Ogłoszenie z dnia 2007-09-19
Konstantynów Łódzki: Ekspertyza stanu technicznego istniejących kolektorów sanitarnych w ramach zadania współfinansowanego z Funduszu Spójności Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej miasta Konstantynowa Łódzkiego (Faza II - Etap 1)
Numer ogłoszenia: 171320 - 2007; data zamieszczenia: 19.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Zgierska 2, 95-050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 2111173, fax 042 2111168.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.konstantynow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ekspertyza stanu technicznego istniejących kolektorów sanitarnych w ramach zadania współfinansowanego z Funduszu Spójności Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej miasta Konstantynowa Łódzkiego (Faza II - Etap 1).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ekspertyzy stanu technicznego istniejących kolektorów sanitarnych. Wykaz kanałów wraz z ich długością i średnicami stanowi załącznik nr 4 do SIWZ Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - czyszczenie kanałów przed inspekcją. Koszty poboru wody oraz zrzutu wód popłucznych są po stronie Zamawiającego, reprezentowanego w tym zakresie przez Przedsiębiorstwo Komunalne Gminy Konstantynów Łódzki sp. z o.o. - wykonanie inspekcji telewizyjnej (kamerowanie) - opracowanie raportu z inspekcji w postaci opisowej oraz film na nośniku CD wraz z wnioskami końcowymi. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji inspekcji telewizyjnej (kamerowania) opracuje szczegółowy harmonogram, który uzgodni z operatorem sieci kanalizacji sanitarnej - Przedsiębiorstwem Komunalnym Gminy Konstantynów Łódzki sp. z o.o. Do kosztów wykonawcy należą koszty zajęcia pasa drogi. W zakresie dróg gminnych koszty zajęcia pasa drogi przedstawiają się następująco: zajęcie 1 m2 pobocza - 1 zł dziennie zajęcie 1 m2 jezdni - 2 zł dziennie zajęcie 1 m2 jezdni w przypadku zajęcia więcej niż połowy szerokości jezdni - 4 zł dziennie Koszty wynikające z zajęcia pasów dróg innych niż gminne, określają zarządcy dróg. Drogi krajowe - ul. Łaska, ul. Zgierska, ul. Aleksandrowska Drogi wojewódzkie - ul. Łódzka, ul. Jana Pawła, ul. Lutomierska Drogi powiatowe - ul. 1-go Maja, ul. Klonowa, ul. Niesięcin, część ul. Zgierskiej (od skrzyżowania z ul. Aleksandrowską) Pozostałe drogi są drogami gminnymi.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.31.00.00 - Usługi badania i analizy technicznej Kod CPV wg słownika 2008: 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Każdy z wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego musi spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu: 1.1 posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 1.2 posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Ocena spełnienia tego warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego będzie dokonywana łącznie w stosunku do tych wykonawców zamówienia. 1.3 znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4 nie podlegać wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełnienia tego warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego będzie dokonywana odpowiednio indywidualnie w stosunku do każdego z tych wykonawców lub łącznie w odniesieniu do wszystkich wykonawców (wadium) na podstawie przedłożonych: oświadczeń i innych wymaganych dokumentów określonych w pkt.8. 2 Ocena spełnienia przez wykonawcę powyższych warunków będzie dokonywana według zasady; spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpis z KRS Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem - nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu -Oświadczenie, iż wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych Oświadczenie dotyczące US - oświadczenie, iż we właściwym urzędzie skarbowym wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Oświadczenie dotyczące ZUS - oświadczenie, iż we właściwym oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega płaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Dokumenty służące do potwierdzenia zdolności technicznej: Wykaz wykonanych usług - Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług w okresie od września 2004 do września 2007, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz osób wykonujących zamówienie - Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Należy dołączyć kopie stosownych uprawnień zawodowych potwierdzających wymagania stawiane kluczowemu personelowi
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.konstantynow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Konstantynowie Łódzkim, ul. Zgierska 2, 95-050, pokój nr 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2007 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski w Konstantynowie Łódzkim, ul. Zgierska 2, 95-050, pokój nr 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest częścią zadania ramach zadania współfinansowanego przez Unię Europejską z Funduszu Spójności Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej miasta Konstantynowa Łódzkiego
INNE PRZETARGI Z KONSTANTYNOWA ŁÓDZKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Ząbkowicach Śląskich" - opracowanie kompleksowej - wielobranżowej dokumentacji projektowo -kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę
- Roboty budowlane w formule "zaprojektuj i wybuduj" obejmujące zaprojektowanie i wykonanie remontu elewacji budynku Urzędu Skarbowego w Czarnkowie, przy ul. Wodna 8
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- inżynier dla inwestycji w Zakładzie Wodociągu Centralnego.
- Świadczenie usług utrzymania ruchu zakładu górniczego.
więcej: Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.