eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opoczno › Aktualizacja operatu ewidencji gruntów



Ogłoszenie z dnia 2007-09-20

Opoczno: Aktualizacja operatu ewidencji gruntów
Numer ogłoszenia: 171783 - 2007; data zamieszczenia: 20.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Opocznie, ul. Kwiatowa 1a, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7361500, fax 044 7361500.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opocznopowiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktualizacja operatu ewidencji gruntów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o wartości poniżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 w/w ustawy. 1. Przedmiotem prac jest aktualizacja operatu ewidencji gruntów polegająca na: Część I 1.1 Aktualizacji klasyfikacji gruntów zalesionych na mocy ustawy z dnia 08.06.2001 r. o przeznaczeniu gruntów rolnych do zalesienia. Zalesione działki rolne przeznaczone do aktualizacji klasyfikacji wyszczególniono w tabeli - załącznik nr 1 do warunków technicznych. Prace polegają na pomiarze zmienionego użytku, przeprowadzeniu gleboznawczej klasyfikacji gruntów, wykonaniu stosownych obliczeń, uzupełnieniu map ewidencyjnych, sporządzeniu dokumentacji niezbędnej do wprowadzenia zmian w rejestrze gruntów oraz skompletowaniu operatu technicznego z w/w czynności celem włączenia do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Przy wykonaniu powyższych prac wymagana jest procedura określona w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 04.06.1956 r. w sprawie klasyfikacji gruntów, a w szczególności wyłożenie do wglądu zainteresowanych wyników klasyfikacji (protokół, mapa, rejestr zmian). Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały dotyczące m.in. zasięgu zalesienia w poszczególnych działkach. Dokumentacje dotyczącą oceny udatności upraw Wykonawca pobierze z Wydziału Ochrony Środowiska, Zdrowia i Osób Niepełnosprawnych. Operaty techniczne dla PODGiK kompletowane oddzielnie dla każdego obrębu ewidencyjnego mają m.in. zawierać: - wypisy z rejestru gruntów - szkice polowe - protokoły zmian - mapy klasyfikacyjne uzupełniające - wykazy zmian gruntowych - protokół kontroli pozytywnie opiniujący prace klasyfikacyjne podpisany przez Inspektora Kontroli ds. gleboznawczej klasyfikacji gruntów upoważnionego przez Wojewodę Łódzkiego. Dokumentacja do wydania decyzji klasyfikacyjnych ma zawierać: - notatkę służbową w sprawie przeklasyfikowania gruntów - protokoły zmian - mapy ewidencyjne uzupełniające Cześć II 1.2 Aktualizacji ewidencji gruntów dla części obrębu ewidencyjnego Kol. Libiszów, zgodnie z załącznikami graficznymi - mapa ewidencyjna i mapa topograficzna nr 2 i 3. Łączna powierzchnia obszaru opracowania - ok. 30 ha Szacunkowa ilość działek pierwotnych - 60. Zamówienie obejmuje wykonanie prac polowych mających na celu pomiar rowu Który istnieje w terenie, a nie został ujawniony przy zakładaniu ewidencji gruntów w operacie zaewidencjonowanym w PODGiK pod nr 211/13/34/70. Rów przecina kompleks działek wyniku czego konieczne jest wydzielenie działek i nadanie im nowej numeracji (począwszy od pierwszego wolnego numeru działki w obrębie) po uzgodnieniu z pracownikiem Zespołu ds. Ewidencji Gruntów i Budynków prowadzącym gminę Opoczno. Powierzchnie działek należy obliczyć graficznie wykorzystując czynniki z operatu technicznego 211/13/34/70 II fazy obliczeniowej oraz dane z pomiaru rowu. Powierzchnię pomierzonego rowu obliczyć ze współrzędnych. Otrzymane powierzchnie zaokrąglić do 1 ara. Należy rozliczyć graficznie klasy i użytki w nowopowstałych działkach oraz uzupełnić wynikami prac mapę ewidencyjną oraz mapy sytuacyjno - wysokościowe jeśli ich treść obejmuje przedmiotowy teren. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia stron postępowania i przygotowania zawiadomień o wszczęciu postępowania administracyjnego i ich przekazania Zamawiającemu oraz wyłożenia dokumentacji do wglądu zainteresowanych zgodnie z przepisami kodeksu postępowania administracyjnego. Wykonawca przekaże Zamawiającemu operat techniczny zawierający m.in. - wykaz zmian gruntowych: 4 egz. - mapa prawna: 4 egz. UWAGA 1.3 Podwykonawstwo - Zamawiający nie dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.43.00 - Usługi badań katastralnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawo Zamówień Publicznych, a ponadto spełniający następujące warunki: 1.1 Potencjał kadrowy 1.2 Wykonawca musi mieć do dyspozycji min 1 osobę posiadającą uprawnienia w zakresie nr 2. 1.3 Wykonawca musi mieć do dyspozycji min. 1 osobę upoważnioną przez Wojewodę Łódzkiego do wykonywania gleboznawczej klasyfikacji gruntów. 1.4 Wykonawca musi mieć do dyspozycji min. 1 osobę upoważnioną przez Wojewodę Łódzkiego do wykonywania obowiązków Inspektora do spraw klasyfikacji gleboznawczej gruntów. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków poprzez ocenę dokumentów, oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - wg załącznika nr l do SIWZ 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 - wg załącznika nr 2 SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz kadry proponowanej do realizacji zamówienia posiadających uprawnienia z zakresu nr 2 - rozgraniczenie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzenie dokumentacji do celów prawnych (Potencjał kadrowy) /min. 1 osoba/ . Do wykazu należy załączyć kopię w/w uprawnień. 5. Upoważnienie Wojewody Łódzkiego do wykonywania gleboznawczej klasyfikacji gruntów min 1 osoba oraz do wykonywania obowiązków inspektora ds. klasyfikacji gleboznawczej gruntów min 1 osoba. Do oferty należy załączyć kserokopię w/w uprawnień. 6. Wypełniony projekt umowy- wg załącznika Nr 3 do SIWZ 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2006r. (Dz.U. nr 87 poz. 605 z dnia 24.05.2006 r. ) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.opocznopowiat.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe 26 - 300 Opoczno ul. Kwiatowa 1a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2007 godzina 12:30, miejsce: Ofertę należy składać w siedzibie Zamawiającego /biuro podawcze/ lub na adres: Starostwo Powiatowe 26 - 300 Opoczno ul. Kwiatowa la.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.