To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-02
Wrocław: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO NR 3, znak postępowania: ZP-10/06/2016.
Numer ogłoszenia: 171339 - 2016; data zamieszczenia: 02.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 109853 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3438031, faks 71 3431558.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO NR 3, znak postępowania: ZP-10/06/2016..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.LAPTOP KOMPUTER PRZENOŚNY NR 1 - 1 szt., 2.LAPTOP KOMPUTER PRZENOŚNY NR 2 - 1 szt., 3.LAPTOP KOMPUTER PRZENOŚNY NR 3 - 3 szt., 4.LAPTOP KOMPUTER PRZENOŚNY NR 4 - 1 szt., 5.LAPTOP KOMPUTER PRZENOŚNY NR 5 - 1 szt., 6.LAPTOP KOMPUTER PRZENOŚNY NR 6 - 1 szt., 7.TABLET - 1 szt., 8.LAPTOP KOMPUTER PRZENOŚNY NR 7 - 1 szt., 9.LAPTOP KOMPUTER PRZENOŚNY NR 8 - 1 szt., 10.LAPTOP KOMPUTER PRZENOŚNY NR 9 - 1 szt., 11.LAPTOP KOMPUTER PRZENOŚNY NR 10 - 1 szt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 4. Załącznik nr 2 do SIWZ stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnianiu na podstawie art. 26 ust.3 ustawy Pzp. 5. Zamawiający wymaga, aby cały sprzęt był fabrycznie nowy i nieużywany przed dniem dostawy. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez równoważny należy rozumieć sprzęt o parametrach, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszych niż w opisie przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ. Zaoferowany sprzęt powinien spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w formularzu asortymentowo-cenowym (szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia)-załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ lub posiadać lepsze parametry. Wskazanie przez Zamawiającego w SIWZ marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Wykonawca powołując się na rozwiązania równoważne winien na żądanie Zamawiającego wykazać, że oferowany sprzęt spełnia wymagania Zamawiającego. 7. Urządzenia i ich komponenty muszą być oznakowane przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu, jak i producenta. 8. Sprzęt wydany zostanie Zamawiającemu w opakowaniu fabrycznym wraz z przynależnym okablowaniem, osprzętem i instrukcjami oraz dokumentami gwarancyjnymi i licencyjnymi. 9. Odbiór przedmiotu umowy potwierdzony zostanie pisemnym protokołem odbioru (ilościowo-rzeczowo-jakościowym). Do protokołu muszą być załączone dokumenty gwarancyjne i licencyjne. 10. Instrukcje użytkownika muszą być sporządzone w języku polskim. 11. Oferowany sprzęt komputerowy musi być zgodny z obowiązującymi normami i oznakowany znakiem CE. 12.Zaoferowany sprzęt komputerowy powinien spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w formularzu szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ) lub posiadać lepsze parametry. 13. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa projekt umowy (załączniki nr 6 do niniejszej SIWZ). 14. Okres gwarancji Wykonawcy nie może być krótszy niż minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (GWARANCJA MINIMALNA). Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania przez Zamawiającego końcowego protokołu odbioru. 15. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.32.00 - Komputer tablet .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43547,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 41450,00
Oferta z najniższą ceną: 41450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 47218,28
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-179/2025 Modernizacja magazynu nr 1 budynku G-3 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Gdańskiej 13/15 we Wrocławiu w trybie "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont budynku mieszkalnego przy ul. Wolskiej 7 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
- Dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z napełnianiem i dzierżawą zbiornika na tlen medyczny, butli na gazy medyczne i techniczne dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
- Zapewnienie usług w związku z udziałem dolnośląskich przedsiębiorców w misji gospodarczej na targi World Summit AI w Amsterdamie
- Dostawa odczynników i akcesoriów do analizatorów parametrów krytycznych wraz z dzierżawą urządzeń
- SZP/243-139/2025 Zakup i dostawa licencji na pakiet oprogramowania do zaawansowanych analiz numerycznych zjawisk szybkozmiennych w ramach potrzeb Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie pracowni w Powiatowym Zespole Szkół w Złoczewie w ramach Projektu pn. "Wykształcony absolwent - poszukiwany pracownik"
- Doposażenie nowo utworzonych miejsc dla dzieci w Żłobku Gminnym "Lubisiowa Kraina" w Lubiczu Górnym w ramach programu AKTYWNY MALUCH 2022-2029.
- Dostawa 9 pakietów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku w ramach projektu "GOTOWI NA SAMODZIELNOŚĆ"
- Dostawa zestawów komputerowych oraz laptopów na potrzeby Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie
- "Program Aktywny Maluch 2022-2029" - Dostawa wyposażenia i wymiana drzwi zewnętrznych
- Doposażenie stanowisk pracy urzędu w sprzęt komputerowy
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.