na potrzeby wystawy o pow. ok. 80 m2 (wyposażenie: stoły, krzesła, zasilanie 230V dla każdego wystawcy), zintegrowana z miejscem wyznaczonym na przerwy kawowe (stoliki i krzesła na ok. 40 miejsc) -wymóg izolacji akustycznej między salami i pozostałą częścią hotelu -udostępnienie powierzchni na zorganizowanie sesji plakatowej (ścianki wystawowe na wywieszenie 30 plakatów o wymiarach 140 x 110 cm), -zamawiający wymaga aby sale konferencyjne, sala wystawowa oraz miejsce dla sesji plakatowej oraz miejsce przerw kawowych były zlokalizowane w bliskim sąsiedztwie, -obsługa przerw kawowych, w tym przerw kawowych z kanapkami -wydzielenie miejsca na zorganizowanie własnej recepcji i biura konferencji, W ofercie należy uwzględnić: -noclegi w dniach 16 - 19.11.2015 -śniadanie w dniach 17 - 19.11.2015 -obiad w dniach 17 - 18.11.2015 -uroczysta kolacja (18.11.2015 r.), -kolacja Get together (bufet) (16.11.2015 r.), -kolacja zwykła (17.11.2015 r.), -6 przerw kawowych (w tym 2 z kanapkami). Zajęcia konferencji będą się odbywały w dniach od 16.11.2015 r. do 19.11.2015 r. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 55120000-7.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zdrojowa Hotels Sp. z o.o., ul. Sułklowskiego 9, 78-100 KOłobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64227,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79856,30

  • Oferta z najniższą ceną: 79856,30 / Oferta z najwyższą ceną: 85872,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.