eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiUsługi wywozu drewna z lasu do Składnic drewna i Punktów załadowczych w 2008r.



Ogłoszenie z dnia 2008-01-24

Gorzów Wielkopolski: Usługi wywozu drewna z lasu do Składnic drewna i Punktów załadowczych w 2008r.
Numer ogłoszenia: 17124 - 2008; data zamieszczenia: 24.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zespół Składnic Lasów Państwowych w Gorzowie Wlkp., Plac Staromiejski 6, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7279910, fax 095 7279910.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.lasy.gov.pl/zsgorzow

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka Skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej -Leśnictwo.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi wywozu drewna z lasu do Składnic drewna i Punktów załadowczych w 2008r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług wywozu drewna średniowymiarowego i wielkowymiarowego z lasu do składnic drewna i punktów załadowczych ZSLP w Gorzowie Wlkp. w 2008 r. Usługa dotyczy wywozu drewna średniowymiarowego S2 w długościach 1,00 do 2,50 mb, S1 i S3 (kopalniak, żerdzie i słupy) oraz drewna wielkowymiarowego W. Obejmuje załadunek drewna w lesie, przewóz oraz rozładunek w miejscu wskazanym przez kierownika składnicy/punktu tj. na placu bądź na wagon (drewno w dłużycach tylko na plac). Całkowita ilość drewna do wywozu 6130 m3, z tego: S2 - 4350,00 m3, S1 i S3 - 1500,00 m3, W - 280,00 m3

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.12.21.00 - Usługi drogowego transportu towarów w pojazdach specjalistycznych Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 11.02.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium na poszczególne pakiety w kwotach, które są określone dla poszczególnych pakietów w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2008-02-04 do godz. 10:00..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy bioracy udział w postepowaniu muszą spełniać następujące warunki: Sytuacja podmiotowa wykonawcy a) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie związanym z przedmiotem zamówienia tj. posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego, zgodnie z ustawą z 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn.: Dz. U. z 2004 r., poz, 2088 ze zm.), ważną co najmniej do 31 grudnia 2008 r. b) Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2) Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 10 000 PLN i oświadczy, że będzie ubezpieczony w opisanym zakresie przez czas realizacji przedmiotu zamówienia. 3) Zdolność techniczna a) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał usługi wywozu drewna z lasu o łącznej wartości PLN dla pakietu: 4 - 12100, 7 - 5840, 8 - 2100, 10 - 7100, 11 - 12600, 17 - 15600, 26 - 13050, 28 - 1120, 29-1750, 30- 1350,31- 12000. Dla firm występujących w charakterze uczestnika konsorcjum wartości usług podlegają zsumowaniu. b) Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj. dysponuje co najmniej: - dla pakietów od numeru 4;7;810;11;17 środkiem transportowym, umożliwiającym transport i przeładunek drewna średniowymiarowego w długościach od 1,00 do 2,50 mb. - dla pakietów od numeru 26;28;29;30;31; środkiem transportowym, umożliwiającym transport i przeładunek drewna wielkowymiarowego. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jednym środkiem transportowym na 1000 m3 zaoferowanej do wywozu masy drewna średniowymiarowego lub wielkowymiarowego. c) Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do obsługi żurawi przenośnych uzyskane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001 r. (Dz.U. z 2001 nr 79 poz.849 z późn. Zm.) oraz prawo jazdy odpowiednie do środka transportowego. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje taką ilością osób, która umożliwi obsługę wykazanych środków transportowych. 6.2 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę wraz z ofertą. Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 6.1 wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru - załącznik nr 3), 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Informacja, o której mowa w niniejszym punkcie powinna zostać złożona dla: - w przypadku osób fizycznych (osób prowadzących działalność na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej) - dla nich samych, - w przypadku osób prowadzących działalność w formie spółki cywilnej - dla każdego ze wspólników, - w przypadku spółek jawnych - dla każdego ze wspólników - w przypadku osób prawnych - dla każdego z członków organu zarządzającego 6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Obowiązek złożenia informacji, o której mowa w niniejszym punkcie dotyczy jedynie osób prawnych oraz handlowych spółek osobowych. Informacji tej nie przedkładają wykonawcy będący osobami fizycznymi, także sytuacji, gdy prowadzą działalność w formie spółki cywilnej. 7) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług wywozu drewna z lasu, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, rodzaju, terminu wykonania, i zleceniodawców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie - osobno dla każdego pakietu (wg wzoru - załącznik nr 4), 8) Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu technicznego oraz osób jakimi dysponuje wykonawca (wg wzoru - załącznik nr 5) 9) Licencję na wykonywanie transportu drogowego na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 10) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę 10 000 PLN - osobno dla każdego pakietu (ubezpieczenie musi być ważne w dniu otwarcia ofert). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana odrębnie dla każdego pakietu. Wykonawca nie może wskazać tych samych usług i oraz sumy ubezpieczenia dla wskazania spełniania warunków udziału w postępowaniu w więcej niż w jednym pakiecie. Wykaz sprzętu i osób można przedłożyć w ilości - jeden sprzęt i osoba go obsługująca na maksymalnie 1000 m3 zaoferowanego drewna do wywozu. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu, a złożona przez niego oferta będzie traktowana jako oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług wywozu drewna z lasu, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, rodzaju, terminu wykonania, i zleceniodawców (wg wzoru - załącznik nr 4), - Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu technicznego i osób jakimi dysponuje wykonawca (wg wzoru - załącznik nr 5); - Licencję na wykonywanie transportu drogowego na terenie Rzeczpospolitej Polskiej; - Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę 10 000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl/zsgorzow

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sedzieba Zamawiajacego w Gorzowie Wlkp. Plac Staomiejski 6 Pokój Nr.14 ( II pietro) w godz.7:00-15:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Składnic Lasów Państwowych w Gorzowie Wlkp. Pl. Staromiejski 6 66-400 Gorzów Wlkp. Pokój Nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.