eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Świadczenie usług pralniczych na rzecz Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem przez okres trzech lat

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-07

Zakopane: Świadczenie usług pralniczych na rzecz Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem przez okres trzech lat
Numer ogłoszenia: 171145 - 2014; data zamieszczenia: 07.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132527 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, ul. Kamieniec 10, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2012021, faks 018 2015351.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pralniczych na rzecz Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem przez okres trzech lat.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył usługi pralnicze na rzecz Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego, ul. Kamieniec 10, 34-500 Zakopane, obejmujących m. in. odbiór brudnej i dostawa czystej bielizny, pranie bielizny płaskiej i fasonowej oraz innego asortymentu używanego przez Zamawiającego (jak np. koce, zasłony, itp.), suszenie, maglowanie, prasowanie i dezynfekcję (w tym artykuły niestandardowe jak materace, koce, zabawki pluszowe, kołdry, poduszki), przez okres trzech lat w tym m. in. dla Oddziałów: Pediatrycznego, Noworodkowego, Ginekologiczno - Położniczego, Chirurgii Urazowo - Ortopedycznej, Chirurgii Ogólnej z pododdziałem Urologii, Oddziału Ratunkowego i Bloku Operacyjnego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami sanitarno - epidemiologicznymi i reżimem obowiązującym w podmiotach wykonujących działalność leczniczą. 2. Zadaniem Wykonawcy jest zapewnienie kompleksowych usług pralniczych Szpitalowi Powiatowemu im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, których wielkość została wyliczona w sposób szacunkowy na podstawie przeciętnej ilości prania oraz dezynfekcji za okres ostatnich 12 miesięcy i wynosi: 1) Ilość pranej bielizny na miesiąc średnio - 8.000,00 kg (co szacunkowo w okresie trwania umowy wynosi - 288.000,00 kg), 2) Ilość bielizny i innych artykułów do dezynfekcji na miesiąc średnio - 110,00 kg (co szacunkowo w okresie trwania umowy wynosi - 3.960,00 kg). 3. Zamawiający informuje, że podana powyżej ilości prania oraz dezynfekcji będąca przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest wielkością wyliczoną w sposób szacunkowy i w trakcie realizacji przedmiotowej umowy mogą ulec zmianie, zmniejszeniu w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, co nie stanowi zmiany warunków zamówienia. 4. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonywania usługi w tym zezwolenie stacji sanitarno - epidemiologicznej właściwej dla miejsca wykonywania usługi (wyrażenie zgody na wykonywanie usługi dla Zamawiającego - podmiotu wykonującego działalność leczniczą ze stwierdzeniem, że technologia pralnicza jak i transport spełnia wszelkie wymogi określone przepisami prawa dotyczące prania i transportu bielizny szpitalnej w tym dla oddziałów: noworodkowego, dziecięcego i zabiegowych - zgodnie m. in. z wymaganiami sanitarno - epidemiologicznymi. Warunkiem bezwzględnym jest wyposażenie pralni Wykonawcy w barierę higieniczną. 5. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania, tj.: 1) Zakład pralniczy oraz maszyny i urządzenia zgodne z wymogami sanitarno - epidemiologicznymi dla procesów prania i dezynfekcji, w zależności od asortymentu oraz technologią i warunkami obowiązującymi w placówkach służby zdrowia z barierą higieniczną, 2) Wyodrębniony proces prania bielizny niemowlęcej, noworodkowej, wcześniaków i dzieci młodszych, 3) Wyodrębniony proces prania bielizny zabiegowej i operacyjnej, 4) Dostateczną ilość pracowników do wykonywania usługi, 5) Czas pracy zakładu zapewniający terminowe wykonanie usługi, 6) Stosowane środki pralnicze i dezynfekcyjne (w tym dopuszczone do prania bielizny noworodkowej) posiadają atesty PZH i Instytutu Matki i Dziecka oraz skutecznie działające na B, F, V, Tbc w procesie prania, 7) Odpowiednie środki transportu oraz wykonywanie transportu zgodnie z obowiązującymi normami sanitarnymi potwierdzonymi pozytywną opinią służb sanitarnych, z zachowaniem rozdziału pomiędzy bielizną brudną i czystą, 8) Przestrzegać przepisów dotyczących mycia i dezynfekcji środków transportu, 9) Przestrzegać wymogów sanitarnych przez pracowników dokonujących obrotu bielizną. 6. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca w trakcie realizacji umowy zobowiązany jest posiadać zezwolenie właściwego miejscowo Inspektora Sanitarno - Epiedemiologicznego na prowadzenie działalności w zakresie realizacji przedmiotu umowy oraz transportu bielizny. 7. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia kontroli czystości prania, w szczególności poprzez wykonywanie badań mikrobiologicznych, co najmniej raz na pół roku, a także prowadzić dokumentację z wykonanych badań i przy najmniej raz na pół roku przekazywać je Zamawiającemu. 8. Zamawiający informuje, że Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia dezynfekcji różnego rodzaju asortymentu w tym artykułów niestandardowych jak materace, koce, zabawki pluszowe, kołdry, poduszki. 9. Zamawiający informuje, że odbiór brudnej i dostawa czystej bielizny będzie się odbywać codziennie za wyjątkiem niedziel tj. od poniedziałku do soboty w ustalonej z Zamawiającym porze (pomiędzy godz. 8:00 a 14:00), a w okresie świątecznym w dodatkowo ustalonym terminie. 10. Zamawiający zastrzega, że czas wykonywania usługi prania i dezynfekcji (od momentu przyjęcia bielizny) ma zostać zrealizowany w ciągu 24 godzin, przy czym bielizna odebrana w sobotę zostanie dostarczona w poniedziałek. 11. Zamawiający informuje, że w przypadku zniszczenia bielizny z winy Wykonawcy dokona on jej naprawy lub wymiany na nową na swój koszt. 12. Zamawiający informuje, że bielizna i odzież szpitalna po upraniu będzie dostarczana w opakowaniach zabezpieczających ją przed zabrudzeniem, z zachowaniem rozdziału na poszczególne komurki organizacyjne Zamawiającego. Koszt opakowania ponosi Wykonawca. 13. Wykonawca zobowiązany jest do transportu bielizny odpowiadającego wymaganiom sanitarno - epidemiologicznym. 14. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność przed organami uprawnionymi do kontroli pod względem sanitarno - epidemiologicznym w zakresie zleconej usługi. 15. Wykonawca ponosi odpowiedzialność (w tym finansową) za wszelkie stwierdzone nieprawidłowości w trakcie realizacji usług pralniczych i dezynfekcyjnych ujawnione przez organy uprawnione do kontroli pod względem sanitarno - epidemiologicznym oraz służby Zamawiającego. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wszelkich stwierdzonych nieprawidłowości na własny koszt. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli w zakresie prawidłowości wykonywanej przez Wykonawcę umowy, a Wykonawca zapewni Zamawiającemu swobodny dostęp do wszelkich danych i pomieszczeń niezbędnych do przeprowadzenia kontroli. 17. Ponadto Zamawiający zastrzega, że Wykonawca będzie zobowiązany przez cały okres realizacji zamówienia do posiadania umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, w tym ubezpieczenia od ryzyka przenoszenia chorób zakaźnych, na sumę gwarancyjną minimum 500.000,00 zł przez czas trwania umowy z zachowaniem ciągłości. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu Umowę ubezpieczenia najpóźniej w dniu podpisania umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo Transportowa ESTETA - Janusz Piętoń, Tymbark 408/1, 34-650 Tymbark, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 779976,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 802818,00

  • Oferta z najniższą ceną: 691380,00 / Oferta z najwyższą ceną: 802818,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.