To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-28
Koszalin: Remont pomieszczeń i naprawa dachu w Domu Studenta Nr 2 przy ul. Rejtana 13 oraz Domu Studenta Nr 3 przy ul. Rejtana 11 w Koszalinie w zakresie robót budowlanych, sanitarnych
i elektrycznych.
Numer ogłoszenia: 171075 - 2013; data zamieszczenia: 28.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 145671 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Koszalińska, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, faks (094) 34-78-636.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń i naprawa dachu w Domu Studenta Nr 2 przy ul. Rejtana 13 oraz Domu Studenta Nr 3 przy ul. Rejtana 11 w Koszalinie w zakresie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont pomieszczeń i naprawa dachu w Domu Studenta Nr 2 przy ul. Rejtana 13 oraz Domu Studenta Nr 3 przy ul. Rejtana 11 w Koszalinie w zakresie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych w zakresie określonym w SIWZ oraz posiadanej dokumentacji projektowej-przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących Załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1; 45.33.10.00-9; 45.31.10.00-0 Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń i naprawa dachu w Domu Studenta Nr 2 przy ul. Rejtana 13 oraz Domu Studenta Nr 3 przy ul. Rejtana 11 w Koszalinie w zakresie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych. Prace wykonywane będą w budynkach użytkowanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej budynków Domu Studenta przez wykonawcę jako czynności pomocniczej przy przygotowaniu oferty, po uprzednim uzgodnieniu terminu i godziny . Zamawiający informuje, że przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości 10% wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy dotyczącej terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: - w przypadku konieczności zastosowania art. 67 ust. 1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych - możliwość wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. Warunkiem wprowadzenia zmian w zawartej umowie jest sporządzenie podpisanego przez Strony protokołu konieczności w którym wyszczególniona jest co najmniej jedna z okoliczności wymienionych wyżej oraz podany jest nowy termin zakończenia umowy. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie ofert równoważnych. Materiały użyte do wykonania przedmiotu umowy powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 ustawy - Prawo budowlane, ustawa o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004r. - Dz.U. Nr 92, poz. 881 z późn. zmianami) oraz wymogom specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów : certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację właściwości użytkowych, niezbędne atesty, aprobaty techniczne. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał Zamówienie w terminie : - roboty sanitarne (instalacja wod-kan, c.o. i wymiana brodzików) do dnia 20.09.2013r. - naprawa dachu w DS nr 2 i DS nr 3 do dnia 20.09.2013r. - pozostałe roboty - do dnia 30.10.2013r. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji 36-miesięcznej na wykonane roboty (licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót) Warunki płatności faktury 30 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego faktury wraz z dokumentami rozliczeniowymi oraz podpisanym obustronnie protokółem odbioru robót. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda: 1.W przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum lub innym wykonawcom składającym ofertę wspólną (tzn. wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp), Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 2. Zawiadomienie wykonawcy o wyborze jego oferty jako najkorzystniejszej będzie jednocześnie zaproszeniem do zawarcia umowy, pod warunkiem: - wniesienia przez wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 6% ceny umownej brutto - przedstawienia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 150 000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.33.10.00-9, 45.31.10.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Budowlano Montażowy COMPLEX Andrzej Sawczuk, ul. Wielkopolska16, 75-393 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 421708,92 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 445100,53
Oferta z najniższą ceną: 445100,53 / Oferta z najwyższą ceną: 545661,87
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- "Remonty bieżące ulic Miasta Koszalina"
- Dostawa i montaż mebli oraz krzeseł na potrzeby Urzędu Miejskiego w Koszalinie
- "Wykonywanie bieżących prac remontowych i stałej konserwacji o charakterze elektroenergetycznym w obiektach budowlanych PGK Sp. z o. o. w Koszalinie, oraz pilnych robót elektroenergetycznych".
- Przebudowa DW 173 w m. Ostrowice
- Dostawa materiałów biurowych i papieru do Urzędu Miejskiego w Koszalinie
- Sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych do apteki szpitalnej Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja energetyczna budynku Wiejskiego Domu Kultury w Raciążu
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Budowa przedszkola i klubu dziecięcego na terenie Miasta i Gminy Piwnicznej - Zdrój"
- Modernizacja bloku żywieniowego wraz z dostosowaniem ciągu komunikacyjnego zaplecza kuchennego
- Dostawa zasilaczy UPS dla O/O NBP we Wrocławiu i Zielonej Górze, wraz z bateriami akumulatorów, instalacją i pracami dostosowawczymi
- Strzegom, wiatrak prochowy (garbarski) (XIX w.): kontynuacja prac konserwatorskich i restauratorskich
- Zmiana częściowego sposobu użytkowania budynku przy ul. Wiosennej 11 w Dobroszycach
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.