Ogłoszenie z dnia 2007-09-20
Opole: Remont chodnika w ciągu drogi krajowej nr 40 w m. Mochów
Numer ogłoszenia: 171700 - 2007; data zamieszczenia: 20.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax 077 4544468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika w ciągu drogi krajowej nr 40 w m. Mochów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie remontu chodnika w ciągu drogi krajowej nr 40 w m.Mochów na długości 143 m. Zamówienie obejmuje rozebranie nawierzchni chodnika z bitumu w ilości 340 m2,demontaż krawężników betonowych na długości 143 mb, wykonanie koryta gł. 10 cm w ilości 340 m2,ułożenie krawężników betonowych na ławie betonowej na długości 143 mb,ułożenie obrzeży betonowych na długości 60 mb,regulacja wysokościowa studzienek telekomunikacyjnych w ilości 2 szt,wymiana krat ściekowych krawężnikowych z regulacją wysokościową w ilości 3 szt,wykonanie odwodnienia liniowego klasy D 400 na długości 9,5 mb, wykonanie w-wy odcinającej z piasku w ilości 340 m2,wykonanie podbudowy z tłucznia w ilości 340 m2,ułożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej na podsypce piaskowej w ilości 340 m2,przycięcie nawierzchni bitumicznej wzdłuż krawężnika na długości 143 mb, zupełnienie nawierzchni bitumicznej wzdłuż krawężnika w ilości 14,3 m2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 punkt 1 - 4, w tym spełniają nw warunki: nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. Mają do dyspozycji do realizacji przedmiotowego zadania kierownika robót z co najmniej 2 letnim stażem pracy, stosownymi uprawnieniami budowlanymi i należącego do izby samorządu zawodowego. Posiadają doświadczenie przy wykonywaniu robót w zakresie budowy i remontu nawierzchni chodników z kostki betonowej. Wykonawca musi wykazać, że w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 5 lat to w tym okresie) wykonał min. 2 000 m2 budowy lub remontu chodników w ciągu dróg publicznych, wraz z potwierdzeniem, że roboty zostały wykonane należycie. Dysponują odpowiednim potencjałem sprzętowym, zapewniającym wykonanie zamówienia zgodnie z warunkami realizacji zamówienia podanymi w rozdziale 4 niniejszej SIWZ. Wykonawca musi wykazać możliwość dysponowania następującymi jednostkami sprzętowymi: piła do przycinania elementów prefabrykowanych, samochód skrzyniowy do transportu elementów betonowych (o ład. 5 - 10 Mg), wibracyjna zagęszczarka płytowa, koparka. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100 000 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu : analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców - na zasadzie spełnia / nie spełnia .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty -oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem-: a. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z treścią Załącznika Nr 1. b. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt V niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty -oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem-: 1.Informację o doświadczeniu Wykonawcy -doświadczenie zawodowe-, na formularzu zgodnym z treścią Załącznika Nr 2. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt V niniejszej SIWZ. 2.Informację o osobie na stanowisko kierownika robót -potencjał kadrowy- na formularzu zgodnym z treścią Załącznika Nr 3, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia . Ponadto należy dołączyć kopię uprawnień budowlanych oraz kopie zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 3.Informację o sprzęcie i środkach transportu -potencjał techniczny- jakim dysponuje Wykonawca, wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Załącznika Nr 4. 4.Ważną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100 000 zł.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl >> Oddziały - GDDKiA w Opolu >> zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, Rejon w Nysie Nysa Aleja Wojska Polskiego 27 rdknysa@opole. gddkia.gov.pl; www.gddkia.gov.pl, tel./fax 077 433 24 78, 077 433 23 97.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2007 godzina 09:55, miejsce: GDDKiA Rejon w Nysie Aleja Wojska Polskiego 27, 48-300 Nysa w sekretariacie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: JEDNOSTKA PROWADZĄCA POSTĘPOWANIE: GDDKiA Rejon w Nysie Aleja Wojska Polskiego 27 48-300 Nysa rdknysa@opole.gddkia.gov.pl; www.gddkia.gov.pl, tel./fax 077 433 24 78, 077 433 23 97
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Wymiana opraw oświetleniowych na LED w Publicznej Szkole Podstawowej nr 29 w Opolu
- Zakup i dostawa licencji oprogramowania antywirusowego z funkcjonalnością XDR - ESET PROTECT Enterprise, wraz z kompleksowym szkoleniem dla administratorów, na potrzeby USK w Opolu.
- D/51/2025/A Sukcesywny zakup i dostawa środków czystości na potrzeby jednostek Uniwersytetu Opolskiego Część nr 2 - Zakup profesjonalnych materiałów eksploatacyjnych
- Roboty remontowe w budynkach Politechniki Opolskiej przy ul. Prószkowskiej 76 i ul. Mikołajczyka 5 w Opolu.
- Usługa przeprowadzkowo-transportowa materiałów archiwalnych z budynku Archiwum Państwowego w Opolu przy ul. Zamkowej 2 do Archiwum Narodowego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 22E
- Kompleksowa koncepcja techniczno-kosztowa zagospodarowania wód opadowych i roztopowych dla zlewni rzeki Malina w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr K1961 w miejscowości Dąbie i Zegartowice oraz drogi K1923 w miejscowości Stróża
- Budowa chodników na terenie gminy Chodel w 2025 roku
- "Modernizacja magazynu depozytowego i SSWiN w TS w Koroszczynie" - DPG w Kukurykach
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 616 na odcinku od km 16+800 do km 17+500 w m. Rudno Kosiły, gm. Krzynowłoga Mała, powiat Przasnyski - nr postępowania 152/25
- Przebudowa DP 4302E Wólka Jagielczyńska - Turobów
- Budowa parkingu dla samochodów osobowych przy Szkole Podstawowej w Gaboniu w gminie Stary Sącz
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.