eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławRemont sanitariatów na II p. w budynku Kolegium Nauczycielskiego we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-19

Wrocław: Remont sanitariatów na II p. w budynku Kolegium Nauczycielskiego we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 171308 - 2007; data zamieszczenia: 19.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kolegium Nauczycielskie im. G. Piramowicza, ul. Trzebnicka 42, 50-230 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3292767, 3291718, fax 0-71 3292767.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolegiumnauczycielskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sanitariatów na II p. w budynku Kolegium Nauczycielskiego we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont sanitariatów na II p. w Kolegium Nauczycielskim we Wrocławiu

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.26.25.22 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.22 - Roboty murarskie Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.33.22.00 - Hydraulika Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. spełniający wymogi art. 22 ust.1, pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp): 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienie, polegające na podobnych robotach remontowych o wartości 100 000 złotych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbiorów); W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot. dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Wymagane dołączenie uprawnień budowlanych kierownika budowy oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 ze zm.). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek musi spełniać, co najmniej jeden podmiot. 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 100 000 złotych; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek musi spełniać, co najmniej jeden podmiot. 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2; 2. spełniający wymagania dodatkowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: 1) udzielą minimum pięcioletniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, 2) do wykonania przedmiotu zamówienia użyją wyrobów budowlanych, które zostały dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie; 3) zrealizują przedmiot zamówienia w terminie: 15 grudnia 2007 r. za stała cenę ryczałtową, podaną w ofercie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymagane w rozdziale IX niniejszej SIWZ metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia dostarczą ofertę sporządzoną wg załączonego wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, wraz z następującymi dokumentami, oświadczeniami oraz wypełnionymi załącznikami: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień o nie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - załącznik Nr 6 do SIWZ. 2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków (zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 606): 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - załącznik Nr 7 do SIWZ. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 wykonawca składa odpowiednie dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) wykaz osób - kadry kierowniczej - które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia - należy wskazać kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r., Nr 5, poz. 42 ze zm.) - załącznik nr 8 do SIWZ; wymagane dołączenie uprawnień budowlanych kierownika robót oraz aktualnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów; b) wykaz robót wykonanych i zakończonych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na robotach budowlanych sanitarnych i elektrycznych w zakresie zbliżonym do przedmiotu przetargu o wartości co najmniej 100 000 złotych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbiorów) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ; przedkładane dokumenty powinny zawierać: nazwę podmiotu na rzecz, którego realizowane było zamówienie, wartość zamówienia, informacje dot. realizacji zamówienia, opinie. 3) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wysokości co najmniej 100 000złotych . W przypadku podania kwoty polisy w walucie innej niż PLN zamawiający przeliczy je wg kursu NBP obowiązującego na dzień otwarcia ofert. 3. Wykaz materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi wprowadzenie ich do obrotu (podstawa: art. 10 ustawy z 7 lipca 1994r. Prawo budowlane tekst jednolity Dz. U. z 2006r Nr 156 poz.1118 z późn. zm. oraz Ustawa z dn.16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych Dz. U. Nr 92, poz. 881) - załącznik nr 10 do SIWZ. 4. Podpisaną kalkulację ryczałtową wykonaną poprzez wycenę wszystkich pozycji z przedmiaru robót będącego załącznikiem nr 2 do SIWZ 5. Parafowany wzór umowy jako akceptację jej treści i warunków wg załącznika nr 4 do SIWZ;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolegiumnauczycielskie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kolegium Nauczycielskie we Wrocławiu ul. Trzebnicka 42/44 pok.nr 01.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Kolegium Naczycielskiego we Wrocławiu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.